אני מפנה מבנים וחללים פתוחים וסגורים

אנו מפנים גם מבנים וחללים פתוחים וסגורים

עולם הפינוי הוא עולם גדול ונרחב, ומכסה למעשה כל משימה של פינוי חפצים, פריטים וציוד מכל מקום שהוא, בין שמדובר במבנה סגור ובין שמדובר במרחב הפתוח. כאשר אנחנו מדברים על פינוי של חללים סגורים, אפשר לכלול בקטגוריה זו בתים, דירות, מקלטים, מחסנים, בתי ספר, גני ילדים, מפעלים, משרדים, בניינים ועוד שורה של מבנים מסוגים שונים. כאשר אנחנו מדברים על פינוי של מרחבים פתוחים, אפשר לכלול בקטגוריה זו פינוי פסולת סביבתית, פינוי חצרות, פינוי גגות וכדומה. עבור כל קטגוריה יש כללי פינוי משלה, אמצעי פינוי משלה, אמצעי מיגון משלה, ובתוך כל קטגוריה אפשר להבדיל בין סוגים שונים של פינויים בהתאם למאפיינים של הפינוי.

דירה רגילה מול דירה של אגרן כפייתי

כך למשל, אין פינוי דירה רגילה דומה במשהו לפינוי דירה של אגרן כפייתי. בעוד פינוי דירה רגילה יכול להסתיים בתוך שעות ספורות, הוא מתנהל באופן רציף ומהיר וכולל חפצים ופריטים שאפשר לצפות להם בדירת מגורים, הרי שפינוי דירה של אגרן כפייתי יכול להימשך ימים ושבועות, הפינוי מתנהל על ידי איש מקצוע מתחום הפסיכולוגיה או הפסיכיאטריה, ולכן הוא מתבצע בשלבים עם לא מעט הפסקות, וסוג הפסולת שאפשר למצוא בדירה כזאת הוא בלתי צפוי לחלוטין ויכול לכלול כל פריט שרובנו היינו מגדירים כזבל. בנוסף לכך, לאחר שמפנים דירה רגילה אפשר פשוט לבצע ניקיון מהיר של הדירה בלי שום בעיה, והדירה תהיה מוכנה למטרה הבאה שלה. כאשר מדובר על פינוי דירה של אגרן כפייתי, בתום תהליך הפינוי צריך לבצע ניקיון יסודי הכולל גם תהליך חיטוי בחומרי חיטוי חזקים, וגם ניקיון של כל המשטחים החשופים והנסתרים בדירה.

פינוי מרחבים פתוחים

פינוי של מרחבים פתוחים הוא תהליך שעיקר תשומת הלב בו צריכה להיות נתונה לכללי זהירות ואמצעי מיגון. פסולת סביבתית למשל או פסולת בחצר הבית, הם מקומות טובים להתפתחות נגעים שונים, ולמגורים של מזיקים שונים כמו חולדות, נחשים ועכברים. בנוסף לכך, מרבית הפסולת נמצאת בדרך כלל במצב של רקבון, חלודה, שברים וכדומה, מה שמצריך שימוש באמצעי מגן על מנת להימנע מפציעה. בהתאם לכך, בכל פעם שאנו יוצאים למשימת פינוי של פסולת סביבתית או חצר בית, אנו מצטיידים בכפפות עבות, סרבלי עבודה עבים, נעליים גבוהות, משקפי מגן, קסדות ומסיכות אב"כ. כל אלה אמורים לספק לנו הגנה מלאה מפני כל פגיעה, בהנחה שאנו פועלים על פי כללי זהירות קפדניים. אתגר נוסף שעלול להתגלות בפינוי פסולת סביבתית הוא העניין הלוגיסטי. במקרים רבים, בוחרים משליכי הפסולת במקומות מסתור שבהם לא רואים ממש את הפסולת, ובטח ובטח שלא רואים אותם כשהם משליכים אותה. בחלק מהמקרים קשה מאוד להגיע עם מכולת הפינוי אל ערימות הפסולת, מה שאומר שאנו צריכים לשנע את הפסולת במרחב הפתוח, שהוא בדרך כלל הררי ומשובש.

התאהבתי בעולם מאתגר ומעניין

עולם הפינוי הוא עולם מעניין ומאתגר, ועל אף שבמהותו הוא עוסק בהפיכת יש לאין, הרי שבכל פעם שאנו מסיימים משימת פינוי אנחנו מרגישים כאילו סיימנו עבודת יצירה. הפער בין דירה או מרחב עמוס בפסולת, ובין אותה דירה או אותו מרחב כשהוא נקי לחלוטין מפסולת, הוא פער ענק שאפשר להרגיש בכל חמשת החושים. זאת הסיבה שלאורך השנים התאהבתי במקצוע, והחלטתי להתפתח לכל תחומי הפינוי עד שהגעתי למצב שבו אני מבצע את כל משימות הפינוי החל מפינוי של חללים ומבנים סגורים מכל הסוגים, וכלה בפינוי מרחבים פתוחים, פסולת סביבתית, וחצרות בתים.






אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו