אני מפנה בתי עסק וחנויות

שי פינוי דירה מפנים גם בתי עסק וחנויות

מבין כל משימות הפינוי שבהן השתתפתי במהלך שנות פעילותי בתחום הפינוי, תהליכי הפינוי הקשים ביותר לביצוע הם אלה של חנויות ובתי עסק. לא בגלל שמדובר ביותר עבודה, או בעבודה יותר פיזית מאשר פינוי אחר, אלא פשוט בגלל התחושה הקשה המלווה את תהליך הפינוי. פינוי של חנות או בית עסק מתבצע בדרך כלל כאשר אותו בית עסק החליט לסגור את הפעילות מאחר ואין מכירות, ואין לו יותר יכולת להחזיק את עצמו. במקרים רבים, אני פוגש אנשים שרואים על פניהם את ההרגשה הקשה של חלום שהתרסק, התחושה הקשה שמתלווה לחובות כבדים שעוד נותרו בבנק, המחשבות המלוות את בעל העסק על מה הולך לקרות איתו עכשיו, ובתוך כל זה הוא צריך לדאוג לכל הלוגיסטיקה של הפינוי על מנת שיוכל לפנות כמה שיותר מהר את בית העסק, ולהיפטר מעלות השכירות החודשית.

כל סוף הוא התחלה חדשה

יחד עם זאת, כמו שאני תמיד אומר, כל סוף הוא התחלה חדשה, וכל תהליך פינוי הוא טריגר של שינוי. כאשר אנחנו מקבלים החלטה על פינוי, אנחנו בעצם מקבלים החלטה לעשות שינוי בחיינו. בין שמדובר בפינוי דירה, פינוי חצר, פינוי גג, פינוי מפעל או פינוי בית עסק, אנחנו למעשה מקבלים החלטה על שינוי. גם אותו בית עסק שקיבל החלטה מאוד לא פשוטה להפסיק את הניסיונות להחיות את החלום, להשלים עם זה שזה פשוט לא הולך, ולסגור הוא בית עסק שסיים את דרכו, אך בעליו פתוחים כעת לקבל דברים חדשים בחיים, להיפתח לדברים חדשים, וכעת גם עם הרבה יותר ניסיון וסבלנות. את המסר הזה אני מנסה להעביר לכל בעל עסק שאני פוגש במשימות פינוי כאלה, ועל אף שקשה לראות שזה משפיע עליהם, אני בטוח שהדברים נחרטים במוחם, ויבואו להם לעזר בבוא העת.

תהליך פשוט פיזית

תהליך פינוי של חנויות ובתי עסק הוא בדרך כלל תהליך פשוט מבחינה פיזית. את מרבית הסחורה והמלאי מכר בית העסק כסטוקים לעסק אחר, או שהחזיר את הסחורה ליצרן ממנו רכש אותה, וכעת כל שנותר הוא לפנות פסולת, פריטי ריהוט בודדים וכדומה. הפינוי יכול להימשך זמן קצר מאוד, ובמרבית המקרים אני משתדל לא לגבות על הפינוי כסף במידה והחפצים שאני מפנה יכולים להיות מועברים למיחזור ולהניב לי רווח חלופי. בתהליכי פינוי של בתי עסק וחנויות אני פוגש הרבה פעמים בעלי עסקים שמצלמים כמעט את כל תהליך הפינוי. כשניסיתי להבין למה הם עושים את זה, הבנתי שהם רוצים פשוט שתהיה להם הוכחה שהם סוגרים את העסק, שכל הפריטים הועברו לפינוי ולא נמכרו, ואם הייתה סחורה שלא הצליחו למכור, אז שהסרט יוכיח שהסחורה הועברה לפינוי. למה הם צריכים את זה? בשביל רשויות המס, שלבטח יבואו לאחר מכן וישאלו שאלות לגבי המלאים. צעד חכם.

שהחשש מהפינוי לא יעכב את קבלת ההחלטות שלכם

אם יש לכם עסק ואתם מרגישים שהוא לא הולך לשום מקום, אל תתנו לחשש מפני תהליך הפינוי לעכב את סגירתו. בעלי עסק רבים פשוט לא רוצים להתעסק עם הפינוי של כל כך הרבה סחורה ופריטים, ולכן הם משכנעים את עצמם שאולי כדאי להמשיך ולנסות. בדרך כלל, כאשר אתם מרגישים שזה לא זה, אז זה לא זה, ואין מה לנסות ולהמשיך. קבלו את ההחלטה, ומובטח לכם שכל תהליך הפינוי יבוצע על ידי ועל ידי אנשי הצוות שלי, כך שלא תצטרכו לחשוב על שום דבר, ולא תצטרכו להרים או לפנות בעצמכם שום דבר. לקריאת חומר נוסף בנושא, כנסו אל אתר האינטרנט שלי.






אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו