האם ישנה דרך לטהר דירת אגרן כפייתי כשהיא עמוסה בחפצים?

טיהור דירת אגרן כפייתי 

התשובה היא חד משמעית לא. דירות אגרנים כפייתיים מאופיינות בדרך כלל ברמה גבוהה של זיהום ונגעים המתפשטים בכל חלקי הדירה, בעיקר בגין שיירי פסולת אורגנית הנאגרים בערימות החפצים יחד עם החפצים עצמם. בתוך הדירה, ובתוך ערימות החפצים נוצרים התנאים הטובים ביותר להיווצרות ריקבון ומושבות חיידקים שהופכים במהרה לפטרת, עובש וטחב המתפשטים לכל כיוון ומותירים סימנים ויזואליים, וכמובן ריח נורא שבמקרים קיצוניים אף מקשה על הנשימה במקום.

טיהור הדירה מחייב פינוי של החפצים

טיהור של הדירה מכל הנגעים הללו אינו אפשרי כל עוד הדירה אינה מפונה באופן מוחלט. נגעים אלה מתפשטים אל כל עבר, והם עושים זאת דרך רצפת הדירה, מטפסים אל הקירות ולכל פינה ברחבי הדירה. בנוסף לכך, נוצרים אין ספור קיני חיידקים ונקודות רקבון בתוך ערימות הפסולת עצמן, כך שללא פינוי של אותם חפצים לא ניתן כלל להתחיל לטפל בזיהומים הנוצרים בגינם.

טיהור מלא של כל משטחי הבית

מכל הסיבות האלה, כל תהליך של טיהור דירת אגרן כפייתי מכל הזיהומים שהצטברו בה לאורך שנים של אגירת חפצים, חייב להתחיל בפינוי של הדירה מכל החפצים שבה, היפטרות מחפצים רקובים או בעלי פוטנציאל להרקבה, וטיהור כל המשטחים בבית לרבות רצפה, קירות, תקרה, תריסים, חלונות, דלתות, חדרי אמבטיה ושירותים וכדומה. טיהור זה מתבצע באמצעות כלור והוא מבטיח טיהור מלא של הבית, אך הוא חייב להתבצע כאשר הדירה ריקה ואין בה חפצים כלשהם.

צרו קשר עוד היום

אם אתם מעוניינים ללמוד עוד אודות האופן בו תוכלו לטהר דירת אגרן כפייתי ועל תופעת האגרנות הכפייתית בכלל, מרכז הסיוע לאגרנים כפייתיים ומשפחותיהם מציע לכם כר נרחב של מידע וידע בנושא, מידע שנאסף ממקורות מקצועיים ומעדויות של משפחות אגרנים כפייתיים. מרכז הסיוע לאגרנים מציע לכם גם ליווי מקצועי, סיוע, תמיכה וייעוץ וכן חיבור לאנשי מקצוע וגורמים רלוונטיים עבורכם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן