האם כל חברת פינוי יכולה לבצע פינוי פסולת מדירת אגרן כפייתי?

פינוי פוסלת מדירות אגרנות 

התשובה היא כן ולא. ברמה הפיזית, מרבית החברות תוכלנה לבצע את הפינוי בתנאי כמובן שמדובר בדירה טיפוסית שאינה ממוקמת בקומה גבוהה, ושאין אתגרים מיוחדים בפינוי. יחד עם זאת, ברובם המכריע של המקרים זה לא המצב. דירת אגרן כפייתי היא דירה בה ניתן למצוא כמויות גדולות של פסולת, לעיתים במצב רקבון, ולעיתים חפצים חדים ומסוכנים. פינוי חפצים אלה דורש רמה גבוהה של מיומנות, כלי עבודה מקצועיים ואמצעי שינוע מתאימים על מנת להתמודד עם כל אתגר בתהליך הפינוי.

תהליך שהוא הרבה יותר פסיכולוגי מאשר פיזי

אבל מעבר להיבט הפיזי, פינוי ושיקום של דירת אגרן כפייתי הוא תהליך שהוא יותר פסיכולוגי מאשר פיזי. תהליך זה מכניס את האגרן הכפייתי לרמות גבוהות מאוד של סטרס, וגורם לו לחוות תחושות קשות מאוד לאורך ההכרח להיפרד מכל החפצים שאגר במשך שנים ואליהם פיתח רגשות עזים. האופן בו ניגשת חברת הפינוי למשימה, האופן בו היא מנהלת את המשימה בשיתוף פעולה ובצורה אחראית ורגועה, הוא מרכיב חשוב וקריטי בכל משימת פינוי שכזאת.

שלל שירותים משלימים נדרשים

מעבר לכך, תהליך פינוי ושיקום פסולת מדירת אגרן כפייתי מחייב יישום של עוד שורת פעולות כמו ניקיון יסודי, חיטוי מקצועי, תיקונים קלים, סידור מחדש של חפצים בודדים וכדומה, ועל כן חשוב מאוד לבחור היטב את חברת הפינוי ולוודא שמדובר בחברת פינוי המכירה את עולם האגרנות הכפייתית, ובעלת ניסיון והתמחות ספציפיים בתחום זה. מרכז הסיוע לאגרנים כפייתיים ומשפחותיהם יכול לסייע לכם לאתר את אותן חברות ולבחור את החברה המתאימה לכם ביותר.

צרו קשר לקבלת סיוע באיתור ובחירת חברת הפינוי

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם מרכז הסיוע לאגרנים עוד היום, לקבל את כל המידע שאתם זקוקים לו, ולהיעזר בנו כדי למצוא את חברת הפינוי המתאימה והמקצועית שתבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית, איכפתית, מסורה ורגישה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו