אמא שלי מזניחה את הבית מאז שאובחנה עם דמנציה, כך דאגנו לה ולבית בעזרת שי פינוי דירה.

הדמנציה של אמי התגנבה לחיינו בהדרגה, כמו אורח לא קרוא שמשתלט על הבית. בתחילה, היו אלו שכחות קטנות, חפצים שהונחו במקומות לא הגיוניים, אך עם הזמן, המצב הלך והחמיר. אמא שלי, שתמיד הקפידה על ניקיון וסדר, התקשתה יותר ויותר לתחזק את ביתה. הדירה הפכה למלאה בפסולת, בלגן ולכלוך, מה שסיכן את בריאותה ואת בטיחותה. כמשפחה, היינו אובדי עצות ושבורי לב למראה השינוי שחל באמא שלנו, וידענו שעלינו למצוא פתרון שיאפשר לה להמשיך לחיות בכבוד ובנוחות בביתה.

ההחלטה לפנות לעזרה מקצועית

לאחר התלבטויות רבות, החלטנו לבקש סיוע מקצועי מחברת "שי פינוי דירה". חששנו מתגובתה של אמא, אך בסופו של דבר הבנו שזהו הצעד הנכון עבורה ועבור כולנו. יצרנו קשר עם הצוות המנוסה של "שי פינוי דירה", ושיתפנו אותם במצבה הרפואי העדין של אמא ובצרכים הייחודיים שלה. מרגע זה, הם לקחו את המושכות לידיהם המקצועיות, והפגינו רגישות ואמפתיה יוצאות דופן לאורך כל התהליך.

ניקיון הבית והתאמתו למגבלות הדמנציה

צוות "שי פינוי דירה" החל לעבוד בבית של אמא בעדינות ובסבלנות אין קץ. הם פינו את הפסולת והלכלוך שהצטברו, אך עשו זאת תוך שימת לב מיוחדת לחפצים בעלי ערך רגשי עבורה. תוך כדי עבודתם, הם שוחחו עם אמא בחום ובכבוד, והסבירו לה כל שלב בתהליך. לאחר הניקיון היסודי, הם סייעו בסידור הבית מחדש, כך שיתאים למגבלות הדמנציה. הם הקפידו על יצירת סביבה בטוחה, נגישה וקלה להתמצאות, עם שילוט ברור ואמצעי זיכרון מותאמים אישית לצרכיה של אמא.

שותפות אמיתית בטיפול ובתמיכה

מעבר למשימות הפיזיות, "שי פינוי דירה" הפכו לשותפים אמיתיים שלנו במסע הזה. הם סיפקו לנו מידע יקר ערך על התמודדות עם דמנציה, והדריכו אותנו כיצד ליצור עבור אמא סביבה תומכת ומעצימה. הם עודדו אותנו לשתף אותם בחששות ובקשיים שלנו, והיו קשובים וסבלניים בכל עת. הידיעה שיש לנו על מי להישען ושותפים אמיתיים לדרך, הקלה עלינו רבות והעניקה לנו תקווה גם ברגעים הקשים.

בזכות הסיוע המסור של "שי פינוי דירה", אמא שלי יכולה להמשיך להתגורר בביתה האהוב, בסביבה נקייה, מסודרת ובטוחה. אנו רגועים יותר, ביודענו שהיא מוקפת באהבה ובתמיכה, וכי הבית שלה מותאם למגבלות הדמנציה.

אם גם אתם מתמודדים עם בן משפחה חולה דמנציה, אל תהססו לפנות ל"שי פינוי דירה". אל תישאו את הנטל הזה לבד. תנו להם להיות הסיוע והמשענת שלכם במסע המאתגר הזה. הם יעטפו אתכם באמפתיה, הבנה ותמיכה אמיתית, ויסייעו לכם להתאים את הבית לצרכים המשתנים של יקירכם.

זכרו, גם כאשר הדמנציה מציבה בפנינו אתגרים כבדים, תמיד יש תקווה ודרך להקל על ההתמודדות. עם העזרה המקצועית והאנושית של "שי פינוי דירה", תוכלו להעניק ליקירכם את הסביבה הביתית הטובה ביותר האפשרית, ולהמשיך לאהוב, לתמוך ולהיות נוכחים עבורם בכל צעד בדרך. אם גם אתם מתמודדים עם בן משפחה הסובל מדמנציה, ואתם זקוקים לעזרה בהתאמת הבית ובשמירה על סביבה בטוחה ונקייה עבורם, צרו קשר עוד היום עם "שי פינוי דירה". הם יבינו את המורכבות והרגישות של מצבכם, ויעניקו לכם את הסיוע והתמיכה המקצועיים והאישיים שאתם זקוקים להם.

שירות מותאם אישית וליווי צמוד

צוות המומחים של "שי פינוי דירה" יתאים את השירותים שלהם לצרכים הספציפיים של יקירכם ושלכם. הם יסייעו בפינוי פסולת, ניקיון יסודי, סידור הבית מחדש והתקנת אמצעי בטיחות ונגישות, תוך גילוי אמפתיה ורגישות לאורך כל הדרך. הם גם יספקו לכם מידע, הדרכה ותמיכה רגשית, ויהיו לצדכם בכל שלב של המסע המאתגר הזה.

אל תהססו יותר. פנו אל "שי פינוי דירה" ותנו להם להקל על ההתמודדות, להעצים אתכם ולאפשר לכם להעניק ליקירכם את הטיפול הטוב ביותר האפשרי. יחד, תוכלו ליצור עבורם סביבה ביתית אוהבת ותומכת, שתשפר את איכות חייהם ותשמר את כבודם.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו