המומחיות שלנו בפינוי רהיטים- העובדות מדברות בעד עצמן ו… בשבחנו

פינוי רהיטים מקצועי 

פינוי רהיטים  מדירתכם לא יפריע למנוחת השכנים. יש סיכוי טוב שהם לא ישמעו שום רחש של גרירה. המומחיות שלנו בפינוי רהיטים עומדת במבחן התוצאה ועל פיו מתברר, פעם אחר פעם, כי פינוי חפצים מכל סוג שהוא מתבצע באופן שקט, בטיחותי, במהירות וביעילות.  החברה  של שי שטיקגולד נותנת מענה מיטבי למי שרוצים או נדרשים לפנות חפצים ורהיטים מביתם. הפינוי מתבצע בכל תוואי שטח, בכל סוג ומיקום של מבנה, במסגרת לוח זמנים קבוע ומוסכם.

מבחן המעשים

כל לקוח שבוחר בנו מחדד ומעמיק את המחויבות שלנו להיות ראויים לבחירה ולהצדיק אותה. אנחנו יודעים כי לא המלים הן עיקר ולא על פיהן נישפט- ובצדק!- אלא רק על פי המענה המעשי שניתן למי שמזמין את השירות שלנו.  המומחיות שלנו בפינוי רהיטים עומדת למבחן בכל פינוי. כאשר מדובר בסוגים שונים של פינוי כגון פינוי דירה בתל אביב לא פעם על מנת לבצע את הנדרש מאתנו ביעילות ובאופן בטיחותי עלינו להפעיל את כל הציוד ואת כל שיקול הדעת, הידע והניסיון שלנו. זה אתגר מורכב.

שימוש חלופי ברהיטים ישנים

דברים לעולם אינם הולכים לאיבוד. הראיה לכך היא כי גם לרהיטים ישנים עשוי להימצא שימוש כשהם מועברים לעמותות המעבירות אותם כתרומה למשפחות נזקקות ובמידה שהם יצאו לחלוטין מכלל שימוש הם מועברים לאתרי פסולת מורשים ולא מושלכים כאבן שאין לה הופכין מחוץ לדירה. הצוות המאומן והמיומן שלנו פותר לרבים בעיה כאשר אנחנו מפנים רהיטים מבית עמוס וגדוש שאין בו עוד מקום ואין בו צורך או שימוש לרהיטים ולשאר חפצים.

מפנים מומחים

המומחיות שלנו בפינוי רהיטים אינה ממצה את כל היכולות שלנו. אנחנו מתמחים גם במגוון סוגים של פינויים כגון פינוי דירה וירושה, פינוי תכולת דירה, פינוי אגרנות כפייתית ועוד. מפנים מומחים רואים בכל מצב נתון אתגר. לא אחת אנחנו מתבקשים לפנות דירות שהציוד בהן מוזנח, ישן, מגובב באופן אקראי, דחוס במתחם צר, שאי אפשר לזוז בו. עבודת הפינוי מחייבת ידע, ניסיון, עבודת צוות שכל אחד מהשותפים לה יודע בדיוק מה תפקידו, מה שמאפשר את השלמתה בתוך זמן נתון.

פינוי מקצועי

מיון חפצים הוא חלק מובנה בתהליך הפינוי ומחייב מומחיות נפרדת. בתהליך זה מתבצע ייעוד חלק  מהחפצים לתרומה לנזקקים בעוד חלק אחר, שלא ניתן להשמישו, מועבר לאתרי פסולת מוכר. המומחיות שלנו בפינוי רהיטים תשרת אתכם לצורך פינוי בית מתכולתו, כאשר יישמרו במהלכו כללי הזהירות והבטיחות המהוות תנאי הכרחי לפינוי מושלם. על מנת לוודא כי הפינוי ייערך על פי הדרישות והציפיות שלכם- אנחנו מזמינים אתכם לקרוא חוות דעת של לקוחות המביעים במכתביהם את הוקרתם על ביצוע ללא דופי של עבודת הפינוי.סביר להניח, בכל הצניעות הראויה, כי גם אתם עשויים לכתוב לנו מכתב חם ומחמיא.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו