חברה מנוסה לסידור בתים וניקיון

מומחה פינוי דירה מנוסים בסידור בתים

חברה מנוסה לסידור בתים וניקיון – ההבדל בין חברה מנוסה לסידור בתים וניקיון לבית אחת לא מנוסה הוא שמיים וארץ. חברה לא מנוסה יכולה לעשות עבודה לא טובה, ובגלל שהמצב רגיש בכל מקרה, זה הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה. אתם צריכים חברה שיכולה לעמוד במשימה, כמונו! התקשרו כבר היום!

מה ההבדל בין העבודה שלנו לעבודת הובלות רגילה?

  1. עבודות הובלות רגילה: מגיע צוות וקבוע, לפעמים גם שני אנשים בלבד, אורז הכול בצורה בסיסית ופשוטה, מעמיס לאוטו ונוסע לפרק את התכולה בבית החדש. מדובר על עבודת שינוע עם יעד אחד בלבד, ולרוב סטנדרטית מבחינת תכולה: רהיטים, מכשירי חשמל ועוד.
  2. עבודת הובלות כמו שלנו: מגיע צוות בגודל מותאם משימה, לרבות ציוד לוגיסטי ייעודי. אנחנו משנעים את התכולה, לפעמים ישנה, מלוכלכת ומאד לא נעימה, למספר מוקדים: זבל, מכירה ותרומה. כלומר מספר יעדים. התכולה גם לא תמיד סטנדרטית. לפעמים מדובר בתכולה כמו זבל, שקיות ואפילו פגרים. לכן, לא תמיד מדובר במשימה נעימה.

מכירים מקרה כזה? אל תזניחו והתקשרו אלינו כבר היום!

מדוע חברה מנוסה לסידור בתים וניקיון עדיפה על חברה זולה אך חסרת ניסיון?

כי חברה לא מנוסה יכולה לעשות לכם בעיות בכל הקשור לשמירה על החפצים עצמם (הם יכולים להישבר), לנקות בצורה לא טובה ולהשאיר דירה מלוכלכת, לא לדעת להתמודד עם אתגרים כמונו. בנוסף, לא לכל חברה יש את הקשרים שיש לנו – בעיריות, במטמנות, וגם לא את יחסי האנוש. מדובר במשימה שהיא לא רק פרנסה, אלא גם משימה בעלת ערך חברתי.

רוצים פינוי תכולה אנושי? התקשרו היום!

איזה שירותים אנחנו מציעים ומי פונה אלינו?

סל השירותים שלנו מתמקד במיון, פירוק ואריזה, שינוע למספר מוקדים, ניקיון וחיטוי, וגם שיפוץ, עבודות חשמל וצביעה. אנחנו מטפלים לכם בכל המקרה – מא' ועד ת'.

  1. קשישים ונכים פונים אלינו כדי שנסייע להם לפנות את הבית שלהם, במיוחד אם מדובר בבית מוזנח בגלל חוסר יכולת פיזית או לקראת מעבר לבית אבות או מוסד.
  2. יתומים מבקשים שנפנה את דירת ילדותם מתכולת הוריהם שהלכו לעולמם, כדי שיוכלו להמשיך בחיים שלהם.
  3. שירותי הרווחה מבקשים שנפנה תכולה של דירות עוני מוזנחות או של אגרנים כפייתיים

לכל המשימות האלו יש גם פיזי קשה, כלומר סחיבה, העמסה ושינוע, הדורש יכולות מרשימות, אבל גם צד נפשי של סיוע ועזרה לאנשים שמצבם אינו מזהיר. בשל כך חשוב לעשות עבודה טובה, מקצועית ויעילה – ובגלל הניסיון הרבה שלנו אנחנו ממשיכים לקבל פניות.

מדוע דווקא אנחנו?

כי אנחנו החברה המנוסה בארץ. אנחנו מסייעים לכם במשימה, ויכולים לעשות זאת בכל קומה, בכל מבנה, בכל מקום בארץ. כבר ראינו הכול, אין אתגר שגדול עלינו, ואנחנו מבטיחים לכם ליווי אנושי ומקצועי מההתחלה ועד הסוף. הדירה תחזור אליכם נקייה והמפתחות ליד, ואתם לא צריכים להתמודד עם הקושי הפיזי והנפשי, לא להשחית זמן ולא לסכן עצמכם בפגיעה.

אם אתם מחפשים מישהו שיסייע לכם לעבור את המצב, לחזור לתלם וגם ידאג להכול, במחיר שפוי, בשירות מהיר ואדיב, הגעתם למקום הנכון. התקשרו אלינו כבר הערב, כדי שנהיה אצלכם בבוקר, ונעשה בעבורכם את העבודה המקצועית ביותר.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו