אני מפנה דירה להשכרה

שי מפנה גם דירות להשכרה

במהלך הקריירה שלי יצא לי לפנות המון דירות, אבל אחד המקרים הבולטים בכולם הוא פינוי של דירות להשכרה. כאשר אני מדבר על פינוי דירות להשכרה זה יכול לכלול מגוון רחב של מקרים. כך למשל, ישנם אנשים שירשו דירה ממישהו קרוב שנפטר, וכעת הם מעוניינים לפנות את הדירה מכל החפצים על מנת שיוכלו להעמיד את הדירה להשכרה. לאחר שהם עוברים בדירה ואוספים את כל החפצים והפריטים שהם רוצים לשמור כמזכרת מאותו אדם קרוב, הם מזמינים אותי, ואני מגיע עם צוות הפינוי שלי על מנת לפנות את הדירה מכל יתר החפצים שנותרו בה. אך זה הוא לא המקרה היחיד. בוודאי תתפלאו לשמוע שבישראל ישנן עשרות אלפי דירות רפאים שאף אחד לא גר בהן. בחלק מן המקרים מדובר על דירה שניה של אותה משפחה, המשתמשת בה כדירת קיץ, או דירת נופש, ובחלק מן המקרים אלו הן דירות שבעליהן פשוט לא טרח לעשות איתן שום דבר, ופשוט הפך אותן למחסן משפחתי אליו מפנים את כל מה שלא צריך בבית, אבל עדיין רוצים לשמור ליתר בטחון.

פינוי דירות רפאים לצורך השכרה

פינוי של דירות רפאים קורה בדרך כלל כאשר בעל הבית מבין שיש בידיו נכס שיכול להפיק לו הכנסה חודשית מבלי להזיל טיפת זיעה, ואז הוא מקבל את ההחלטה לבצע את הפינוי. או אז אנחנו מגיעים, מפנים את כל הציוד והפריטים מאותה דירה, מעבירים אותה ניקיון יסודי, ולעיתים גם תהליך של חיטוי, ולמחרת היום בעל הדירה יכול כבר לפרסם אותה כדירה להשכרה. מקרים נוספים יכולים להיות בעל דירה שנוהג להשכיר את הדירה כדירה מרוהטת פשוט מכיוון ששכר הדירה במקרה כזה הוא יותר גבוה. בשלב כלשהו הריהוט בדירה כבר מתיישן ומתבלה, והביקוש לדירה צונח. במקרה כזה, בעל הדירה מזמין אותנו על מנת לפנות את כל הציוד הישן מן הדירה, על מנת שיוכל להעביר אותה תהליך של שיפוץ קל או כללי, ולהעמיד אותה שוב להשכרה.

תחושה של התחלה חדשה

בכל המקרים הללו, מורגשת היטב התחושה של משהו חדש שמתחיל. דירה שעד כה לא נעשה בה שימוש, דירה שבעליה לא הצליחו לקבל עליה החלטה עד כה, פתאום מחליטים לעשות שינוי בחייהם, ואת השינוי הזה הם מתחילים בפינוי הדירה שמהווה את הטריגר להתרחשות השינוי בפועל. זאת, כפי שאני תמיד אומר, היא תופעה שמאפיינת את עבודתי בעולם הפינוי. כמעט בכל אחד ואחד מתהליכי הפינוי שהייתי שותף להם, הייתה באוויר תחושה של התחלה חדשה. גם אם מדובר בסוף של משהו, כמו סיום פעילות של מפעל שכעת צריך לפנות אותו, עדיין יש באוויר תחושה של התחלה חדשה, של משהו חדש קורה, וזה באמת אחד המניעים שהופכים את המקצוע הזה לכל כך אהוב עליי.

פרטים נוספים באתר האינטרנט שלי

העמדת דירה להשכרה, על אחת כמה וכמה, היא בהחלט אירוע שמביא שינוי, שמביא משהו חדש. אנשים שקיבלו דירה בירושה, ופתאום החיים שלהם נראים הרבה יותר קלים בזכות ההכנסה הנוספת שהם מקבלים על הדירה המושכרת. אנשים שבמשך שנים התעלמות מהערך של הנכס הנמצא ברשותם, ופתאום הבינו שמחסן זה אמנם נוח, אבל בהשוואה לערך שאפשר להפיק מהשכרת הדירה, אין פה בכלל שאלה לאיזה כיוון צריך ללכת. אם יש לכם דירה כזאת, ואתם שוקלים להפוך אותה לדירה להשכרה, אני ממליץ להיכנס לאתר האינטרנט שלי ולקרוא מאמרים מקצועיים שכתבתי בנושא זה, על מנת שתוכלו לקבל קצת רקע על תהליך הפינוי שיוביל להתחלה חדשה.






אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן