פינוי מפעלים – אני מפנה מפעלים

שי פינוי מפעלים

פינוי מפעלים  – לכולנו יש חלומות, ואצל חלקנו זה מתבטא בהקמת עסק שמבוסס על יכולות או כישורים שיש לנו, או על איזה שהוא רעיון מהפכני שחשבנו עליו ואנחנו רוצים להפוך אותו למוצר, לייצר אותו בכמויות המוניות ולהעיף אותו בשוק. חלקנו נשארים עם החלומות האלה מבלי לקחת את הסיכון, ומבלי לקחת את הסיכוי, וחלקנו לוקחים את הסיכון ומקימים את העסק או את המפעל שיסייע לנו להגשים את החלום. לפעמים הסיכון הזה משתלם, ולפעמים הוא לא משתלם. בישראל ישנם אלפים רבים של עסקים שנסגרים בכל שנה, וחלקם הם מפעלים שהוקמו לצורך ייצור של מוצר מסויים, ופשוט לא הצליחו להתרומם מעל המים, ונאלצו לסגור את הפעילות שלהם.

כל יום שעובר, עולה כסף

אחד המאפיינים הבולטים של המפעלים האלה בעת הסגירה שלהם, הוא שהם מלאים בחומרי גלם שלא נעשה בהם כלל שימוש, וכן יש בהם מכונות גדולות ומיושנות שהיזם הצליח למצוא בקושי, מתוך כוונה לייצר בהתחלה באופן ידני עד שהמפעל יקום על רגליו, מה שהופך את המכונות האלה לבעלות ביקוש נמוך מאוד בשוק. עכשיו, כשהיזם רוצה לסגור את המפעל שלו, הוא צריך לחשוב איך לעזאזל הוא נפטר מכל חומרי הגלם האלה שלפעמים כוללים גם חומרים מסוכנים או חומרים אורגניים שאי אפשר פשוט לשפוך לביוב, וצריך להעביר אותם להשמדה. כל יום שהוא מתעכב במפעל עולה לו כסף של שכירות, חשמל, ארנונה ומים, והוא צריך לעשות את הכל במהירות. אז לפעמים היזם לא מצליח בכלל לדמיין איך הוא עושה את זה, ולכן מתעקש להמשיך ולנסות להרים את העסק, העיקר לא להתעסק בפינוי שלו.

כולם מרוויחים, גם היזם, וגם המפנה

ברובם המכריע של המקרים זה מתגלה כטעות, ובסופו של דבר רגע הפינוי בוא יבוא, ולכן כדאי להביא אותו באופן יזום כמה שיותר מוקדם וכמה שיותר מהר. מזה שנים רבות שאני מפנה מפעלים בכל רחבי הארץ, וכבר הספקתי לפנות מפעלים מסוגים וגדלים שונים, הן בגלל שהמפעלים סגרו את שעריהם, והן בגלל שהמפעלים פשוט מבקשים לעבור למקום אחר, או להחליף את קווי הייצור הישנים בקווי ייצור חדשים יותר. בהרבה מקרים, פינוי מפעלים מתבצע למעשה ללא עלות. איך זה? במרבית המקרים, חומרי הגלם של המפעלים הללו הם חומרי גלם שאפשר למחזר, כמו למשל פחיות אלומיניום, קופסאות שימורים, בקבוקי פלסטיק וכדומה. במקרים כאלה, אני בהחלט מוכן לפנות את כל חומרי הגלם, גם חומרי גלם שמיועדים להשמדה, בתמורה לזכות למכור את חומרי הגלם הניתנים למיחזור, למפעלי מיחזור. במקרה כזה, כולם יוצאים שמחים, גם היזם שיכול להיפטר בבת אחת מכל הפסולת שבמפעל שלו, כולל פסולת שמועברת להשמדה או הטמנה, וכל זה מבלי לשלם אגורה שחוקה, וגם אני שיש לי את האמצעים והכלים להוביל את חומרי הגלם האלה למפעלי מיחזור ואת הפרנסה שלי במקרה כזה אני משיג מעצם מכירת חומרי הגלם למיחזור.

פרטים נוספים על פינוי מפעלים אצלי באתר

בנוסף לכל אלה, פינוי מפעל כולל גם פינוי של מכונות גדולות, בדרך כלל מיושנות, שגם אותן ניתן למחזר או למכור אם יודעים למי למכור. במקרים מסויימים מאוד אני אפילו מוכן לשלם ליזם סכום כסף מסויים תמורת מכונות אלה, מאחר ויש לי מישהו שמעוניין לקנות את המכונה, ואני למעשה מעביר חלק מן הרווח אל היזם, ועושה את זה מראש. במקרים אחרים, כשהמפעל פשוט מלא בפסולת חסרת תועלת, אני פשוט מבצע פינוי מפעל בצורה רגילה, ובתשלום. תוכלו להיכנס אליי לאתר וללמוד פרטים נוספים על התחום של פינוי מפעלים.






אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו