המומחיות שלנו בפינוי דירות- נסו והיווכחו

מומחים בפינוי דירות 

נדרשים לפנות דירה? אין צורך לחפש חברת פינוי והובלה. לרשותכם ולשירותכם מעמיד שי שטיקגולד את צוות פינוי דירה המאומן והמנוסה ביותר שאתם עשויים לחלום עליו ולייחל לו. יעידו על כך העובדות, כמו גם דיירים רבים שהיו עדים לפינוי יסודי, מהיר, שביצעו אנשי מקצוע שהותירו את הבית ריק ונקי בתוך זמן קצר ואת דייריו, בעליו הוא יורשיו חסרי מלים.סוגיית פינוי עיזבון , לדוגמה, כרוכה בכאב וברגישות מובנת, לכן מגלים עובדי החברה יחס מיוחד לאנשים שקשורים לפינוי זה. שירות לקוחות מקבל את הביטוי המלא והמוחשי ביותר כאש העובדים המבוגרים ובעלי ההסמכות הנדרשות מבצעים מיון חפצים בזהירות וברגישות ובעיקר מתוך הבנת הערך הרגשי שלהם ליורשים.

מבחן המעשה והתוצאה

המומחיות שלנו בפינוי דירות עומדת למבחן בכל פינוי. תמיד מתחילים מהתחלה, תמיד מאפס, תמיד חלה חובת ההוכחה על המפנים. עדות לאופן הביצוע יכולה להינתן, בין השאר, גם על ידי שכנים של בעלי דירות או יורשיהן שחזו בפינוי ולא מוצאים אף לא מלת ביקורת אחת. פינוי דירה וירושה מתבצע בשקט, תוך הקפדה על מנוחת השכנים. כל עובד בצוות המפנים יודע בדיוק מה חלקו ושיתוף הפעולה ההדוק נותן את אותותיו ואת תוצאותיו- הפינוי מתבצע ביעילות ובלוח הזמנים הנקוב.

ניקיון מופתי

אמינות והגינות הם אבני יסוד של החברה וניתן להיווכח בהם כבר בעת יצירת הקשר הראשוני עם החברה. מאפייני המומחיות שלנו בפינוי דירות אינם מסתכמים רק באופן הביצוע אלא גם ביחס כלפי הציבור, בהופעה הייצוגית, בשפה התרבותית וברגישות הגבוהה כלפי כל אדם. על המקצועיות ועל המומחיות שלנו יעידו גם, בין השאר, ביטוח מלא לצוות העובדים וביטוח צד ג'. אנחנו לא משאירים דבר ליד המקרה. אנחנו לא משאירים שום דבר לא ברור. מי שפונים אלינו יודעים בדיוק מה יתבצע, כיצד ומתי. הניקיון המופתי של הבית, חדר המדרגות והעדר כל סימן לפסולת או אשפה אף הם עדות לרצינות ולכבוד שלנו כלפי הציבור בכלל והלקוחות בפרט.

ההבדל בין המקצוענים לבין מי שאינם כאלה

פינוי ירושות מחייב יותר המאשר פינוי מחסנים או פינוי משרדים ולו רק משום שמדובר באנשים אבלים וכואבים, אשר סף הרגישות שלהם נמוך. מיון החפצים מתבצע מתוך הבנת הערך הרגשי הרב שלהם ליורשים. בכל עיזבון גלומים חיים שלמים. כל חפץ מהדהד זיכרון או מעורר געגוע. יש אנשים שההחלטה לוותר על חפצים ולמסור אותם כרוכה בחיבוטי נפש. אנחנו עוזרים להם להחליט ברגישות ובאחריות מרבית. כאשר הצוות שלנו מפנה ירושה הוא עושה זאת כאשר כל העת משננים לעצמם העובדים כי בראש ובראשונה לא מדובר בתכולה, בחפצים, אלא בבני אדם- ברגישותם, בזיכרונותיהם.  מרכיב מהותי במקצועיות שלנו הוא שימת לב מיוחדת לדו שיח אנושי, מכובד ותרבותי, עם האנשים שאנחנו מפנים את דירתם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו