אשתי אוגרת בגדים וכלי מטבח בית עמוס ולא נקי

אשתי אוגרת הכל בבית 

בית שיש בו אגרנות כפייתית זה בית שלא ל ולא נעים לגור בו. והמצב לא נעשה טוב יותר בלי שניזום פעולה משמעותית. כיוון שהאגירה מתמידה ונוספים בכל יום חפצים נוספים מהחנות או מפח האשפה. והבית נעשה עמוס יותר וחנוק יותר, תנאי המגורים נעים קשים יותר וגרועים יותר. ומי יודע מתי ואיך כל הסיוט הזה יסתיים.. אנחנו רוצים להציע לכם שירות מעולה ומקצועי, מותאם לצורך שלכם כמי שסובל מאגרנות כפייתית בבית. אנחנו מציעים לכם לקחת יוזמה ולפעול בשביל להפסיק את הסרט הנורא הזה. אמנם בת הזוג תצטרך לטפל בעצמה, עליכם יהיה להבין את המצב ואת הקושי שלה ולבוא ממקום של הכלה והבנה, אך היוזמה שלכם תוכל להציל אותה ואת הבית כולו מהמצב החמור אליו הוא התדרדר.

פנו לחברה מקצועית

אנחנו מציעים לכם לפנות לחברה מקצועית שתבצע עבורכם אתה עבודה של פינוי הבית מכל התכולה. חברה כזו שיש לה את היכולת המקצועית ואת המיומנות הנדרשת בשביל לפנות את אוסף הבגדים ואת מלאי כלי המטבח שנצברו בדירה במשך השנים. כאשר חברה מקצועית מבצעת את העבודה היא עושה הכול בצורה מהירה ביותר ומצליחה להביא את הדירה במהירות רבה למצב סביר ומפונה, כך שנוח ונעים יהיה לכם לחיות בבית ולנהל בו את שגרת יומכם. חברה מקצועית פועלת מתוך הבנה למצב ומתוך מודעות לרגישות העניין. היא מכירה את התופעה של אגרנות ויודעת מה עומד מאחוריה. הידע הזה עושה את ההתייחסות שלה לאגרנית לסלחנית ומבינה, ומתוך ההבנה הזו תצליח החברה לגרום למוטיבציה לבצע את הפינוי ותצליח ליצור שיתוף פעולה מצד האגרן לביצוע פעולות שאינן פשוטות בעבורו.

עבודה מהירה ויסודית

החברה של שי פינו דירה תגיע אליכם לבית ותתחיל לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר שרק אפשר, לפני הכול יבקשו אנשי החברה לשמוע מכם על הרצון שלכם ועל הצורך שלכם. בהתאם לקביעות שלכם יבצעו את העבודה, כמו כן ייקבעו לוח זמנים ועל פיו יתחילו לבצע את העבודה. ראשית לכל יתחילו במיון החפצים. כיוון שכל בית של אגרנות יש לצד כמויות גדולות של חפצים מיותרים גם חפצים שימושיים. בשלב מיון החפצים ימיינו את כל התכולה של הבית לקבוצות ויגדירו יעד לכל חפץ. יעבירו חפצים שבורים או מקולקלים לפח האשפה, כמות גדולה של בגדים יעבירו או ימכרו למי שעוסק במחזור טקסטיל, כלי בית שבורים ייזרקו, כלי מטבח שימושיים יישארו בדירה או יועברו למי שזקוק להם. משפחות נזקקות ומעוטות יכולות תשמחנה לקבל כלי מטבח מיותרים שלכם אין בהם עוד צורך.

עבודה איכותית

אצל שי פינוי העבודה מתבצעת בצורה איכותית ונעימה. מתוך הבנה למצב ועם רצון כן להועיל ולסייע בצורה הטובה ביותר. העבודה מתנהלת בשקט בלי לעורר רעש.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן