הכנת דירה למכירה

מכינים דירות למכירה

סוף כל סוף אחרי המתנה של חודשים ארוכים אתם מתכוננים לעבור לדירה החדשה שלכם. ההכנות כבר בעיצומן ועכשיו נותר להעביר את הריהוט והחפצים לדירה החדשה ולהתחיל להכין את הדירה הישנה לקראת מכירה. רובנו כבר יודעים שאין טעם לנסות ולבצע את הכנת הדירה למכירה בעצמנו שכן הדבר מצריך ציוד רב, כוח אדם והרבה מאוד זמן. הכנת דירה למכירה דורשת שיפוץ קל וכמובן את ריקון תכולת הדירה, הדברה נגד מזיקים וניקיון יסודי. לשם כך יש צורך בחברה מקצועית אשר מבצעת את כל הפעולות האלה ואחרות כך שאתם לא תצטרכו להתעסק עם מספר גורמים בו זמנית. חברה אחת מקצועית וותיקה של הכנת דירה תבצע את כל העבודה מאלף ועד ת"ו, כולל את פינוי הירושה והעברת כל הרהיטים והציוד לדירה החדשה ואתם יכולים להיות רגועים שהעבודה תעשה על הצד הטוב ביותר. לאחר שהצוות יסיים את מלאכתו אתם יכולים להיות בטוחים כי הדירה תימכר מהר יותר ואף במחיר גבוה יותר.

מה כוללת הכנת הדירה ?

הכנת דירה למכירה היא תהליך מורכב המתבצע על ידי חברה מנוסה במספר שלבים. ראשית יש צורך לארוז את כל הציוד והחפצים, למיין מה לפח ומה לארגזים ולאחר שכל הציוד ארוז ומסודר יש להתפנות לטיפול בריהוט הכבד יותר. צוות מקצועי של הכנת דירה יתחיל בפירוק כל הריהוט בבית, כולל ארונות, שידות וכיוצא באלו, וידאג להעביר אותו בבטחה לדירה החדשה מבלי לפגוע בציוד עצמו, במשקופים ובקירות. לאחר מכן יתפנה צוות הכנת הדירה לצביעה של הדירה הישנה בצבע חדש ובשיפוץ יסודי. לאחר סיום הצביעה ידאג הצוות לנקות את הדירה באופן יסודי כולל תריסים, משקופים, מדרגות ובכל פינה נידחת. בשלב הסופי ידאג הצוות לבצע ריסוס נגד מזיקים שונים הן בבית והן בעליית הגג או במרתף אם יש. ניתן לבצע הדברה נגד כל מזיק שהוא כולל עכברים, טרמיטים, נמלים, תיקנים, עכבישים, ציפורים וכן הלאה.

טיפים והצעות להכנת הדירה למכירה

אתם מתכוננים לעבור דירה בקרוב ולמכור את הדירה הישנה שלכם? לפני כל ההכנות כדאי תמיד לבצע סקר שוק קטן, לבדוק את האפשרויות העומדות לרשותכם ולברר מה בדיוק מגיע לכם במהלך הכנת דירה למכירה. לפני שאתם בוחרים חברה לשם הכנת הדירה תמיד כדאי לברר מיהי החברה, מה יכולותיה ומה מקצועיותה בתחום שלפינוי דירה. כדאי לקחת חברה וותיקה בתחום, חברה שיכולה להעניק שירות מהיר וטוב. כמו כן, רצוי תמיד לקחת חברה המעניקה את כל השירותים שהוסברו לעיל ולא להסתפק בחברה המעניקה שירותים מוגבלים או מועטים. ככה תוכלו לחסוך לעצמכם את הצורך לעבוד מול מספר חברות, תצמצמו עלויות ותוכלו ליהנות משירות מקיף ואיכותי על ידי גוף מקצועי אחד. כמו כן, חשוב לסכם את מהלך העבודה בכתב באמצעות הסכם עבודה קצר אשר יכיל את פרטי העבודה וההתחייבות. כך תוכלו להיות בטוחים כי העבודה תתבצע בזמן ובאופן יסודי ותוכלו למנוע אי נעימויות או עיכובים מיותרים.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו