אנו נותנים שירותי פינוי דירות מוזנחות וניקיון

פינוי דירות מוזנחות 

אם גם לכם יש נכס נדל"ני אשר לא השקעתם בו במהלך השנים, עכשיו זו ההזדמנות. בשנים האחרונות הדרישה לדירות במדינת ישראל הולכת וגוברת ובמיוחד באזור המרכז. אנשים משכירים דירות וחללים אשר פעם, לא היה נראה כי יוכל לגור בהם מישהו, לטובת הנוחות והקרב למקומות העבודה. בתים רבים היום ברחבי אזור המרכז עומדים נטושים ומהווים עדות אילמת להזנחה אשר יכולה הייתה להימנע. כמו כן הנכסים הללו יכולים להביא לבעליהם הכנסה לא רעה בכלל, אשר יכולה לשדרג את איכות חייהם בצורה משמעותית.

מה הפתרון?

הפתרון, הוא פשוט ממה שאתם חושבים והוא כרוך אך ורק ביצירת קשר וקביעת פגישה עם חברת "שי פינוי דירה", חברתנו הינה חברה מקצועית בתחום פינוי הדירה ובעלת ותק וניסיון בתחום. כמו כן, החברה מנוהלת על ידי שי שטיקגולד אשר הינו בעל ניסיון של מעל ל-20 שנה בתחום, דבר אשר בטיח לכם מקצועיות. העובדים שלנו הינם עובדים מקצועיים אשר עברו הכשרה מסודרת בתחום והינם בעלי ניסיון.

מה אנו מציעים?

חברתנו מציעה שירות פינוי דירה, אך לא רק. בחברתנו תקבלו שירות כולל אשר כולל גם: פינוי רהיטים, פינוי חפצים שונים, פינוי בגדים ואף פינוי פסולת. יחד נתסרט את מהלך הפינוי מבחינת חפצים ולו"ז ולאחר מכן כל מה שנשאר הוא בעצם להתחיל לבצע את פינוי הדירה. כדי להעניק לכם את השירות המושלם, לאחר פינוי הדירה אנו נבצע גם ניקיון יסודי של הדירה וגם של חדר המדרגות אם יש בכך צורך ונבטיח כי התוצר שתקבלו הינו מושלם.

האם זה יכול להיות טוב יותר?

אז התשובה היא לחלוטין כן, חברתנו מציעה שירות ייחודי של פינוי תכולת דירה בחינם, במקרה שערך החפצים המפונים גבוהה מערך הפינוי עצמו. כלומר גם תחסכו לעצמכם זמן וגם הרבה מאוד כסף. כך כלל הצדדים מרוויחים. אנו מבטיחים להעניק לכם את הסטנדרט השירות הגבוהה ביותר ואנו החברה היחידה בתחום אשר עובדת עם "אמון הציבור", דבר אשר מבטיח לכם כי השירות אותו אתם תקבלו יהיה בסטנדרט גבוהה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו