אני מפנה דירה

שי מפנה גם דירה

היום, אחרי שנים ארוכות שאני עוסק בתחום של פינוי דירות, אני יכול לראות את הערך האדיר שמפיקים אנשים מתהליך שהוא כל כך פשוט עבור חברה העוסקת בתחום, אך במקביל, כל כך מסובך עבור האדם הפרטי. מרבית האנשים המשתמשים בשירות של פינוי דירה ערים טוב מאוד לצורך שלהם לפנות את הדירה על מנת שיוכלו להשתמש בה למטרות יותר יעילות, ויחד עם זאת, הם דוחים את התהליך משבוע לשבוע, מחודש לחודש ומשנה לשנה, פשוט מכיוון שאין להם צל של מושג איך הם הולכים להוריד את המקרר במעלה חדר המדרגות, והם לא ממש יודעים איפה הם יכולים לזרוק את כל הפסולת שנאגרה בדירה. בסופו של דבר, כמעט כולם מקבלים החלטה להשתמש בשירות של פינוי דירה, די בצדק. ישנם דברים שאנחנו מנסים לחסוך בהם מתוך מחשבה שאנחנו יכולים לעשות אותם לבד, בעצמנו. בסופו של דבר, אחרי שהזמן עובר ועובר, אנחנו מוצאים את עצמנו בדיוק באותה נקודה בה התחלנו, מה שאומר שיצא שכרנו בהפסדנו. לפעמים צריך פשוט להכיר בעובדה שתשלום של סכום כספי מסויים הוא השקעה שווה במהלכים שאנחנו רוצים לבצע. פינוי דירה הוא תחום שיכול לתת דוגמא טובה לכך.

פינוי מוביל להצלחה

לפני מספר שנים, נקראתי לביצוע פינוי של חצר גדולה באחד המושבים במרכז הארץ. כשהגעתי למקום ראיתי חצר ענקית של מעל שלושה דונם, מלאה כולה בפסולת מכל הסוגים ובעיקר מכשירים חשמליים מקולקלים וחלודים, חלקי מתכת והרבה מאוד גזם של עצים וצמחים. בעלת הבית סיפרה לי שהם מתלבטים כבר כמה חודשים מה לעשות עם העניין הזה, ולבסוף הם החליטו לקרוא לאיש מקצוע שיעשה את העבודה. תהליך הפינוי התחיל כבר כעבור שלושה ימים, והסתיים כעבור יומיים נוספים, שבסופם החצר הענקית עמדה ריקה לחלוטין. כעבור קרוב לשנה קיבלתי טלפון מפתיע מבעלת הבית שהרגישה צורך לשתף אותי בעובדה שהחצר הפכה למתחם צימרים המכיל חמישה צימרים ובריכה קטנה במרכז, והיום הם מפעילים את הצימרים כמקור הפרנסה העיקרי שלהם, והם עושים מזה לא מעט כסף. החלטה קטנה לפנות את החצר בתשלום, יצרה את הפתח לפיתוח פעילות עסקית מצליחה.

לפנות מקום לדברים הטובים באמת

במהלך השנים נחשפתי לעוד אין ספור מקרים כאלה שבהם תהליך הפינוי היווה למעשה סמל לשינוי. אנשי הרוח היו אומרים שכדי להכניס לחייך דברים חדשים, אתה צריך קודם כל להיפטר מכל הדברים הישנים שמעמיסים עליך, ורק אז כשנפש שלך תהיה מספיק פנויה ומוכנה לקבל, רק אז ישלח אליך היקום את הדברים הטובים באמת. על אף שאיני איש רוחני במלוא מובן המילה, אני יכול לומר שבמסגרת תחום העיסוק שלי, הטיעון הזה מוכיח את עצמו פעם אחר פעם, מקרה אחרי מקרה. תהליכי פינוי שאורכים לא יותר ממספר שעות יכולים להניע תהליכים הרבה יותר גדולים ומורכבים ששולחים אותנו לכיוונים שונים ומעניינים יותר בחיינו.

מידע נוסף אצלי באתר

אם יש לכם דירה שאתם רוצים לפנות, דירה שקיבלתם בירושה, דירה שהשכרתם בעבר ואיכשהו היא נזנחה והפכה למחסן, או כל דירה אחרת שיש לכם תכניות בשבילה, תוכלו להזמין פינוי מקצועי של הדירה, ובתוך מספר שעות כבר תוכלו להתחיל להגשים את התכניות שלכם הלכה למעשה. כדי ללמוד ולקבל פרטים נוספים אודות תהליכי הפינוי, מה הם כוללים, איך הם מתבצעים, מה חשוב לעשות לפני תהליך הפינוי, וכיצד יש להתכונן אליו, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט שלי, לקרוא מאמרים מגוונים שכתבתי בנושא, לצפות בתמונות מתוך משימות פינוי שביצעתי בעבר, ולקבל מושג כללי בפני מה אתם עומדים.






אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו