חברה לפינוי ירושה

פינוי תכולת ירושה היא משימת פינוי מורכבת המחייבת אתכם לפנות לשירותיה של חברה לפינוי ירושה, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם! אצלנו ב-שי פינוי דירה, תוכלו להבטיח לעצמכם את הליך הפינוי המקצועי והיעיל ביותר למטרות פינוי תכולת ירושה ועזבונות מכל סוג ובכל סדר גודל.

מה זה פינוי ירושה?

פינוי ירושה הוא שירות מקצועי המיושם על ידינו למטרות פינוי תכולת ירושה המצויה ברוב המקרים בדירות מגורים אותן ירשו מזמיני השירות.

מהי תכולת ירושה?

תכולת ירושה היא הגדרה כוללת למערכות ציוד ופריטים שונים אותם צבר, אסף ואגר המנוח לאורך חייו, כאשר בין יתר פריטי תכולת הירושה תוכלו למצוא: פריטי ריהוט ביתיים, כלי בית ומוצרי נוי לבית, אוספים בתחומים ונושאים שונים, מוצרי יודאיקה וענתיקות ופריטי תכולה נוספים. בשלב זה, חשוב לנו לציין שבחלק מהמקרים, פינוי תכולה ירושה מיושם בדירות עמוסות יתר על המידה בפריטי תכולה אותם אגר ואסף המנוח לאורך השנים. במקרים אלו, תהליך פינוי ירושה זהה לתהליך פינוי דירות אגרנות שהוא שירות מקצועי נוסף בו אנו מתמחים.

למי מיועד השירות?

פינוי דירה הוא שירות המיועד ליורשי דירות בהן מצויה תכולת ירושה כזו או אחרת וליורשים המעוניינים לעשות שימוש בחלק מפריטי הירושה אותם הם ירשו. כמו כן, השירות מיועד לכל אילו מביניכם המעוניינים לפנות פריטי ציוד ותכולה אשר הועברו אליהם בירושה.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

מה השירות כולל?

אנחנו בחברת שי פינוי דירה עוסקים ומתמחים בתחום פינוי דירות כבר למעלה מ-30 שנה, ולאורך השנים פיתחנו שיטת עבודה אותה אנו מתאימים לכל סוג כזה או אחר של תהליך פינוי, לרבות, פינוי תכולה ירושה. במקרים אלו, שיטת העבודה שלנו מבוססת על מספר שלבים מקצועיים הכוללים:

  • סינון ראשוני של תכולת הירושה – כל תכולת ירושה עשויה להכיל בתוכה מגוון רחב של פריטים בעלי ערך כספי או רגשי עבור מזמיני השירות, ולכן, אנו דואגים בראש ובראשונה לבצע סינון ומיון של פריטי התכולה השונים המצויים בשטח הדירה, ובתוך כך, לאפשר למזמיני השירות לקבל החלטה בנוגע לפריטי התכולה בעלי הערך הרגשי או הכספי.
  • פינוי יסודי של כל תכולת הירושה – לאחר הסינון הראשוני, אנו דואגים לפנות בצורה יעילה ובטיחותית את כל פריטי התכולה המיועדים לפינוי. לצורך כך, אנו נעזרים במערכות ציוד הכוללות בין היתר: שרוולי פינוי, מכולות פינוי, מנופי זרוע להרמת פריטי תכולה כבדים וציוד טכני נוסף לצורך פירוק ארונות ופריטי ריהוט אחרים הנכללים בתכולת הירושה המיועדת לפינוי.
  • העברת תכולת הפינוי לאתר פסולת ומחזור – לאחר השלמת תהליך הוצאת פריטי תכולת הירושה משטח הבית אל מכולת הפינוי המוצבת בחוץ, אנו דואגים לבצע העברה מיידית של המכולה לאתרי פסולת ומחזור, ובתוך כך להשלים את מלאכת הפינוי.
  • חיטוי וניקיון יסודי של סביבת המגורים – לאחר שהדירה ריקה מפריטי התכולה, אנו דואגים לבצע חיטוי לצורך הרחקת מזיקים ומכרסמים, ולאחר מכן, לבצע מגוון רחב של פעולות ניקיון בהתאם למצבה התחזוקתי של הדירה, וזאת לצד, ביצוע עבודות של תיקוני בלאי קלים במתקני הדירה.

האם פינוי דירות ירושה מצריך צו קיום ירושה?

אנחנו בחברת שי פינוי דירה רכשנו את המוניטין המקצועי שלנו על סמך היכולות המקצועיות, היחס האישי ללקוח ואמינות לאורך כל הדרך ולכן, במקרים בהם אנו נדרשים לעבודת פינוי של תכולת ירושה, אנו מבקשים ממזמיני השירות להציג בפנינו צו קיום ירושה, ובתוך כך, נמנעים ממצבים בהם אדם שאינו נמנה על היורשים מבקש לנכס לעצמו את תכולת הירושה.

שי פינוי דירה – כל יתרונות השירות במקום אחד!

פינוי ירושה באמצעותנו, תאפשר גם לכם להסתייע בכל אחד מהיתרונות המקצועיים שלנו, וביניהם:

  • ניסיון מעשי של למעלה מ-30 שנה בענף הפינוי
  • התמחות מקצועית בדירות ירושה העמוסות בפריטי אגרנות מכל סוג ובכל סדר גודל
  • אנו עושים שימוש במערכות ציוד המייעלות ומקצרות את תהליכי העבודה
  • צוותי עבודה בפריסה ארצית תוך תגבור צוותים בהתאם למורכבות תהליך הפינוי
  • פתרונות שירות לצרכי ניקיון הדירה בסיום עבודת הפינוי
  • שירות עם חיוך ויחס אישי לכל לקוח/ה לאורך כל הדרך

חשוב לנו שתדעו: אנו רוכשים פריטי תכולת ירושה מסוימים ומקזזים את המחיר מעלויות השירות ו/או תמורת תשלום במזומן במעמד תהליך הפינוי.

למידע נוסף על שירותי פינוי ירושה, צרו קשר כאן עוד היום עם שי גולד, קבלן פינוי מומחה ובעלי החברה

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו