הכנת חנות למכירה – חנות מוזנחת עמוסה פסולת

שי הכנת חנות למכירה

למכור חנות היא משימה לא פשוטה, משימה שמסמלת פרידה, של הפסקת הפעילות העסקית שבה עסקתם לאורך שנים ארוכות. אך כאשר מתקבלת ההחלטה לעשות את זה, הדבר הנכון ביותר הוא לפעול כמה שיותר מהר, לסיים את התהליך ולאפשר לעצמכם ליהנות גם מהפירות של המהלך, ובמקרה זה מכירת החנות וקבלת סכום הכסף שיוכל לסייע לכם הלאה. במקרה כזה, תוכלו להתקשר לחברת שי פינוי דירה המתמחה בביצוע פינוי של כל סוגי המבנים לכל מגזרי המשק, ואנו נפנה עבורכם את החנות בצורה מקצועית, מהירה וזהירה.

חברה מקצועית עם כל היכולות הנדרשות

חברת שי פינוי דירה היא חברה מקצועית, מובילה בשוק הפינוי הישראלי, המציעה את כל שירותי הפינוי מזה שנים ארוכות. אנו מקפידים לבצע את כל משימות הפינוי בצורה מאוד מסודרת ומאורגנת, באמצעות צוות עובדים בוגרים ואחראיים, ציוד מקצועי לפירוק רהיטים וחפצים ושלל אמצעי שינוע לרבות מנופים, מלגזות, עגלות שינוע, חבלי הנמכה, משפכי פסולת בניין, שקים, ארגזים ועוד.

כמו כן, אנו מיישמים מתודולוגיות פינוי מתקדמות אותן פיתחנו לאורך שנים של ניסיון עם המגזר העסקי, המוסדי והתעשייתי גם יחד.

פינוי, ניקיון, חיטוי ושירות יוצא דופן

פינוי החנות הוא לא סוף פסוק, וחנות ריקה היא לאו דווקא חנות המוכנה לעמוד למכירה. בהתאם לכך, אנו מציעים לכם גם שירותים משלימים לניקיון יסודי וחיטוי  של החנות, חיטוי מקצועי באמצעות כלור ועריכת תיקונים קלים בכל רחבי החנות. כמו כן אנו מתחייבים לרמת שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, הגעה בזמן שנקבע, סיום בתוך לוחות הזמנים שנקבעו, הימנעות מגרימת נזק לקירות ולחפצים, מינימום הפרעה לשכנים וביצוע כל דרישות הלקוח בצורה מסודרת.

התקשרו והניחו את הסיפור מאחוריכם 

את החפצים המפונים נוכל לפנות לכל יעד שתבקשו, או שתוכלו להשאיר לנו את ההתמודדות איתם ואנו נעביר אותם לשורה של יעדים מורשים בלבד. כדי ללמוד עוד אודות השירותים של שי פינוי דירה, צרו איתנו קשר עוד היום, ספרו לנו על החנות שאתם רוצים לפנות, ואנו נפיק עבורכם הצעת מחיר הוגנת ואטרקטיבית, כך שבתוך ימים ספורים תוכלו לפרסם את החנות בלוחות המודעות.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן