הכנת בתים מוזנחים למגורים

שי הכנת בתים מוזנחים למגורים

כאשר מקבלים דירה בירושה, מקבלים מתנה עצומה. בימים של היום הנדל"ן הוא העסק הכי חם בשוק, וממנו אנשים מצליחים להרוויח סכומים יפים, ומי שמבין בנושא הזה כבר יודע לעשות מזה עסק לכל דבר ועניין- אך בעיה רבה שרבים נתקלים בה היא שהדירה שקיבלו מוזנחת.

כשקיבלתם דירה מוזנחת בירושה- זה פשוט לפנות לשי פינוי דירה והוא כבר יחזיר את הדירה הזאת למצב ראוי למגורים- בין אם להשכרה ובין אם למכירה.

כשרוצים להכשיר דירה ולהביא אותה למצב נורמלי- שי הוא פיתרון נהדר עבורכם.

בזכות הכישרון המיוחד של הצוות אתם תזכו לפינוי מהיר ומקצועי ברמה גבוהה מאוד.

הכנת בתים מוזנחים למגורים בזריזות

כשלא גרים בדירה במשך זמן רב ואיש לא מטפל בה או מתחזק אותה- מה שקורה בסופו של דבר זה שהיורשים צריכים להכין את הדירה למגורים וזה דבר שרבים לא בקיאים בו. הכנת בתים מוזנחים למגורים היא משימה ששי ישמח לבצע עבורכם.

מכיוון שמשפחות רבות שוברות את הראש איך מכינים דירה במצב כל כך קשה לדירה למגורים- טוב לדעת שיש מי שיעשה את זה בשבילכם ויהפוך את הדירה שירשתם במצב קשה, אל דירה נעימה וראוייה למגורים.

שי הינו בעל מקצוע מיומן וזריז ומפעיל את צוותו באופן יעיל ומהיר. אצל שי והצוות המסור הכל מתוכנן באופן יעיל כל כך, כך שהזמן מנוצל במקסימום, ואתם תהנו מפינוי מהיר ותוכלו להשתמש בנכס מהר מאוד.

שי פינוי דירה ברגע שתצטרכו

שי וחברי הצוות מגיעים אל הדירה המוזנחת וכמובן קודם כל סוקרים את המצב, בהתחלה מבצעים מיון ראשוני כדי לראות איזה חפץ צריך לפנות לאן והאם יש חפצים שצריכים התייחסות מיוחדות.

ולאחר מכן, שי וצוותו מתחילים בפינוי כלל החפצים מהדירה, בין אם מדובר בדירה קטנה ובין אם מדובר בדירה גדולה ועמוסת חפצים, כפי שקורה בד"כ בדירות ירושה.

אבל אל דאגה- שי פינוי דירה כל כך מיומנים בפינויים כאלה ואחרים שאתם תהנו משירות מקצועי ונעים במהלך הפינוי כולו, ובלי שתרגישו תקבלו דירה מוכנה למגורים.

הכנת בתים מוזנחים למגורים זה שירות ששי וצוותו מבצעים באופן מקצועי ויעיל, וכמובן בתום פינוי החפצים משאירים את הבית נקי באופן יסודי ומחוטא בעת הצורך.

המיון, הפינוי של החפצים והנקיון הסופי מביאים לכך שבסופו של דבר הדירה המוזנחת שהייתה בידכם בתחילה, תהיה במהירות מוכנה למגורים ואתם תוכלו לעשות בה שימוש כפי שתרצו.

 

 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו