דברים שכל משפחת אגרן כפייתי צריכה לדעת

מה המשפחה צריכה לדעת על האגרן הכפייתי?

להרגיש מה שמרגיש אגרן כפייתי כלפי העולם סביבו, כנראה שלעולם לא נוכל כאנשים נורמליים, ויחד עם זאת, אפשר בהחלט לנסות ולהבין את העובר עליו פשוט אם נתנתק לרגע מעצמנו ונראה את הדברים מעיניו שלו. כמשפחתו של אגרן כפייתי אין דבר חשוב יותר מאשר לראות את הדברים דרך עיניו של האגרן הכפייתי על מנת להבין אותו ולהבין את תגובותיו אליכם. כדי לעשות את זה, נסו לדמיין שאתם חיים ברחוב בו האשפה היא בעצם אלבומי תמונות שלכם, תמונות מרגשות, סרטונים סנטימנטליים, חיות מחמד וכדומה.

פיתוח רגשות כלפי חפצים סתמיים וחסרי ערך

האדם הנורמלי יכול להתחבר לכל אחד מאלה, וסביר להניח שאם הייתם עוברים ברחוב וסביבכם היו פזורים אלבומי תמונות שלכם, הייתם אוספים כל אלבום ואלבום, ולא משנה עד כמה היה עמוס וצפוף הבית שלכם. זה בדיוק מה שעובר על האגרן הכפייתי, אלא שבגלל הפרעה נוירולוגית נפשית, את הרגש הזה שאנו מרגישים כלפי חפצים בעלי ערך רגשי אובייקטיבי, מרגיש האגרן הכפייתי כלפי כל חפץ שהוא. כאשר אתם כבני המשפחה מפצירים בו לנקות, לסדר, לפנות, אתם צריכים לזכור את הדברים האלה בראש כדי להבין מדוע הוא מסרב לכם פעם אחר פעם.

ניהול מערכת יחסים נכונה

כבני משפחה של האגרן הכפייתי חלה עליכם האחריות להבין את העובר עליו, להבין את האופן בו הוא רואה את העולם ולהגיב בהתאם. אגרן כפייתי זקוק מאוד למשפחתו, ואתם כבני המשפחה שלו, שאיכפת לכם ממנו, רוצים להבין אותו טוב יותר ולספק לו את המענה לבעיותיו הרגשיות. מרכז הסיוע לאגרנים כפייתיים יכול לספק לכם את כל המידע והסיוע הנדרשים לכם על מנת שתוכלו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

צרו קשר לקבלת סיוע

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם מרכז הסיוע לאגרנים עוד היום, לשאול את השאלות המטרידות אתכם בנושא, ללמוד יותר על הסוגיות המרכזיות במערכת היחסים שבין האגרן הכפייתי ובני משפחתו, ולקבל את הסיוע הנדרש כדי לקיים את מערכות היחסים הללו בצורה הטובה ביותר.



 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן