הזמנת פינוי אגרנות כפייתית

פינוי אגרנות

אם יקיר לבך כזה או אחר, בן משפחה או אהוב, סובל מהפרעת האגרנות הכפייתית- אתה נמצא במקום כואב. כואב הרי לראות אדם שמשבש כל כך את שגרת חיו, שחרד כל כך לחפציו ומאבד לאטו את הדרך ואת יכולת ההתמודדות. אם החלטת לעשות לו התערבות ולנסות לעזור- התחל בכך שתפנה אותו לטיפול. אדם כפייתי יצטרך תמיכה רבה כדי להרגיע את החרדות העולות בו והוא יצטרך אותך לצידו, בעיקר כאשר יגיע שלב הזמנת שירותי פינוי אגרנות כפייתית.

להזמין את השירות

לרובנו רצון טוב אך חוסר סבלנות מובנה. אי אפשר פשוט להזמין לאספן כפייתי מפנים הביתה ולקוות לטוב. כדי להגיע למצב בו האספן מוכן לוותר על חפציו, עליו לעבור תהליך. לכן, שירותי פינוי אגרנות כפייתית צריכים להיעשות ברגישות גבוהה מאד ותוך תמיכה. בד"כ חברות המתמחות במתן שירותי פינוי דירה ותכולה יודעות זאת ועובדיה מתורגלים בטיפול בהתנגדויות, סובלנות וסבלנות גבוהים מהרגיל להתקף של רגשות מצד האספן. אך אל לך להסתמך על כך. עליך להיות שם- גם כדי לתמוך ביקירך בעת המשבר שיחווה וגם כדי לשמור כי הוא אכן מקבל את היחס העדין והמתחשב ביותר שהוא ראוי לו.

המשך הטיפול

מרגע שהבית מפונה- הכל עוד בחיתוליו. החרדה עוד תצוף ותעלה ואל לך לחשוב כי רק בגלל שהבית ריק עכשיו הוא ישאר ככה, אם לא ימשך הטיפול בהפרעה. עליך להיות תומך וזמין כדי שיוכל יקיר לבך למצוא מרגוע אחר, פרט למילוי דירתו מחדש בחפצים שונים. משברים אלה, דווקא אחרי מעשה, הם נפוצים מאד ונובעים מחרדה גדולה- לכן, יותר מתמיד- כדאי תהיה שם בשבילו עד שזה לא יעבור. ומתי זה יעבור, אתה שואל? כל אדם לגופו. עם טיפול משלים טוב והתמדה על הרבה תמיכה- אפשר שתוך חודשים מספר יתרגל האדם הארגן אל הריקנות החדשה שבביתו, שזרה לו, ואפשר שיקח זה זמן רב יותר.

תהליכי נפש

תהליכים נפשיים ככלל הם תהליכים ארוכי טווח, כדי לא למצוא את עצמך במצב בו אתה מזמין שירות פינוי אספנות כל חודש או שניים- וודא שהתהליך שאתם עוברים מגיע אל סופו.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן