המומחיות שלנו בפינוי רהיטים

מומחים בפינוי:

שי פינוי דירה הינה חברה המתמחה בפינוי כל סוגי החפצים והפריטים מכל מקום ואתר. המומחיות שלנו בפינוי רהיטים בפינוי דירות, פינוי מקלט, פינוי ירושות, פינוי אגרנות כפייתית ועוד. כל המצבים המורכבים ביותר של פינוי תכולה אנחנו מבצעים מתוך ניסיון מקצועיות ואמינות.

מומחיות הניכרת בכל הפרטים:

המומחיות שלנו בפינוי רהיטים פינוי דירות פינוי ירושות וכל סוגי הפינוי של כל סוגי התכולה באה לידי ביטוי בכל הקריטריונים של העבודה אותה אנחנו מבצעים מתחילתה ועד סופה.

חוזה עבודה:

ראשית, כל עבודה מתחילה בעריכת חוזה מוסכם וחתום בינינו לבין הלקוח. החוזה כולל בתוכו את כל פרטי העבודה ומהלך העבודה לא לפני שהוסברו ללקוח. לוח הזמנים המשוער לביצוע העבודה, המחירים והעלויות, עבודות נוספות אשר הלקוח מזמין וכל הפרטים של פרויקט הפינוי כולם מעוגנים בתוך חוזה העבודה.

הסירו דאגה:

שנית, הסירו דאגה מלבכם בכל הנוגע לפגיעה ברכוש או חלילה בנפש בזמן העבודה. חברת הפינויים שי פינוי דירה וצוות העובדים המקצועי מבוטחים כולם בכל הביטוחים הנדרשים לרבות ביטוח צד ג.

ניסיון:

המומחיות שלנו בפינוי רהיטים וכל סוגי הפינוי של כל סוגי התכולה מוכחת בעבודתנו עם אמון הציבור. כמו כן יש לנו ניסיון רב בעבודה עם משטרת ישראל בפרויקטים מורכבים של פינוי דירות ואנחנו מחזיקים בהמלצות ממאות ללקוחות מרוצים ושבעי רצון.

אנשי מקצוע:

צוות העובדים שלנו מונה על שורותיו אנשי מקצוע מן השורה הראשונה. חלילה לכם לחשוב כי מדובר בסטודנטים או בחברה צעירים המעבירים את זמנם בעבודה זמנית. לא ולא אנחנו חברה מקצועית המונה על שורותיה אנשי מקצוע מבוגרים מנוסים מקצועיים ואמינים.

ארגון:

את המומחיות שלנו בפינוי רהיטים ניתן אף לראות באופי וסגנון העבודה שלנו במהלך פרויקט הפינוי. כל פרויקט לגופו מתוכנן בקפידה מראש. במהלך העבודה כל אחד מאנשי המקצוע יודע את תפקידו ומה עליו לעשות כך שהעבודה מתבצעת בחריצות ביעילות בזריזות ובמקצועיות.

אדיבות:

יתר על כן במהלך העבודה אנחנו דואגים לשמור על סדר ניקיון ושקט בסביבת מגוריכם כך שההפרעה לשכנים בזמן הפינוי היא מינימאלית. אנחנו לא תופסים חניות של שכנים ושומרים על הופעה נאותה והתנהגות אדיבה וראויה עם הלקוחות שלנו ודיירי הבניין או השכונה האחרים.

פינוי מורשה:

את הפסולת ותכולת הדירה האחרת אשר יש לפנות אנחנו ממיינים במקצועיות ושולחים כל פריט לכתובת אשר הוחלטה מראש מול הלקוח. אנחנו יודעים לייעץ אילו פריטים כדאי לשמר אילו פריטים כדאי למחזר, מה ראוי לשלוח לתרומות ומה יש להשליך. כמובן שאת הפסולת להשלכה אנחנו מובילים לאתרים מורשים לפינוי פסולת וכאמור אנו מכירים היטב גם את הכתובות האחרות של שימור מחזור ותרומות

מקצועיות:

שי פינוי דירה החברה המומחית והמקצועית ביותר בפינוי כל התכולות מכל המקומות מתוך אחריות מקצועיות אמינות וסטנדרט עבודה גבוה.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן