המומחיות שלנו בפינוי חצרות

חצר מלאה בגרוטאות ופסולת:

החצר הפכה למחסן? אנחנו כאן בכדי לעזור. שי פינוי דירה הינה החברה המקצועית האמינה והמצליחה ביותר בתחום פינוי דירות פינוי חצרות פינוי מחסנים פינוי מקלטים פינוי אגרנות כפייתית פינוי ירושות ועיזבונות פינוי רהיטים ישנים פינוי אשפה מהבית פינוי תכולת דירה מכל סוג שהוא ומכל מקום שהוא.

מומחיות בפינוי הבאה לידי ביטוי בכל פרט בעבודה:

המומחיות שלנו בפינוי חצרות ופינוי אזורים אחרים מתכולות שונות מתבטאת בכל אחד מן האספקטים של העבודה שלנו החל מהאמינות הגבוהה בה אנחנו מצטיינים וכלה בעבודות שונות ואקסטרות אותן אנחנו מבצעים להשלמת מלאכת הפינוי.

תיאום ציפיות צרכים ורצונות בחוזה חתום מול הלקוח:

עם תחילתו של כל פרויקט פינוי אנחנו עורכים חוזה עבודה מול הלקוח הכולל בתוכו את עלויות פרטי העבודה את לוח הזמנים המשוער לסיום העבודה ואת העבודות הנוספות אותן מזמין הלקוח. עריכת חוזה חתום ומוסכם בין כל הצדדים מבטיח לכם הלקוחות עבודה ברמה מצוינת ומעיד על המחויבות שלנו להצלחה של כל פרויקט ופרויקט.

מומחים בכל סוגי הפינוי:

המומחיות שלנו בפינוי חצרות פינוי גגות פינוי מחסנים פינוי מקלטים פינוי אגרנות כפייתית פינוי דירות מזוהמות פינוי ירושות ועיזבונות פינוי רהיטים ישנים פינוי שקיות בגדים פינוי אשפה מהבית ועוד.

בעלי ניסיון אמינות ומקצועיות:

אנחנו עובדים עם אמון הציבור אנחנו מתהדרים בניסי עבודה רב שנים עם משטרת ישראל ואנחנו מתפארים בשורה ארוכה של לקוחות הממליצים בחום על העבודה הטובה אשר ביצענו עבורם.

עובדים כחוק ובתיאום עם הרשויות העירוניות:

את הפסולת המפונה אנחנו משליכים אך ורק לאתרים מורשים לפינוי פסולת, אנחנו דואגים לשמור על החוק העירוני האוסר על השלכת פסולת בחוץ כך סתם ברחוב או בשטחים פתוחים בלתי מורשים. העבודה שלנו כחוק ועל פי הסדרים העירוניים מעידה אף היא על המסירות והמחויבות שלנו לעבודה ברמה מצוינת ואמינה על המומחיות שלנו בפינוי חצרות מחסנים מקלטים דירות ועוד.

בעלי מקצוע אחראיים אמינים מקצועיים וחרוצים:

המומחיות שלנו בפינוי חצרות ניכרת גם בכל אחד מאנשי הצוות הנמנים על שורותינו. כל אחד מאנשי הצוות שבחברה שלנו הוא איש מקצוע ובעל מקצוע מנוסה אחראי מקצועי היודי ומכיר את עבודתו על בוריה. אנשי הצוות מצטיינים בעבודה מאורגנת יעילה חרוצה ומסודרת נוהגים באדיבות ונימוס בעלי הופעה נאותה ודואגים דאגה יתרה שלא להפריע הפרעה מיותרת לדיירי השכונה או הבניין האחרים.

מפנים חצרות מחסנים מקלטים חצרות ועוד:

המומחיות שלנו בפינוי חצרות היא מן המומחיות העיריות שלנו אך אינה היחידה אנחנו מתמחים בכל סוגי הפינוי לרבות פיניים מסוגים מורכבים קשים ומסובכים כגון פינוי דירות מזוהמות פינוי דירות של אגרנות כפייתית פינוי ירושות ועיזבונות ועוד. ואת כל זה אנחנו מבצעים מתוך מקצועיות אחריות אמינות ומיומנות.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן