האם שירות פינוי דירות דומה לשירות הובלות?

פינוי דירות ופינוי הובלות – אותו דבר? 

התשובה היא ששירות שי פינוי דירה דומה בהרבה מאוד תחומים לשירות הובלות, אך גם שונה ממנו בהרבה מאוד מובנים, ובדרך כלל במובנים הקריטיים. חברת הובלה היא חברה שמטרתה היא להעביר פריטים וחפצים ממקום אחד למקום אחר, מדירת המקור אל דירת היעד, ואין לה כל צורך להבין מה לעשות עם הפריטים לאחר הפינוי מדירת המקור. לעומת זאת, חברת פינוי היא חברה שלאחר פינוי הפריטים והחפצים מן הדירה, צריכה גם לדעת מה לעושת איתם, ולאן להעביר אותם. במקרים רבים יכולה חברת הפינוי להציע חלק קטן למדי מן הפריטים למכירה ולהרוויח סכום כסף נוסף על הפעילות, ואין מה להתרעם על כך, שהרי זה חלק מהמודל העסקי שגם מכתיב את רמת המחיר של השירות בשוק.

לא את כל הפריטים אפשר למכור

יחד עם זאת, מרבית הפריטים והחפצים המפונים במסגרת שירות פינוי דירות, אינם מתאימים למכירה, או שהמאמץ הדרוש למכירתם אינו שווה את התמורה שהם עשויים לייצר. על כן, על חברת פינוי מקצועית לדעת כיצד להתמודד עם הפריטים המפונים לאחר הפינוי, ולעשות זאת על פי כל חוקי ותקנות הגנת הסביבה, ויש לא מעט כאלה. כך למשל, השלכת החפצים אל פח הזבל השכונתי היא פעולה שאסורה בחוק, וביצועה יכול להוביל לקנס משמעותי על הלקוח עצמו. השלכת החפצים על גבעה שוממה או בואדי נסתר היא לבטח פעולה לא חוקית, שיכולה להוביל לקנס גדול עשרות מונים. אז מה צריכה חברת הפינוי לדעת כדי להתמודד עם אותם החפצים?

פינוי החפצים ליעדים מורשים

ובכן, חברת פינוי דירות מקצועית עובדת בדרך כלל עם מספר יעדים מורשים הקולטים את כל החפצים המפונים ממנה. יעדים אלה יכולים להיות ארגוני צדקה ומשפחות נזקקות, מפעלי מיחזור אליהם אפשר להעביר פריטי עץ, בד, נייר, אלומיניום, זכוכית, מתכת ופלסטיק, או אתרים מורשים להטמנת פסולת אליהם מפנים את כל הפריטים שאין להם כל שימוש והיעד היחיד האפשרי עבורם הוא מתחת לאדמה. לא כל חברת פינוי פועלת כך, והבנה של מה עושה החברה עם הפריטים המפונים, יכולה לסייע לכם להבין מול מי אתם עומדים.

')} 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן