האם חברות פינוי דירה מציעות גם שירותי ניקיון?

פינוי דירה + ניקיון? 

התשובה היא כן, באופן חלקי. חברות פינוי דירה הן אינן חברות ניקיון והן לא מציעות שירותי ניקיון כשירותים העומדים בפני עצמם. יחד עם זאת, חברות הפינוי המובילות מציעות בהחלט שירותים משלימים לשירות פינוי סטנדרטי, ובמסגרת סל השירותים המשלימים אפשר למצוא גם שירות של ניקיון דירה לאחר פינוי. שירות זה יכול להידרש במגוון רחב של מצבים, כאשר אתם מפנים דירה כדי להעמיד אותה למכירה או להשכרה, ואתם רוצים שמייד לאחר הפינוי תוכלו כבר לקחת את הדירה אל השלב הבא בחייה, מבלי להתעסק שוב בניקיון הדירה ובמשימות נוספות שיש לבצע עבורה. השירות יכול להידרש לאחר פינוי של דירה מוזנחת, פינוי מחסן או מקלט, פינוי של דירת אגרן כפייתי וכל פינוי אחר, שלאחריו ישנו צורך לבצע ניקיון יסודי של הדירה.

ניקוי כל המשטחים ברחבי הבית

ניקיון יסודי המתבצע על ידי חברת פינוי דירה הוא בדיוק כמו כל ניקיון יסודי המתבצע על ידי חברות ניקיון מקצועיות, וזאת כמובן תחת ההנחה שחברת הפינוי עצמה היא חברה מקצועית לכשעצמה. במסגרת הניקיון היסודי מבצעת החברה ניקוי של כל המשטחים בבית, הרצפה, התקרה, הקירות, חדרי האמבטיה והשירותים, וכל חדרי הבית. החברה עושה שימוש בחומרי ניקוי מקצועיים ובכלי ניקוי מקצועיים לרבות אפשרות של ביצוע פוליש לרצפה באמצעות מכונת פוליש מקצועית.

שירותי חיטוי ושירותים משלימים נוספים

בנוסף לכך, תוכלו למצוא חברות מקצועיות באמת המציעות שירותים נלווים נוספים כדוגמת חיטוי מקצועי ושיפוץ ראשוני. כך למשל, אם מדובר בדירה שהוזנחה במשך שנים ארוכות, או בדירה שהתפשטו בה נגעים רבים כמו פטרת, תחב, עובש או חיידקים, חיטוי מקצועי זה בדיוק מה שאתם צריכים לבצע לאחר הפינוי וחברת פינוי דירה מקצועית תוכל לבצע אותו עבורכם באמצעות פיזור חומרי חיטוי מקצועי, שטיפתו לאחר מכן וביצוע הניקיון היסודי לבסוף. כמו כן, ניתן לקבל שירות של שיפוץ ראשוני הכולל עבודות טיח, צבע, סיד ותיקונים קטנים בכל רחבי הבית, כל שמרגע הזמנת השירות, בתוך ימים ספורים כל העניין יעמוד מאחוריכם, ותוכלו לקחת את הדירה אל השלב הבא בחייה.

')} 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו