המומחיות שלנו בפינוי גגות

המומחיות שלנו בפינוי גגות

אם תסתכלו רגע למעלה תגלו שכל הגגות שמעליכם הפכו למחסנים של ממש. ריבוי התכולות בדירות, הרצון לפנות מקום בבית, או אי כמות מספקת של אזורי איחסון במקום המגורים יכולה להפוך עד מהרה את הגג של הבניין למחסן של ממש.

תסתכלו רגע למעלה:

אם תסתכלו רגע למעלה תגלו שכל הגגות שמעליכם הפכו למחסנים של ממש. ריבוי התכולות בדירות, הרצון לפנות מקום בבית, או אי כמות מספקת של אזורי איחסון במקום המגורים יכולה להפוך עד מהרה את הגג של הבניין למחסן של ממש.

עושים שימוש מחודש בגג:

כאשר מעוניינים לבנות קומה נוספת, להפוך את הגג למרפסת או לעשות בו שימוש מחודש מכל סוג שהוא מתעורר הצורך לפנות את הגג מגיבוב החפצים והגרוטאות אשר נערמו בו במשך הזמן והשנים. לעתים כל הפסולת הזו היא מסוכנת כיוון שהעלתה חלודה עם הזמן, לעתים מדובר במתכות מסוגים שונים ולא כדאי לנסות ולפנות את החפצים השונים לבד.

אנחנו נמצאים כאן כדי לעזור:

בדיוק למטרה זאת אנחנו נמצאים כאן. שי פינוי דירה החברה לפינוי המתמחה בכל סוגי הפינוי למיניהם. המומחיות שלנו בפינוי גגות בפינוי חצרות פינוי מחסנים פינוי מקלטים פינוי אגרנות כפייתית פינוי ירושות ועזבונות וכל המקרים הקשים המורכבים והמסובכים המצריכים פינוי רציני מאורגן ומקצועי.

מומחים בתחום הפינוי:

המומחיות שלנו בפיני גגות ובפינוי אזורים אחרים מכל סוג שהוא ניכרת באמינות המרבית בה אנחנו מצטיינים באופי ההתנהלות המאורגנת שלנו באנשי המקצוע המצויינים הנמנים על שורותינו ובכל הפרטים של העבודה שלנו.

עורכים חוזה עבודה בתחילת כל פרויקט:

ראשית עם תחילת כל פרויקט פינוי אנחנו עורכים חוזה עבודה חתום ומוסכם בינינו לבין הלקוחות על מנת להסדיר מראש את העבודה את הציפיות ממנה את הצרכים של הלקוח ומה שביכולתנו לעשות הכל חתום ומוסכם מראש באופן שמונע אי הבנות אי נעימויות ועוגמת נפש. החוזה כולל את העלויות של כל פרטי העבודה את לוחות הזמנים ועבודות נוספות מלבד פיני שהלקוח רוצה בהם.

בעלי מקצוע חרוצים ומקצועיים:

המומחיות שלנו בפינוי גגות ניכרת באופי העבודה המאורגן והיעיל שלנו. אנשי הצוות כולם הם בעלי מקצוע מומחים ומנוסים כאשר בזמן מלאכת הפינוי כל אחד מהם יודע את תפקידו ומה עליו לעשות. באופן הזה העבודה כולה מתבצעת ביעילות ובזריזות מופתית מתוך סדר שקט וארגון.

עובדים עם אמון הציבור:

נוסף על כך אנחנו מצטיינים באמינות מרבית יש לנו ניסיון רב בעבודה עם משטרת ישראל אנחנו עובדים עם אמון הציבור ומצוידים בהמלצות רבות ממאות לקוחות מרוצים מן העבודה אשר ביצענו עבורם.

אתרים מורשים לפינוי פסולת:

את הפסולת המפונה אנחנו מקפידים להשליך באתרים מורשים לפינוי פסולת בלבד. אנחנו נמנעים מהשלכת פסולת במרחבים פתוחים ברחוב או במרחבים בלתי מורשים אחרים הדבר הינו בגין עבירה על החוק ואסור על פי החוקים העירוניים.

כל הסוגים של פינוי:

שי פינוי דירה מומחים בכל סוגי הפינוי לרבות פינוי גגות פינוי חצרות פינוי מחסנים פינוי מקלטים פינוי אגרנות כפייתית פינוי עיזבונות ועוד.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן