הכנת דירה מוזנחת

שי הכנת דירה מוזנחת

דירה מוזנחת היא דירה שממש לא נעים להיות בה, שלא נדבר על ממש לגור בה. אולי הדירה שלכם מוזנחת ואולי דירה של קרוב משפחה שלכם, אבל אתם בוודאי לא שמחים מהמצב הזה כלל וכלל.

לעיתים כשגרים בדירה מוזנחת יש מחשבה שמרחפת שאין מה לעשות ואין איך לשקם את המצב של הדירה, ופשוט מתייאשים ולא מנסים לעשות שום דבר, אבל זה ממש לא נכון.

ניתן להפוך דירה מוזנחת לדירה ראוייה למגורים ואפילו די בקלות. שי פינוי דירה יבצע עבורכם הכשרת דירה בצורה יוצאת מן הכלל על מנת שתהיה ראויה למגורים בקלות.

קודם כל שי והצוות יפנו עבורכם בזריזות את כל החפצים הלא שמישים מהבית על מנת שלא יהיה עומס של חפצים ודברים מיותרים במרחב של הבית.

לאחר מכן יבצעו נקיון יסודי ומאסיבי בכל חלקי הבית.

הניקיון של שי והצוות הוא יסודי מאוד על מנת להוריד את השאריות של הלכלוך לאחר הזנחה של זמן רב וכשתראו את רמת הנקיון כל מה שיוותר לכם זה להתפעל.

מה שי יכול לעשות עבורכם?

שי פינוי דירה בקיא ומיומן בשירותים שונים של פינוי דירה וביניהם גם הכנת דירה מוזנחת לדירה שראוייה למגורים.

לשי נסיון רב בפינויים שונים ומורכבים, במקומות שונים בארץ, ואף דירה מוזנחת לא יכולה להפחיד אותו.

שי והצוות המקצועי שלו מגיעים עד אליכם ועורכים את כל שלבי הפינוי החל ממיון ראשוני, דרך פינוי כלל החפצים אל מקומות מתאימים וכמובן בסוף הפינוי הרציני יש צורך לערוך ניקיון ולהוריד את כל הלכלוך שהצטבר על הרצפה, על הקירות ובכל פינות הבית כדי להיות בטוחים שהבית נקי ונעים למגורים, כמובן גם חיטוי הוא חלק מהשירות במקרה הצורך.

לא משנה איך הדירה שלכם הפכה למוזנחת, בין אם אתם גרים בה ובין אם מדובר בדירה שלא גרו בה שנים- הכנת דירה מוזנחת לראוייה למגורים על ידי שי והצוות היא החלטה נבונה מאוד עבורכם ויכול לשנות את כל חייכם מקצה אל קצה.

דירה מוכנה להשכרה או למכירה

באמצעות השירותים השונים של שי פינוי דירה תוכלו לזכות בדירה נעימה ונחמדה שוב, ללא לכלוך וללא חפצים מיותרים וכמובן בעלת ריח נעים.

בין אם חשבתם לגור בדירה או להשכיר או למכור אותה –תוכלו לעשות זאת מבלי שיהיה זכר לכל מה שעבר עליה. חבל לדחות למחר את שיחת הטלפון שעשוייה לשפר את איכות חייכם באופן פלאי.

 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן