הכנת דירה מוזנחת למגורים ברעננה – פינוי חפצים, פסולת וניקיון

שי הכנת דירה מוזנחת למגורים ברעננה

הכנת דירה מוזנחת למגורים ברעננה – כל פתרונות הפינוי והניקיון לאחר פינוי ברעננה במקום אחד- מומחה פינוי דירה. אנחנו עוסקים ומתמחים בביצוע עבודות פינוי חפצים ישנים, פסולת וניקיון כבר למעשה מ-20 שנה ומבטיחים לכל אחד ואחת מלקוחותינו את השירות המקצועי והיסודי ביותר בענף הפינוי בישראל.

פינוי דירת ירושה ברעננה

אחד משירותי הפינוי המוצעים על ידינו הינו שירות לפינוי דירת ירושה המצויות בדירות אותן ירשתם. שירות זה מאפשר גם לכם לחדש את סביבת המגורים הישנה וליהנות מסביבת מגורים משודרגת לכל מטרה: מגורים, השכרה, מכירה וכדומה.

פינוי דירה שהייתה סגורה הרבה זמן

ברשותכם דירת מגורים ברעננה שהייתה סגורה לאורך תקופה ממושכת? אנחנו במומחה פינוי דירה נגיע לשטח הדירה ונבצע עבורכם מספר פעולות מקצועיות כגון: טיפול בריחות עובש ומחנק, טיפול בסימני עובש ופרטת בקירות הדירה, פירוק מערכות ריהוט ישנות וארונות מטבח או קיר ישנים, פינוי כל פריטי התכולה הישנה שאינה נחוצה לכם וניקיון יסודי של כל חלל הדירה.

פינוי דירה עמוסה ברעננה

שירותי הפינוי שלנו כוללים גם שירות מקצועי למטרות פינוי דירות עמוסות במיוחד. שירות זה מאפשר לכם לדלל משטח הדירה כמויות גדולות של תכולה מיותרת ולנצל את השטח למטרות אחסון יעילים יותר. לאחר שנפנה מהדירה את התכולה המיותרת אנו נעניק לכם ייעוץ מקצועי בכל הנוגע לפתרונות אחסון פונקציונאלים.

פינוי עקב אגירת יתר של תכולה

סובלים מבעיית האגרנות או האספנות הכפייתית? אצלנו במומחה פינוי דירה תוכלו למצוא שירות מקצועי העוסק בפינוי  ארגנות בכל גודל ומכל סוג. לרשותנו ניסיון של למעלה מ-25 שנה בענף הפינוי בכלל ובביצוע עבודות פינוי משטח דירות אגרנות בפרט. כמו כן, אנו מחזיקים בכל הציוד המקצועי הנדרש לצרכי פינוי תכולת אגרנות או אספנות בהיקפים קטנים או גדולים

פינוי בית גדול ועמוס ברעננה

בתים גדולים ועמוסים במיוחד הם אתגר מקצועי עבורנו ולאורך השנים הוכחנו את עצמנו בביצוע עבודות פינוי מורכבות גם בבתי מגורים גדולים אשר היו עמוסים בכמויות גדולות במיוחד של פריטי תכולה ישנים. עם סיום עבודות הפינוי אנו מעניקים למזמיני השירות גם ייעוץ בכל הנוגע לפתרונות אחסון נאותים וגם מבצעים בשטח הדירה מגוון רחב של פעולות ניקיון ארגון וסדר בהתאם למצבה התחזוקתי של הדירה ודרישות הלקוח.

פינוי דירה בעזרת מנוף ברעננה

על מנת לבצע את מלאכת הפינוי בהתאמה מלאה לאופי וסוג הפינוי, אנחנו נעזרים במידת הצורך גם במנופי זרוע ומנגנוני הרמה נוספים. ציוד זה מאפשר לנו לפנות פריטי תכולה מקומות גבוהות, לפנות ציוד כבד ולפנות מערכות תכולה שאינן יכולות לצאת משטח הדירה, המשרד או המבנה.

פינוי וניקיון דירה מזוהמת ברעננה

ההתמחות המקצועית שלנו הינה פינוי וניקיון דירות ישנות ומוזנחות. לרשותנו ניסיון מקצועי של 25 שנה בתחום ואנחנו עושים הכול על מנת להפוך דירת מגורים מוזנחת לסביבת מגורים מטופחת ונעימה לכל דייר/ת.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו