אנו מפנים כלי בית ותכולה

פינוי תכולת בית 

כיום יותר ויותר אנשים ברחבי הארץ משתמשים בשירותיהן של חברות פינוי דירה, מכיוון שהרבה מאוד אנשים מגלים כי פינוי דירה הוא עסק הרבה יותר מורכב ממה שחשבו מלכתחילה. כמויות הציוד הגדולות, הצורך לסדר ולמיין את כלל הציוד וכמו כן תהליך הפינוי הארוך והכואב, מבחינה פיסית, גורם לאנשים רבים להתייאש ולהזמין את שרותיה של חברה מקצועית בתחום. אך למרות זאת, רבים מהאנשים מזמינים אנשים לא מיומנים והכל בשל המחיר, דבר אשר עליו הם מתחרטים לאחר מכן.

פינוי דירה, מבצעים רק אצל מומחים

חברת "שי פינוי דירה" היא הינה חברה מקצועית וותיקה בתחום פינוי הדירות. חברתנו, מנוהלת על ידי שי שטיקגולד, אשר עוסק בתחום למעלה משלושים שנה, דבר אשר מבטיח לכם מקצועיות וידע רב בנושא. העובדים שלנו כולם עברו הכשרה בנושא ובעלי ניסיון רב בפינוי דירות. חברתנו שמה בראש מעייניה את נושא השירות ואיכות הביצוע ולכן בשל כך אנו עובדים עם חברת "אמון הציבור" דבר אשר מבטיח לכם כי המוצר אשר אותו אתם מקבלים הינו איכותית ועם אחריות.

מה אנחנו עושים?

חברתנו תבצע פינוי דירה על כל שלל מרכיבה, החל מהקטן ועד לגדול. אנו מפנים את כלל כלי הבית השונים. כמו כן אנו מפנים את כלל מוצרי החשמל ורהיטים. אנו נבצע עבורכם את פירוק הרהיטים אם יהיה צורך בכך, לטובת שינועם החוצה מהדירה. כמו כן, בסיום פינוי תכולה הדירה אנו נבצע ניקיון יסודי של הדירה ושל חדר המדרגות, אם יהיה צורך. כך שהתוצאה שאתם תקבלו תהיה מושלמת.

ההפתעה – בחינם

אנו מציעים שירות ייחודי של ביצוע פינוי תכולת דירה בחינם, לדירות שערך תכולת הדירה שלהן גדול מעלות הפינוי עצמו. כלומר אתם תקבלו את הפינוי כולו כולל העבודה בחינם. כך כלל הצדדים יוצאים נשכרים. אתם תקבלנו עבודה מצוינת, תחסכו לעצמכם זמן רב וכסף ואנחנו נקבל את הרהיטים ונקבל את התעודה הטובה ביותר שהיא הכרת התודה שלכם. כמו כן, אנו מבצעים פינויים של מקרים קשים כגון פינוי אגרנות כפייתית ואף פינוי מחסן.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו