הדרך הטובה ביותר לארגן מכירת חצר

נפרדים מחפצים ישנים

ארגון אירוע מכירת חצר (גראז' סייל ) יכול להפוך לחוויה נעימה ומיוחדת אם רק תחליטו על כך. מרבית האנשים רואים בסוג מכירה שכזו מעין ברירת מחדל, שאילו לא היו עוברים דירה או עורכים במחסן את מלאכת הניקיון ,פינוי רהיטים וארגון מחדש, היו מוותרים עליה. אך הדבר אינו חייב להיות כך. מכירת חצר יכולה להפוך לסוג של הפניניג משותף של בני הבית ואם תרצו תוכלו לשתף חברים נוספים בעניין. כמעט לכול אחד יש חפץ, בגד, רהיט שירצה להעבירו הלאה ובטח אולי להרוויח כמה פרוטת ממכירתו.

היכן לארגן את המכירה

בחירת מקום מכירת החצר תלוי בעיקר בתקופת השנה ובמזג האוויר. במידה ואלו ימי קיץ הרי שניתן לארגן את מכירת החצר, בבית ובחצר עצמה. כדאי לחשוב על סידור השטח לטובת המכירה, פינוי רהיטים שאינם כלולים במכירה למען מניעת אי הבנות, וסידור החפצים למכירה באזורים מוגדרים רצוי ע"פ שימושם. לדוגמה: באזור אחד ניתן לארגן פינת כלי מטבח , באזור אחר פרטי לבוש והנעלה, אזור נוסף ציוד חשמלי וכן הלאה. במידה ואלו ימי חורף הרי שתאלצו לערוך את המכירה ברובה בתוך הבית או באזור מקורה אחר.

 לא כול הנוצץ זהב

לא כול הנוצץ זהב אך בהחלט תוכלו לכוון ולארגן את החפצים השונים כך שיראו מושכים לעין. רצוי לא להשאיר חפצים, בגדים מלוכלכים או מוצרים שאינם תקינים. אמנם מדובר במכירת מוצרים יד שניה אך אף אחד אינו רוצה להרגיש שרכש מוצר פגום או מלוכלך. פינוי רהיטים שבורים או תיקונם במידת האפשר יכול לשוות למכירת החצר מראה מכובד יותר וישאיר את קהל הקונים זמן רב יותר בשטח המכירה. במידה ואתם מוכרים גם מוצרי חשמל כדאי לדאוג לשקע חשמל זמין, על מנת שהקונים יוכלו לבדוק את תקינות המוצרים .

פרסום ברחבי העיר

רצוי להכין כרזות לתלייה ברחבי העיר המציינות את מקום המכירה ושעות הפתיחה, כמה ימים לפני יום המכירה. הכרזות אינן צריכות להיות מהודרות והכנתם באופן עצמאי יכולה לתרום לאווירת הפסטיבל המשותפת, וליצירת מכירת חצר מהנה ונינוחה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו