הכנת דירות מוזנחות למגורים

שי הכנת דירות מוזנחות למגורים

הכנת דירות מוזנחות למגורים היא משימה לא פשוטה והיא חייבת להעשות על ידי בעל מקצוע אחראי שמכיר ויודע את העבודה. לא קל להפוך דירה שהוזנחה במשך שנים לדירה שכיף ונעים לגור בה- אבל לשי פינוי דירה זה דווקא קל.

שי והצוות שלו כל כך מיומנים בתחום הפיכת הדירות המוזנחות לדירות שנעים שוב לגור בהן, והם מבצעים את המשימות הדרושות לכך באופן מקצועי ביותר. לא כל בעל מקצוע הוא בעל נסיון רב כל כך ובעל רצון טוב כל כך לבצע את המשימה באופן כזה.

שי פינוי דירה- יד אומן

אם יש לכם דירה מוזנחת אתם בוודאי רואים כמה מצבה קשה וכמה חייבים יד אומן שתשנה את הכל מהקצה אל הקצה, בדיוק בשביל זה שי והצוות ישמחו להגיע עד אליכם ולתת לכם את הסיוע המקצועי ביותר, על מנת שבסופו של דבר תישארו עם דירה שראויה למגורים, באופן כזה שפעמים רבות אפילו לא ירגישו שפעם הדירה הזאת היתה מוזנחת.

גם לדירות מוזנחות יש תקווה

גם אם הדירה המדוברת ממש מוזנחת חשוב לדעת שיש פתרון, כמו משפחות רבות שנקלעות למצב הזה. הכנת דירות מוזנחות למגורים היא פתרון בדיוק למצב מעין זה.

שי מבצע פינויי דירה ורבים ובתוכם גם שירותים כמו הכנת דירה מוזנחת לראויה שוב למגורים. אתם יכולים להיות שמחים גם כאשר נגלה לעיניכם מחזה מחריד כמו דירה שחתולים החליטו לגור בה במשך שנים או משפחת עכברים שקבעה בה את מקום מושבה, כי שי וצוותו יבצעו בבית המדובר את כל המשימות הדרושות.

פעמים רבות בעל הבית ירצה לפנות את הכל כיוון שבדירה מוזנחת כבר לא נשארים חפצים במצב טוב- גם את זה שי ישמח לבצע עבורכם ללא כל בעיה.

לאחר הפינוי הארוך של החפצים והזבל שמילא את הדירה, כמובן שיהיה צורך בנקיון מהיסוד וחיטוי מאסיבי לכל הבית, במיוחד אם גרו בעלי חיים בתוך הבית לאורך תקופה ארוכה.

מיון, פינוי, נקיון עם שי והצוות

שי פינוי דירה יבצע עבורכם במקצועיות רבה מיון, פינוי חפצים ולאחר שיסיימו את הפינוי של כלל החפצים- יגיע הזמן לנקיון ולחיטוי של כל הדירה כולה.

כמובן שכדי להכשיר דירה למגורים חייבים לנקותה היטב ולחטא אותה, ולוודא ששוב יש לה ריח נעים ולא חלילה ריח של בעלי חיים או צואתם ואת זה שי יעשה באופן מיטבי עם צוותו.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן