אני מפנה תכולת דירה

שי  – אני מפנה תכולת דירה 

פינוי תכולת דירה הוא אולי השירות הנפוץ ביותר שיוצא לי לספק. אנשים מכל רחבי הארץ פונים אליי בבקשה לסייע להם לפנות את תכולת הדירה שלהם, והם עושים את זה ממגוון סיבות. זאת יכולה להיות דירה שהושכרה בעבר כדירה מרוהטת להשכרה, אבל הריהוט שבה כבר תם זמנו, ובעל הבית רוצה לפנות את כל הריהוט הישן ולהכניס ריהוט קצת יותר עדכני. זאת יכולה להיות דירה שאדם קיבל בירושה וכעת הוא רוצה לפנות את כל התכולה שלה על מנת שיוכל לעבור לגור בה, או כדי להעמיד אותה להשכרה או למכירה. זאת יכולה להיות דירה שגרה בה משפחה שפשוט במשך שנים ארוכות הייתה מאחסנת בה את כל הדברים הקטנים שהיא לא רצתה להיפטר מהם עד כדי כך שמתחת לכל מיטה היו הרבה ארגזים ופריטי ציוד, מאחורי הארונות ומעליהם, לצד המקרר, במרפסת של הדירה ובכל פינה היה ציוד וחפצים שנשמרו על ידי המשפחה, ליתר בטחון. אני מפנה תכולת דירה –  כעת רוצה המשפחה לפנות קצת את מרחב המחייה שלה ולפתוח מקום חדש לדברים חדשים שייכנסו לחייה.

זאת לא עבודה לחברת הובלות

אם כך, למה לא להזמין פשוט מאוד חברת הובלות? ובכן, חברת הובלות יודעת להגיע למקום מסויים, להעמיס את כל הציוד, החפצים ופריטי הריהוט ולהוביל אותם ליעד מוגדר וידוע מראש, ושם לפרוק את כל החפצים. כאשר מדברים על פינוי תכולת דירה אין למעשה יעד מוגדר להעביר אליו את החפצים, והמטרה היא פשוט להיפטר מכל הציוד בדרך המהירה ביותר וכמובן על פי החוק. פינוי תכולת דירה הוא תהליך שיכול לייצר פסולת בכמות גדולה מאוד, ולכן החוק אינו מאפשר להשליך את כל החפצים אל פח הזבל השכונתי. צריך מישהו שיודע מה לעשות עם כל הפסולת, שיכול גם להעמיס ולפנות הכל, וגם להעביר הכל ליעדים המתאימים, ולצורך כך צריך חברת פינוי. יעדים מתאימים יכולים להיות למשל משפחות וארגוני נזקקים אליהם אפשר להעביר חלק מן החפצים כתרומה, או מרכזי מיחזור אליהם אפשר להעביר פסולת ממתכת, פלסטיק, זכוכית, אלומיניום, בד, נייר, עץ וכדומה שם ממויינים החפצים ומועברים למפעלי מיחזור מתאימים, ואפשר להעביר גם לאתרי הטמנה או השמדה שם מגיעה הפסולת לכתובת האחרונה שלה.

פינוי ליעדים המתאימים ביותר

לצורך ביצוע הפינוי, ולצורך העברת כל הפריטים ליעדים המתאימים להם ביותר צריך גם ידע בתחום, גם ניסיון וגם כלים מתאימים. אני מפנה תכולת דירה מזה שנים ארוכות ובמהלך השנים בניתי מארג של שיתופי פעולה עם ארגוני נזקקים, מפעלי מיחזור ואתרי הטמנת פסולת. בכל מקרה ומקרה, אני יכול בהרמת טלפון אחד להבין מה אפשר לעשות עם הפסולת שאני מפנה, ולאן בדיוק אני צריך להעביר אותה. בעזרת צוות פינוי מקצועי ומיומן אנחנו מבצעים את הפינוי בתוך שעות ספורות, ומשם אנחנו כבר מתחילים לפזר את כל הפסולת והחפצים אל היעדים המתאימים להם ביותר.

פינוי חלקי או פינוי מלא

פינוי תכולת דירה יכול לכלול פינוי חלקי או פינוי מלא. פינוי חלקי הוא פינוי של חלק מן התכולה כמו למשל סלון ישן שאתם רוצים לפנות, או מקרר מקולקל שאין לכם איך להוציא אותו מהבית, ופינוי תכולה מלא הוא פינוי של כל תכולת הדירה במטרה להותיר את הדירה ריקה לחלוטין ונקייה. למידע נוסף אודות השירות של פינוי תכולת דירה ועל פעילותי בתחום, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט שלי, לקרוא מאמרים מקצועיים, לצפות בתמונות המתעדות תהליכי פינוי תכולת דירה שונים, וכן לצפות בקטעי וידאו שצולמו במהלך תהליך פינוי של תכולת דירה במקומות שונים ברחבי הארץ.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו