במה יכול מומחה לפינוי גינות לטפל?

מומחה יכול לטפל בפינוי שאריות שנותרו לאחר עבודה בגינה

יש סוגים שונים של גינות. יש גינות הנמצאות לצד בתי קרקע , גינות השייכות למקומות ציבוריים , גינות של בניין משותף, ועוד סוגים שונים. כל גינה זקוקה לטיפוח ולטיפול מתמיד .יש כמה פעולות שחשוב לחזור ולעשות כדי לשמור על הגינה. למשל: ניקוי עשבים. בין הפרחים שגדלים בגינה צומחים תמיד עשבים שוטים שמפריעים לצמחים ולפרחים לצמוח. וצריך לעקור אותם מהשורש כדי שלא יפריעו. צריך להקפיד גם להשקות את הפרחים השיחים והדשא שזקוקים למים. ייתכן גם מצב של מחלה הפוגעת בעצים, וגורמת להם להחליף את צבעם, לדהות, ולהיחלש, או מצב שבו נצמדים לעץ טפילים שונים המפריעים לצמיחה התקינה שלו, ויש לטפל בהם כך שיחזרו לצמיחה תקינה. כדאי לבצע מידי פעם גם גיזום של השיחים והעצים כדי לסייע לגדילתם או לצורכי נוי. אחרי כל פעולה כזאת נשארים בגינה שאריות של גזם עלים וענפים, שיש צורך לפנות. בנוסף, צריך להקפיד גם על ניקיון הגינה, וכאשר מבצעים פעולה של פינוי אשפה מהבית, צריך לאסוף גם את הלכלוך שנצבר בגינה.(במיוחד לאחר מסיבה או אירוח בגינה). עבודה בגינה דורשת זמן רב וכוח, ועבודת הפינוי של הגינה מחייבת גם מיומנות וכלים מתאימים. לכן, כאשר מצטברות בגינה שאריות כתוצאה מעבודת הגינה , או כתוצאה מהשלכת פסולת ואשפה, כדאי לפנות לעזרת איש מקצוע המתמחה בכל הקשור לענייני פינוי גינות ציבוריות ופרטיות.

מומחה יכול לטפל בפינוי של חומרי בניין וחפצים זרוקים מהגינה

כל אחד מכיר את המצב שבו יש צורך לעשות שיפוצים בבית. לעתים השיפוץ נעשה לצורך שיפור המראה, לעתים מדובר בבית שניתן בירושה ומצריך פינוי עזבון ושיפוץ יסודי, ולעתים השיפוץ נעשה לחיזוק הבית, במיוחד כאשר מדובר בבית קרקע ישן עם תשתית ישנה, שיש צורך לחזק ולחדש כדי להמשיך לגור בו. במהלך השיפוצים נעשות עבודות המחייבות שימוש בחומרי בניה שונים המשמשים לצורך העבודה. כך קורה גם כאשר מחליטים להוסיף חדרים לבית הקיים. פעמים רבות הגינה הופכת למקום שבו מניחים את כל חומרי הבניין, את כל פסולת הבנייה, ואת כל מכשירי העבודה הכבדים. עבודות השיפוץ והבניה מחייבות גם הוצאה של חפצים מהבית, פינוי רהיטים גדולים מתוכו, ולפעמים גם פינוי בגדים (למשל, לצורך הוצאת ארון הבגדים מהבית). קורה שבעלי הבית רוצים להחליף את כל הריהוט בעקבות השיפוץ, והם מניחים את הריהוט הישן בגינה באופן זמני. כל הרהיטים והחפצים האלה שמוצאים מהבית ונמצאים בגינה, יחד עם חומרי העבודה והבניה יוצרים הצטברות של גורמים מלכלכים ומסוכנים, שחלק גדול מהם נשאר גם אחרי סיום העבודה , ויוצר מטרד שמפריע לסביבה ולבני הבית. זה בדיוק הזמן שבו כדאי להזמין מומחה שיעזור לפנות את כל חומרי הבניה והחפצים שנזרקו, ויעזור לגינה לחזור למצבה המקורי.

מומחה יכול לטפל  בפינוי של מחסנים הנמצאים בגינה

גם בבתים פרטיים שיש להם חצר וגינה, וגם בגינות ציבוריות, משתמשים בדרך כלל במחסן מאולתר או בנוי לצורך שמירת כלי עבודה שונים ושמירת חפצים ישנים. במחסן כזה יצטברו במשך הזמן חפצים רבים, שחלקם יצאו משימוש מזמן, וגם חומרי עבודה מסוגים שונים, שלא בכולם יש צורך. אנשים לא תמיד יודעים מה באמת יש להם במחסן, ולא מקפידים לשמור עליו ולסדר אותו, וכך המחסן נהיה המקום שבו אפשר להניח כל חפץ שלא יודעים מה לעשות אתו. יש אנשים שהמחסן שלהם מלא בגרוטאות ,בשקיות עם כל מיני דברים, ובחומרי בניה שנשכחו בו. מחסן כזה בגינה משפיע על כל מראה הגינה, ויכול להשפיע בצורה לא טובה גם על הבריאות של בני הבית, בגלל החומרים שנמצאים בו. מצב כזה, שבו המחסן מוזנח מחייב פינוי וניקוי יסודי שמומחה יכול לבצע בצורה הטובה ביותר. מומחה יכול לעזור גם כאשר יש צורך לבצע פינוי מחסנים ומקלטים הנמצאים בשטח ציבורי ,במקרים בהם נאסף בתוך המחסן או המקלט מצבור של חפצים  ולכלוך רב שמפריע לסביבה.

מומחה יכול לטפל בפינוי של פינות נידחות ומוזנחות בגינה

כולם חולמים על  בית גדול עם גג אדום וחצר עם גינה גדולה ויפה, אבל לפעמים כשהחלום הזה מתגשם מתגלה המציאות האמתית. ובמציאות מתגלה שלשמור על גינה גדולה ולטפח אותה כך שתראה תמיד יפה, הוא תפקיד המחייב הרבה עבודה קשה . לא לכל אחד יש את הידע, היכולת, או האמצעים כדי לטפל בשטח אדמה גדול. יש גינות גדולות יחסית עם שטח אדמה שאינו מנוצל כראוי. בגינות כאלה הדשא יראה יבש וצהוב, יהיו הרבה עשבים, ויהיה מראה מוזנח הכולל הרבה ארגזים ניירות שקיות וחפצים ישנים וחלודים שמונחים בצד ומתבלים מהשמש הקופחת ומהגשמים שירדו עליהם. יש גם גינות שנראות במצב טוב, מטופחות ויפות , אך בפינות חבויות בשטח הגינה אפשר למצוא לכלוך רב והזנחה. לעתים מדובר באנשים מבוגרים או נכים שגרים בבית ואינם מסוגלים לטפל בחצר ובגינה, וכך נוצר מצב של הזנחה. גם הצטברות של עלים וענפים בפינת הגינה יכולה להיות מחסה לנמלים ומזיקים. פניה לאיש מקצוע שהוא גם מומחה פינוי גינות וחצרות, יכולה לתת מענה מקצועי לכל המקרים האלה, ולפנות גם את הפינות הנידחות והמוסתרות ביותר בגינה.

מומחה יכול לטפל בפינוי הגינה לצורך מכירה או השכרה של הבית

יש אנשים שמחפשים לקנות או לשכור בית קרקע עם חצר וגינה, כדי לשדרג את איכות החיים שלהם. לאנשים כאלה חשוב למצוא בית שיהיה נוח ויפה, עם גינה נקיה ומטופחת .מולם נמצאים  אנשים שמעוניינים להשכיר או למכור בית קרקע מסיבות שונות. לעתים מדובר בבית שניתן לבני המשפחה כירושה, והם מעוניינים להשתמש בו לצורך השכרה או מכירה, או שמדובר בבית  גדול שנקנה כאשר בעלי הבית היו בעלי משפחה גדולה עם הרבה ילדים, והיה להם צורך בבית שיש בו חדרים רבים וחצר עם גינה שבה יוכלו הילדים לשחק, ועכשיו כשהילדים גדלו ועזבו את הבית בני הזוג נשארו לבד, ואין להם צורך בבית גדול ובחצר גדולה. ייתכן גם מצב שבו הבית נקנה מראש כנכס המיועד להשקעה. בכל המקרים האלה, חשוב לבעלי הבית המעוניינים למכור או להשכיר, שהבית והגינה יהיו במצב טוב, נקיים ומוכנים לשימוש. כאשר הגינה של הבית מוזנחת ויש בה חפצים זרוקים ופסולת רבה, המראה של הבית מאבד מקסמו, ועלול להרתיע את הקונים או השוכרים הפוטנציאלים. חשוב לשים לב גם לכניסה לבית, שלא יהיו בה חול ואבנים וברזלים שיקשו על הגישה ויתנו לנכנסים אליה הרגשה שמדובר בבית שאינו מטופל כראוי. בדרך כלל נעשה שיפוץ בבית לפני מכירה או השכרה, וגם שאריות השיפוץ יכולות להשפיע על המראה שלו. כדי לשמור על מראה יפה של חצר וגינה, וכדי לשמור על ערך הבית, יש צורך להזמין איש מקצוע שיטפל באיסוף, מיון, ופינוי החפצים והפסולת שנמצאים בה, ויכין את הבית ואת הגינה לצורך השכרה או מכירה. איש מקצוע כזה יכול לעזור בפינוי גינה לכל צורך, בצורה הטובה ביותר.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן