הגיע הזמן לשים סוף לבלגן ולפנות את הדירה- כנראה שהאגרנים הכפייתיים בבית שלכם.

זה הזמן לפינוי דירה 

ההתמודדות עם האגרנות הכפייתית כהפרעה נפשית פוגשת הרבה ישראלים שמלכתחילה לא באמת מודעים לבעיה. אז תחשבו אם גם הדירה שלכם נותנת תחושה של עומס יתר מחפצים בלתי רצויים ו/או נצרכים, לכלוך או בכללי הצטברות זבל שלא ברמה נורמטיבית – א"כ כנראה אתם גרים עם אגרן מצוי.

האובססיה נובעת בין היתר מתחושת ריקנות וחוסר נפשי למילוי

מתחושה של חוסר האגרנים צוברים כמויות הזויות של פריטים מיותרים כגון עיתונים או אף מוצרים מרקיבים עד שלא ניתנת התזוזה הבסיסית לנוע בבית, ולעיתים נשארים הם תקועים ומבודדים בין הערימות. וההשלכות – מה איתן?

לא נרגיע אלא נאמר שיש הרבה: מלבד הנזק הפיזי אשר האגרנות גורמת בכך שלא נעים לגור בבלגן וזיהום אסטרונומי, האגרן מרחיק מעצמו את סובביו והרבה פעמים נותרים אלו לבדם בבית ללא איש לידם שיכל להתמודד איתם- מה שמביא לירידה מופרזת גם ברמה הנפשית.

ואם אמרנו שהאגרנים הכפייתיים סובלים נפשית עד כדי בדידות מכאן שהטיפול יערך תחילה מהמקום הנפשי גם כן, ורק אח"כ נעבור לשלב פינוי הדירה, ניקיונה, והחזרתה למצב ההתחלתי, אל תדאגו אנחנו כאן. ב"מרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים" נמצאת העזרה, ההכוונה, וכל התשובות לשאלות שמלוות אתכם עם ההפרעה.

שלב השינוי הדרסטי שהבטחנו ואתו התוצאות שלא להן ציפיתם

פינוי פסולת הדירה כשלב שני וההכרחי בפגיעת משפחת וסובבי האגרן הכפייתי הוא שלב מורכב אשר הרבה פעמים כולל שיקום אינטנסיבי לדירה שכתוצאה מההזנחה התקלקלה ולא תחזור בקלות לפעילות רגילה. התהליך יכול להיערך אף כמה ימים אינטנסיביים עד שבוע, ואם כן יש לשקול ולדאוג להביא חברת פינוי מקצועית ,מבוקרת, ומוכרת. ב"מרכז לסיוע" שלנו בטלפון אחד תקבלו את התמיכה הנכונה ומשם נפנה אתכם לחברת פינוי הטובה עבורכם, כמו שהבטחנו.

אם גם אתם נתקלתם בבעיה ונראה כי מישהו קרוב אליכם מתמודד עם האגרנות הכפייתית- אל תזניחו ותפנו אלינו במהרה לטיפול יעיל מקרוב שבהחלט יבטיח לכם שינוי משמח, ה"מרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים" : -helpagran.co.il היינו פה.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו