המומחיות שלנו בפינוי דירות מזוהמות

כל סוגי הפינוי:

שי פינוי דירה הינה חברה המתמחה בכל סוגי הפינוי לרבות המקרים המורכבים והמסובכים ביותר של פינוי דירה פינוי מחסנים פינוי מקלט פינוי רהיטים ישנים פינוי אגרנות כפייתית פינוי ירושות ועיזבונות ועוד.

פינוי דירה יכול להיות מקרה של פינוי דירות מוזנחות מזוהמות ובכן אנחנו הכתובת עבורכם. המומחיות שלנו בפינוי דירות מזוהמות היא אחת מן המומחיות העיקריות שלנו.

דירות מזוהמות:

דירות מזוהמות יכולות להיגרם מכל מיני גורמים דירות שעברו הזנחה, דירות שעמדו זמן רב ללא מגע ידי אדם, דירות של אגרנים כפייתיים דירות של זקנים שנפטרו מן העולם ועוד.

מקרים שונים:

המומחיות שלנו בפינוי דירות מזוהמות היא מומחיות מיוחדת הכוללת התמודדות עם מקרים שונים ומשונים מורכבים ומסובכים במידה זו או אחרת של דירות מזוהמות מכל מיני סיבות.

מומחיות:

המומחיות שלנו בפינוי דירות מזוהמות באה לידי ביטוי בכל אחד מהקריטריונים של העבודה שלנו והיא ניכרת בכל פרט ופרט של העבודה שלנו.

אמינות:

ראשית אנחנו מאד אמינים ודואגים ונוקטים בכל האמצעים על מנת להבטיח עמידה מוחלטת ושלמה מאורי המילה שלנו.

חוזה מוסכם וחתום:

בתחילתה של כל עבודה אנחנו עורכים חוזה כתוב מסודר ומוסכם מול הלקוח מזמין העבודה או פרויקט הפינוי. החוזה כולל בתוכו את כל פרטי העבודה לסוגיהם השונים וכל האספקטים של העבודה כתובים ומסוכמים בו. לרבות וחות זמנים עלויות ואקסטרות. זאת על מנת לתאם ציפיות רצונות וצרכים של הלקוח מן הבודה ועלח מנת למנוע אי הבנות ואי נעימויות באשר לציפיות מן העבודה.

אמון הציבור:

המומחיות שלנו בפינוי דירות מזוהמות באה לידי ביטוי גם בעובדה שאנחנו מחזיקים ועובדים עם אמון הציבור, נוסף על כך אנחנו בעלי ניסיון רב  שנים של עבודה מול משטרת ישראל בפינוי דירות מזוהמות שונות וכן יש לנו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים וממליצים אשר עבורם ביצענו עבודות בהצלחה יתרה.

מקצועיות:

המומחיות שלנו בפינוי דירות מזוהמות הופכת אותנו למומחים והמקצועיים ביותר בכל תחום פינוי הדירות. קריטריון נוסף בו ניכרת המומחיות והמקצועיות שלנו הם אנשי הצוות בעלי המקצוע המימנים האחראיים בעלי מוסר העבודה הגבוה והאמונים על מלאכתם היא מלאכת הפינוי. העובדים עובדים מתוך אירגון התנהלות יעילה בשקט ללא הפרעה מיותרת לשכנים ועם הרבה כבוד ללקוחות ולחפצים שלהם.

פסולת:

את הפסולת המפונה מהדירות המזוהמות אנחנו מוליכים מובילים ומשליכים לאתרי פסולת מורשים למטרה זאת בלבד. השלכת פסולת במרחבים פתוחים או כך סתם ברחוב הינה עבירה על החוקים העירוניים ואנחנו דואגים לשמור על החוק למנוע קבלת קנסות ולשמור על הסדר והניקיון הכללי.

חברה מומחית:

שי פינוי דירה היא החברה המקצועית והמומחית ביותר בפינוי דירות מזוהמות, פינוי אגרנות כפייתית, פינוי מקלטים, פינוי מחסנים, פינוי חצרות, פינוי תכולת דירה ועוד.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו