"דירות יוקרה והדרך לבצע פינוי נכון שלהן"

מיומנו של מפנה דירות:

"פינוי של דירות יוקרה צריך להתבצע בדרך מיוחדת"

פינוי דירות יוקרה, בדומה לכל הליך פינוי אחר, הינו הליך מקצועי המחייב את צוותי הפינוי להיערך בהתאם לכל האתגרים העומדים בפניכם בכל אחד משלבי הפינוי. בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מקצועי מורחב אודות פינוי דירות יוקרה באמצעות ראיון אותו קיימנו עם שי גולד, קבלן פינוי מוסמך ומקצועי המתמחה בכל סוגי הפינוי האפשריים.

מה הם שירותי פינוי דירות יוקרה ולשם מה צריך אותם?

"פינוי דירות יוקרה הינו שירות מקצועי המתמקד בפינוי תכולה משטחן של דירות יוקרה הממוקמות במגדלי מגורים, וילות יוקרתיות ודירות יוקרה מעוצבות במבני מגורים כאלו ואחרים. בדומה לכל הליך פינוי אחר, גם פינוי דירות יוקרה הינו שירות אשר נועד לבעלי הדירה ליהנות מדילול פריטי התכולה העומדים לרשותם, וזאת באמצעות סילוק והוצאה של פריטי תכולה ישנים, חסרי ערך או שימוש משטח הדירה"

מה הוא ההבדל המהותי בין פינוי דירות יוקרה לבין פינוי דירות סטנדרטיות?

"במסגרת הליכי פינוי דירות יוקרה, יש לקחת בחשבון לא רק את היקף התכולה המיועדת לפינוי אלא ובעיקר את פריטי התכולה אשר אינם מיועדים לפינוי, זאת לצורך השלמת הליך הפינוי מבלי לפגוע או לגרום נזק לפריטי התכולה היוקרתיים המאכלסים את הדירה ואשר אינם מיועדים לפינוי. בנוסף, הליך פינוי דירות יוקרה הינו הליך המיושם באמצעים מודרניים ומתקדמים, לרבות, מנופי זרוע ומנגנוני הרמה נוספים דוגמת ליפטים למיניהם, שירותי אריזה קפדניים ועוד".

כיצד אתם במומחה פינוי דירה נערכים לקראת הליכי הפינוי מדירות יוקרה ?

"אנחנו ב-מומחה פינוי דירה מעניקים יחס הוגן ומקצועי לכל אחד ואחת מלקוחותינו, וזאת ללא קשר לאופי הפינוי המיושם על ידינו ומהות הפינוי. העבודה המבוצעת על ידינו בדירת מגורים ישנה ומוזנחת זהה במהותה לעבודה אותה אנו מקיימים במגדלי מגורים ובדירות יוקרה, ולכן ההיערכות המוקדמת שלנו להליכי פינוי בדירות יוקרה זהה להיערכות המוקדמת שלנו בכל סוגי הפינוי האחרים- באופן המקצועי והתכליתי ביותר"

מה הופך את צוות מומחה פינוי דירה לצוות המקצועי ביותר בתחום פינוי דירות יוקרה?

"אנחנו ב-מומחה פינוי דירה מקפידים על מספר נהלים המאפשרים לנו לייעל את עבודות הפינוי, בין אם הן מתקיימות בדירות יוקרה ברחבי הארץ ובין אם הן מתקיימות בדירות סטנדרטיות או בדירות ישנות ומוזנחות. נהלים אלו כוללים בין היתר: בניית תכנית פינוי מוסדרת, העמדת הסכם התקשרות בינינו לבין הלקוח, התחייבות ללוחות זמנים ומתן שירות אישי ומקצועי לאורך כל הדרך. בנוסף, אנו מקפידים על הובלת התכולה המפונית לאתרי פסולת ומחזור מורשים  על פי חוק, ובכך אנו מונעים ממזמין השירות קנסות כספיים מיותרים המוטלים עליו בגין השלכת פריטי תכולה שלא במקום המיועד להם. פרמטרים מקצועיים אלו הם אלו שהפכו את צוותי הפינוי של מומחה פינוי דירה לצוותי הפינוי בעלי המוניטין העשיר ביותר בישראל"

כיצד בעליהן של דירות היוקרה יוכלו להתגונן מפני חאפרים העוסקים בענף הפינוי ?

"לצערי, חאפרים בענף הפינוי קיימים כמו בכל תחום מקצועי אחר, ולצערי הם כורתים את הענף ממנו הם מתפרנסים. על מנת להתרחק מחאפרים בתחום עבודות הפינוי, אני ממליץ לבעלי דירות בכלל ובעלי דירות יוקרה בפרט, לבחון מספר היבטים מקצועיים טרם העסקת אנשי הפינוי. היבטים אלו כוללים בין היתר: ניסיון ושנות וותק מקצועי, היקף עבודות הפינוי המיושמות על ידי צוותי הפינוי מדי יום, העמדת הסכם התקשרות, הצגת תעודות יושר מטעם משטרת ישראל ועוד. אצלנו ב-מומחה פינוי דירה, כל אחד מההיבטים הנ"ל מהווה סטנדרט בלתי נפרד מאיכות השירות שלנו".




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן