הכנת הדירה להליך הפינוי – טיפים ירוקים

טיפ מספר 1- הכינו רשימות מסודרות בנוגע לתכולה המיועדת לפינוי

אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" מקפידים לבצע הליך מיון תכולה כחלק מקדים להליך הפינוי עצמו .

במקביל אנו ממליצים לכלל לקוחותינו להכין רשימה מסודרת כל כלל התכולה הנמצאת בשטח דירתם, בין אם מדובר בהכנת רשימה לתכולה המיועדת לפינוי ובין אם מדובר בהכנת רשימה לתכולה שאיננה מיועדת לפינוי הכנת הרשימה מקלה עלינו את ביצוע הליך המיון, ולכם היא תאפשר לבחון את טיב החפצים והפריטים השונים המרכיבים את תכולת דירתכם .

כמו כן, הכנת רשימה מסודרת תאפשר לנו ולכם לייעד את פריטי התכולה השונים לאתרי מחזור ופסולת המיועדים לכך על פי חוק, ועל פי התאמת אתרי הפסולת והמחזור לפי אופי וסוג הפסולת והתכולה.

טיפ מספר 2- הגדירו את אופי הפינוי ואת מטרות הפינוי

אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" מקפידים לבצע מספר פעולות מקדימות בטרם תחילת פעולות הפינוי .

הגדרת אופי הפינוי ומטרות הפינוי מאפשרות לנו לבצע את הליך הפינוי על הצד המקצועי, היעיל והבטוח ביותר ככל שתגדירו עבורנו את מטרות הפינוי בצורה מדויקת יותר, וככל שתציגו בפנינו דרישות ספציפיות יותר, כך אנו נוכל להעניק לכם את הליך הפינוי הטוב ביותר התואם את הדרישות והצרכים האישיים שלכם .

טיפ מספר 3- בדקו אילו תחלואים ומפגעים סביבתיים מופיעים בסביבת המגורים שלכם

איתור וזיהוי מפגעים ומטרדים סביבתיים, הן בשטח הדירה והן בסביבתה, תאפשר לנו בצוות "מומחה פינוי דירה" להעניק לכם פתרון מקצועי לכל בעיה. במידה ואתם מאתרים תחלואים שונים, לרבות, הופעת כתמי רטיבות, עובש וריקבון על קירות המבנה, הופעת מכרסמים וכדומה, אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" נוכל להעניק לכם פתרון מקצועי לכל בעיה במהלך עבודות הפינוי שיבוצעו על ידינו.

טיפ מספר 4- הקפידו לסרוק את סביבת המגורים שלכם

איכות הסביבה של כולנו מתחילה בסביבה בה אנו חיים ומתנהלים, והדבר נוגע לא רק לשטח הדירה הפרטית שלנו, אלא אם לסביבה הסמוכה אליה .

בטרם הזמנת שירותי הפינוי, הקפידו לבצע סריקה בסביבת המגורים שלכם ולבדוק האם היא ערוכה להליך פינוי אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" מקדישים מחשבה רבה לסביבת המגורים בה מתנהל הליך הפינוי על ידינו .

מחשבה זו כוללת בין היתר: תכנון דרכי הגישה, תיחום האזור למניעת מעבר עוברי אורח במהלך הפינוי, פינוי חפצים המהווים מטרד או מפגע סביבתי ועוד

.

טיפ מספר 5- בדקו אלו אלמנטים בדירה דורשים תיקון או החלפה

אחד השירותים הנפוצים של צוות "מומחה פינוי דירה" בתחום השירותים הנלווים המיושמים בגמר הליכי הפינוי, הינו שירות החלפת בלאי או תיקון לאלמנטים שונים ברחבי הדירה. החלפת הבלאי מתייחסת למגוון נרחב של מתקנים בשטח הדירה, החל מידיות ארונות הקיר והמטבח, דרך החלפת ברזים חלודים ומטפטפים ועד לתיקון או החלפה של חלונות, תריסים, דלתות פנים וכדומה.

עם סיום הליך הפינוי, אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" מקפידים לסרוק את שטח הדירה ולהמליץ לכם על העבודות השונות הנלוות להליך הפינוי. במידה ותבצעו את הבדיקה מראש תוכלו לרכוש באון עצמאי מספר אלמנטים הדורשים תיקון או החלפה ובכך לחסוך לעצמכם זמן וכסף.

פינוי דירה לכל מטרה- כיצד זה מתבצע?

הליכי הפינוי המקצועיים המיושמים על ידי צוות "מומחה פינוי דירה" הינו הליך מקצועי הכולל מספר רב של פעולות המיועדות לתכנן מראש את כלל צרכי הפינוי ודרישות מזמין השירות. שלבי התכנון המקדימים לוקחים בחשבון מספר רב של פרמטרים הקשורים לשמירה על איכות הסביבה, לרבות:

תכנון ויישום הליך מיון תכולה המאפשר לנו לקטלג את פריטי התכולה השונים המיועדים לפינוי, ולייעד אותם לאתרי מחזור ופינוי פסולת ראויים.

מזעור נזקים סביבתיים – תכנית הפינוי המיושמת על ידינו בצוות "מומחה פינוי דירה" מתייחסת לכל היבטי הפינוי, לרבות, אופי הדירה המיועדת לפינוי, אופי המבנה בו היא ממוקמת, דרכי הגישה אל האתר המיועד לפינוי עוד. היבטים אלו ונוספים מאפשרים לנו לתכנן בצורה יעילה יותר את צרכי הפינוי, וכתוצאה מכך, למזער את הנזקים העלולים להתרחש במהלך ביצוע הליך פינוי שאיננו מקצועי או שאיננו מתכונן בקפידה.

הקפדה יתרה על חוקי העזר העירוניים- לכל מועצה או רשות מקומית מספר חוקים ותקנות בנוגע לביצוע עבודות שונות במרחב הציבורי עליו היא אחראית. אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" דואגים ליישם את כל החוקים והתקנות, לרבות, התייחסות לאתרי הפסולת המורשים, שעות הפעילות המותרות לביצוע העבודות ועוד.

שירותי ניקיון בגמר הליך הפינוי- במסגרת הליך פינוי דירה לכל מטרה, אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" מעמידים לרשותכם מגוון נרחב של שירותים נלווים הכוללים בין היתר: שירותי ניקיון יסודיים, שירותי חיטוי חדרי אמבט ושירותים, שירותי החלפת בלאי, שירותי הדברה ועוד .

שירותים אלו מבוצעים באמצעות חומרים ידידותיים לסביבה, ונועדו בעיקר להעניק מראה מסודר, מאורגן ונקי יותר לשטח הדירה בה התבצע הליך הפינוי בנוסף, השירותים הנלווים שלנו נועדו לשמור על סביבה נקייה בשטח הנמצא בצמוד למקום הפינוי, וזאת על מנת להגביר את המודעות הסביבתית בנוגע לשמירה על סביבה נקייה ומטופחת יותר לאיכות החיים של כולנו .

במסגרת הליכי הפינוי המקצועיים המתבצעים על ידי "מומחה פינוי דירה", אנו שמים דגש מקצועי רב להרחקת אותם תחלואים באמצעים הבאים:

סיוד וצביעת קירות- פעולה זו נועדה להרחיק סימני רטיבות, עובש וריקבון מקירות הדירה .

במקרי פינוי רבים (בעיקר בדירות שהיו מאוכלסות בכמות גדולה של פריטים חסרי שימוש), התגלו סימני רטיבות ועובש בכל קירות הדירה פעולות הסיוד המבוצעות על ידינו, מיועדים לטפל בצורה המקצועית ביותר במקרים אלו, וכמו כן, נועדו לצרכי מניעה ממקרים אלו בעתיד .

שירותי הדברה- שירותי ההדברה המבוצעים על ידי צוות "מומחה פינוי דירה" הינם שירותי הדברה מקצועיים, העושים שימוש בחומרי הדברה אקולוגיים שאינם מזיקים לסביבה, אלא רק גורמים להשמדת מכרסמים ומזיקים אחרים, וכמו כן, נועדו למנוע הופעה של אותם מכרסמים ומזיקים בעתיד.

מיון והפרדת פסולת – פעולה מיון הפסולת .

מיושמת בעיקר בדירות ישנות או בדירות השייכות לאגרנים כפייתיים במהלך פעולה זו אנו דואגים לפנות משטח הדירה את כלל הפסולת המאוחסנת בה על פי מיון הפסולת והעברתו לאתרי פסולת המיועדים לכך על פי חוק .

במקביל, אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" מבצעים הליך מיון תכולה כשלב מקדים לכלל הליכי הפינוי המבוצעים על ידינו

.

החלפת בלאי – שירות זה מאפשר לכם "להיפטר" ממתקנים שונים בשטח הדירה הנמצאים במצב רעוע ובלתי ראוי לשימוש .

שירות זה כולל בין היתר: פירוק ארונות קיר וארונות מטבח, החלפת ידיות בדלתות הפנים, החלפת ברזים מלאי חלודה וכדומה, החלפת רצפות במידת הצורך ועוד שירות זה מאפשר לכם מצד אחד להשביח את הנכס בו מתקיימים הליכי הפינוי, ומצד שני מאפשרים לכם ליהנות מסביבה משודרגת ואיכותית יותר לחיים .

במידה וגם אתם מעוניינים לבצע הליכי פינוי דירה לכל מטרה, זה הזמן להכיר מקרוב את כל היתרונות המקצועיים של צוות המומחים הפועל מטעם "מומחה פינוי דירה".

עבודה בצוות מנצח

פינוי דירה מוצלח הוא פינוי הדוגל בשיתופי פעולה של בעל הדירה ושל צוות המפנים. על ידי שיתוף פעולה מלא הכולל הנחיות מדויקות של בעל הדירה לגבי הרצונות שלו עם התכולה, המיון שלו יחד עם הצוות המפנה והעבודה המשותפת של החברה המבצעת את הפינוי ניתן להגיע לתוצאות אופטימליות של ניקיון יסודי ואיכותי בסימן שמירה על איכות הסביבה.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו