בעיית אגרנות בגדים לצד פתרון

בעיית אגרנות בגדים 

אין זה יוצא דופן שאנשים רבים חובבי בגדים מושבעים, ועל כן הם קונים ללא אבחנה בגדים מיותרים ובנוסף הם גם רוכשים ארונות נוספים, ולו על מנת שיהיה מקום ראוי לשמור עליהם באופן מסודר. עם זאת, כאשר מדובר על תופעת אגרנות בהקשר לבגדים, הרי שכבר לא מדובר על עוד סיבוב קניות, אלא מדובר בבעיה הרבה יותר חמורה, וזאת כי מדובר בעיסוק מרכזי סביב נושא הבגדים, ועל כן מדובר באיסוף בלתי פוסק שאינו מבחין האם הבגד נמצא בפח, בלוי, או כלל אינו מתאים למישהו מבני המשפחה. אי לכך, אובססיה לבגדים עשויה להיות תופעה מסוכנת כאשר היא משפיעה על מצב ניקיון הבית, על הסדר בבית ועל שגרת יומו של האספן.

סכנה – ערימות של בגדים!

בעיית אגרנות בגדים כפייתית עשויה להוביל לחוסר מקום בבית עבור צרכי מחיה בסיסיים, להתרחקות של בני המשפחה, לסכנת מעידה, להתלקחות של שריפה, למקור התרבות של חיידקים, לחוסר התמצאות בחפצים ואף לנטישת העבודה, ולו כי יש עיסוק אחר שגוזל הרבה יותר זמן. אי לכך, יש להבין שישנו צורך בהתערבות מקצועית, כאשר עבור כל מקרה יש לערב איש מקצוע מעט שונה, כגון פסיכולוג או פסיכיאטר, אך בשורה התחתונה חשוב להחזיר את הבית להיות ראוי בחזרה למגורים וחשוב שבני המשפחה יהיו שם עבור תמיכה נפשית.

צעד פשוט בדרך להליך ריפוי מוכח

בזמן שכל משפחה צריכה להבין כיצד היא בוחרת לתמוך ולא להיות שיפוטית, הרי שבכול הנוגע להחזרת הבית למצב נקי, מסודר ושראוי למגורים, ישנו מענה אחד שמוטב לנצל והוא מוכיח את עצמו פעם אחר פעם. גם אתם מבקשים סיוע מקצועי? הוא מחכה עבורכם מאחורי המספר 072-2770914. מאחורי מספר הטלפון מחכה לכם צוות מקצועי מטעמה של חברת "המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים" – צוות מאוד מסור, רגיש, אנושי ומתחשב אשר רגיל למחזות של בתים מוזנחים ומטונפים.

שלב סופי וחשוב ביותר

חברת שי פינוי דירה  יודעת כיצד לפנות כל סוג של חפץ או פסולת מכל מקום, כאשר לא פעם היא מצליחה למחזר ציוד, או לחלופין למסור אותו לצדקה. כמו כן החברה עוזרת בשלב המיון ומפנה כל חפץ באופן מסודר, מסונכרן ואף מכבד. עם זאת, יש להבין ששלב הפינוי הנו רק השלב הראשוני, וזאת כי לאחר מכן מגיע השלב בו יש לאפס את מצב הבית, כלומר לסדר, לחטא, לתקן בו מגוון דברים שהוזנחו עם השנים ולפני ואחרי הכול גם לנקות אותו.

שירותי ניקיון וסידור מובילים

חברת "המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים" מתמחה במלאכת הניקוי, מחזיקה חומרים איכותיים לצד ציוד ייעודי, מכשירה צוותים מובילים ומתנהלת באופן אחראי ולצד ביטוח. מכאן שאם גם אתם מבקשים שירותי פינוי דירה שיתמכו בתהליך הריפוי של האגרן ושיזכירו לו כמה נעים לנהל חיים נורמטיביים לצד תנאי מחיה נקיים ומסודרים – חייגו בהקדם 072-2770914 ונשמח לארגן גם לכם תוכנית פינוי מבטיחה.

 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו