המומחיות שלנו בפינוי גגות

מומחים בפינוי גגות 

יש מתחמים הפינוי מהם קל יחסית למתחמים אחרים. אחד ממתארי הפינוי היותר מורכבים הוא פינוי גגות. גג מהווה פוטנציאל בלתי מבוטל לשורה של סיכונים ולכן נדרשת בו עבודה מושכלת זהירה ובטיחותית יותר מאשר בכל אזור אחר בית. לא אחת המומחיות שלנו בפינוי גגות  ניצבת בפני אתגר המותח את סף היכולות המקצועיות שלנו. זה בא לידי ביטוי בדירות שבהן הפינוי המתחייב הוא פינוי אגרנות כפייתית.  ידע, מקצועיות, ניסיון ועמידה בכל תקני האיכות והבטיחות המחייבים, לרבות בשימוש בציוד ובחומרים ייעודיים לניקוי, הם חלק מהמאפיינים את חברתנו- שי פינוי דירות.

פינוי מתחמים שונים

פינוי גגות אינו כולל רק ניקוי פסולת  אלא פינוי רהיטים, פינוי חפצים ועוד. כאשר החברה נקראת לפנות גגות, היא נוקטת את כל אמצעי הזהירות והבטיחות על מנת להגן על עובדיה ועל – כמובן- הציוד המפונה. המומחיות שלנו בפינוי גגות  הופכת אותנו לחברה המציעה שירות פינוי בכל לוח זמנים שנקבע, תוך עמידה קפדנית בו. חשוב לציין, כי בבתיהם של הלוקים בתופעה של אגרנות כפייתית יש קושי לא רק בפינוי הגג אלא בפינוי כל המתחם, לרבות כל אחד מחדריו וגם בחללים המבונים שאינם חדרים אבל מהווים מקום משכנם של חפצים רבים, רובם ככולם כאלה שאין כל סיבה להימצאותם שם.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

הגג החשוף

פינוי הגג הוא גולת הכותרת של שירות מפנה ירושה. לא אחת עובדי החברה נדהמים מכמות החפצים המונחים בגג ובסוגם. אנשים מרבים לאגור חפצים גם כאשר הם אינם מובחנים ומזונים כלוקים באגרנות כפייתית. מי מאתנו לא מכיר מצב, שבו כאשר ניצבים בפני הדילמה- לזרוק או לא לזרוק, מוותרים ברגע האחרון כי "לא נעים לזרוק", וכי אולי עוד נשתמש בחפץ המונח ככלי שאין בו חפץ. בבתים שבהם הגג חשוף נתקלים לא אחת בציוד שהתבלה או נשחק בשל חשיפה ממושכת לשמש או לגשם ולשאר מפגעי מזג אוויר. פינוי עיזבון, לדוגמה, המחייב גם פינוי גג, מעמיד את המפנים בפני אתגר מורכב של מיון החפצים וייעוד כל אחד מהם – אם למסירה ואם למכירה.

פינוי מסודר

המומחיות שלנו בפינוי גגות  באה לידי ביטוי במיומנות גבוהה בהפעלת ציוד ובשיתוף פעולה מלא בין העובדים, אשר כל אחד מהם יודע בדיוק מה תפקידו וממלא אותו על הצד הטוב ביותר. שיתוף פעולה משומן נדרש במיוחד כאשר העובדים ניצבים על הגג ונדרשים לבצע פינוי פסולת.  לא אחת עשויים עובדי החברה להיקרא לפינוי גג  כחלק מפינוי מלא וכולל של דירה המיועדת להשכרה או להשבחת הכנס. במקרה כזה הפינוי מחייב, בין השאר, פינוי ארונות, ולא פעם גם שבירת קירות. ברור כי כל זה מחייב עבודה מקצועית ומוקפדת במיוחד. כאשר בנוסף מקפידה החברה על שקט ועל אי הפרעה לשכנים בשום מצב- אתגר הפינוי הופך לתובעני אף יותר.

האתגרים בפינוי גגות: מאגרנות כפייתית לשבירת קירות

בשנים האחרונות, עם התפתחות הטכנולוגיה, הגענו לשדרוג משמעותי בתחום הפינויים. אם בעבר הפינוי היה דרישה פיזית ותלוי ביכולת האנושית בלבד, כיום התקנים טכנולוגיים מתקדמים מגיעים לסייע. מכונות המיועדות להרמה והובלה של מטענים כבדים, דרונים המיועדים לסקירה אווירית של המתחם לפני הפינוי ואפליקציות המאפשרות תכנון מדויק של פעולות הפינוי – הכל מגיע לסייע בהבטחת פינוי מהיר, איכותי ובטוח.

במיוחד בפינוי גגות, שכפי שצוין הוא מהמתחמים המורכבים והאתגריים, השימוש בטכנולוגיה הזו יכול להיות ההבדל בין פינוי מוצלח לבין פינוי המסתיים בנזקים או פציעות. היכולת לדעת מראש איפה ממוקמים החפצים הכבדים ביותר, להעריך את הסיכונים ולתכנן את דרך הפינוי בהתאם, היא לא פחות מהכרחית.

העתיד בתחום הפינויים הוא בוודאות דיגיטלי. אם נקח לדוגמה את הדרונים, הם מאפשרים לעשות סקירה מעל הגג ולראות במדויק אילו אזורים דורשים תשומת לב מיוחדת. בכך ניתן להגן על העובדים, להגביר את יעילות העבודה ולהבטיח שהפינוי יתבצע בצורה הטובה ביותר. הפרק הזה בהיסטוריה של הפינויים רק התחיל, וההתפתחויות הבאות בהחלט מרגשות.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן