האם ישנן קבוצות תמיכה לאגרנים כפייתיים?

קבוצות תמיכה לאגרנים כפייתיים?

ובכן, התשובה היא שישנן קבוצות תמיכה שבהן יכולים אגרנים כפייתיים להשתלב על מנת להפיק את הערך היקר שקבוצות כאלה יודעות להעניק. ייתכן שלא תוכלו למצוא קבוצת תמיכה המתמקדת כל כולה באגרנים כפייתיים, אך בהחלט תוכלו למצוא קבוצות תמיכה העוסקות באובססיות והתנהגויות כפייתיות, בהן יוכל האגרן הכפייתי למצוא שפה משותפת עם המשתתפים האחרים בקבוצה. את הקבוצות האלה תוכלו למצוא בעיקר דרך הפסיכיאטר המטפל, שמכיר בדרך כלל את עולם קבוצות התמיכה, ויכול להמליץ גם על השלב האופטימלי להשתלבות באחת מהקבוצות הללו.

שורה של קבוצות תמיכה זמינות במרכז הסיוע

בנוסף לכך, תוכלו לפנות עוד היום אל מרכז הסיוע לאגרנים כפייתיים ומשפחותיהם על מנת לקבל את כל המידע אודות קבוצות תמיכה שיכולות להיות רלוונטיות לאגרנים כפייתיים. במרכז הסיוע לאגרנים קיים מידע רב אודות כל עולם האגרנות הכפייתית, ובכלל זה גם מידע וידע רב שנצברו לאורך השנים ומשרתים משפחות רבות של אגרנים כפייתיים ברחבי הארץ. בתוך כך, באפשרות המרכז לפרוש בפניכם שורה של קבוצות תמיכה שיכולות להיות רלוונטיות עבור אגרנים כפייתיים, ויחד עם זאת, תמיד מומלץ להתייעץ עם פסיכיאטר לפני שבוחרים באפשרות זו.

החלטה שצריכה להתקבל בשיתוף הגורם המטפל

קבוצת תמיכה יכולה מאוד להועיל לאדם נורמלי שבא לטפל בבעיית אישיות או בטראומה כלשהי, ופוטנציאל הנזק אינו קיים במקרה זה, אלא רק פוטנציאל הערך. כאשר מדובר על אדם בעל הפרעה נפשית מובנית כמו אגרן כפייתי, בהחלט ישנה חשיבות לשלב ולמצב האגרן הכפייתי בזמן השתלבותו בקבוצת תמיכה. בהתאם לכך, כל החלטה לגבי השתלבות כזאת, חשוב שתתקבל על ידי פסיכיאטר ולא על דעת המשפחה או האגרן הכפייתי באופן עצמאי.

צרו קשר לקבלת מידע נוסף

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד היום עם מרכז הסיוע לאגרנים, לשאול את השאלות המטרידות אתכם ולקבל תשובות מקצועית, וכן לגלות כיצד תוכלו להיעזר במרכז על מנת להתמודד עם שלל האתגרים העומדים בפניכם.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו