בעת שינוי מגורים, השכרת נכס או קבלת נכס בירושה – אין מנוס מפינוי בית

פינוי בית 

הרבה בעלי דירות נזקקים לשירות של פינוי בית בעת השכרת הנכס או מכירתו, אך יש גם אנשים שמדי שנה עורכים פשוט "סדר בבלגן" ומעוניינים  בבית הנוח למגורים במקום לחיות בתוך מחסן גרוטאות ויוזמה זו פשוט מבורכת!. אנו אוגרים חיים שלמים בביתנו אין אדם שאין לו חפצים מיותרים בביתו.  אם אנו מעוניינים לבצע את הפינוי בעצמנו, לא נדע מאיפה להתחיל… לכן שירות של פינוי בית יהיה הפתרון ההולם והיעיל ביותר עבורכם.

במקום להתרוצץ ולחפש בעלי מקצוע שונים…

אל תתרוצצו ותחפשו בעלי מקצוע שונים כמו חברות הובלה, חברות שיפוץ ועוד, ישנם הרבה אנשים שאינם יודעים כי קיים כזה שירות, השירות הניתן של חברת פינוי בית כולל :  פינוי תכולה, פירוק ארונות, ניקוי תכולה מארונות, צביעה ותיקונים של צבע וניקיון וחיטוי כולל של הבית בתום הפינוי. שירות כמו פינוי חצרות מגרוטאות, פינוי מקלטים, פינוי גגות אף הוא ניתן במסגרת שירות פינוי בית או דירה.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

פינוי בית לאחר שריפה

שלא עלינו, לפעמים בתים וחנויות פורמת בהם שריפה, שירות של ניקוי ופינוי תכולה שנשרפה ניתן אף הוא במסגרת פינוי בית או דירה. נסים להציל את מה שאפשר לאחר השריפה ומביאים את הבית לקדמותו.  חברת פינוי דירות דוגלות בזה שתמיד ישנם אנשים הזקוקים לחפצים שאתם מעוניינים לזרוק, לכן החברה של פינוי בית לא תיתן לכם לזרוק כלום, הם ימיינו את התכולה אותה אתם מעוניינים לזרוק וימסרו אותה כתרומה לנזקקים.

לפינוי בתים. לרובנו אין זמן אנו עסוקים לממן את המחיה שלנו וכך אנו מוצאים את עצמנו עובדים מהבוקר עד הלילה, בקושי יש לנו זמן לנקות ולכבס למרות שמכונת הכביסה עושה לנו את רוב העבודה, כך נוצר מצב בו הבית מתמלא בדברים שאין להם שימוש והם פשוט נאגרים בביתנו. הצוות של פינוי בית יבצע עבורנו את כל העבודה כולל סידור וארגון מחדש, אנו נגיע בסוף יום עבודה ונהנה לשהות בביתנו מבלי טרדה מתי ואיך נסדר את כל הבלגן

הגיע הזמן לסדר את הבית..

אם באמת החלטתם שאתם מעוניינים לתת סוף  למצב בו איך שנראה הבית שלכם, יהיה תמיד מי שיעזור לכם,  בית המלא בתכולה שאתם אינכם זקוקים לה, ניתן רק באמצעות חברה

חסכון בזמן ובטירוף נפשי

אחד היתרונות הגדולים בפנייתכם לחברה מקצועית לפינוי בית הוא חסכון בזמן ובמשאבים נפשיים. בניגוד לתיאוריה, הפרקטיקה של פינוי בית היא תהליך ממושך, מתיש ולעיתים גם רגשי. כשאתם מנסים לעשות הכול לבד, תוכנית היום שלכם מתמלאת במשימות רבות ובעיכובים, מה שגורם לכם להרגיש עייפות . כאשר אתם משכירים שירות מקצועי, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לתת למומחים לעבוד.

בעזרת ציוד מתקדם וניסיונם הרחב, צוותים של חברות פינוי בתים יכולים לסיים את העבודה בצורה מהירה ויעילה, כל זה בזמן שאתם יכולים להקדיש לעצמכם או למשפחתכם. הם יעברו על הפרטים הקטנים, כמו חלוקת הרהיטים והאבזרים למקומות נכונים או תיקון פגמים קטנים, ויעניקו לכם את השקט הנפשי שאתם זקוקים לו. כך, במקום לבזבז ימים או אף שבועות בפינוי וניקיון, תוכלו להשקיע את הזמן בפעילויות שבאמת חשובות לכם, כל זה בעודכם מרגישים שקטים ובטוחים שהעבודה תבוצע בצורה הכי טובה והכי מקצועית שיש.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן