אמא שומרת בבית חפצים בגדים ומחברות

אמא אגרנית?

כמה בגדים צריך שיהיו בבית? כמה מחברות וחפצים אמא אחת צריכה? זהו שיש אימהות שמארגנות את החפצים שלהן, ושולטות על הנעשה בבית. לעומת אימהות ונשים אחרות שהמצב בבית לגמרי יוצא מכלל שליטה. זה קורה כאשר האדם נתקל בקושי להשליך חפצים ובאי מסוגל לסנן את החפצים המיותרים מהבית.

התוצאה של התופעה הזו היא כמויות עצומות של חפצים בבית. מה שמהווה גורם מטריד ומעיק על כל יושבי הבית. כי במקום ארונות מסודרים שמכילים את כל התכולה הנחוצה, יש בבית המון חפצים דחוסים ולא שימושיים. במקום משטחי עבודה מפונים ושולחנות מאורגנים, יש ערמות ערמות של חפצים בלתי שימושיים.

המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים מציע פתרון

הפתרון למצבים כאלו הוא שירות מקצועי של מרכז לסיוע לאגרנים. המרכז לסיוע לאגרנים מציע את המענה אשר יאפשר לאמכם לחזור לחיים תקינים, ולסדר יום הולם. כיצד? באמצעות פינוי יסודי של כל תכולת הבית. הצוות המקצועי של החברה יגיע אל הבית ויסקור את הנעשה בו.

הצוות יחתור לנהל את תהליך הפינוי לשביעות רצונם של בעלי הבית. וזאת באמצעות שמיעת רצונותיהם והסבר על התהליך. לקוחות החברה שכבר צלחו פינוי כזה יכולים לספר על שירות מקצועי ויחס אדיב במיוחד. לא פלא שהם נותרו עם הרגשה טובה מכל התהליך, והם שמחים להמליץ על החברה.

הפינוי שנבצע עבורכם

אם אתם רואים את אימא אוגרת, אם אתם שמים לב שהיא לא מתנהלת בצורה בריאה, חשוב לכם להבין כי יש כאן בעיה של ממש. כי בית הוא לא מחסן, ולא אמורים להיות בו חפצים לרוב ושלל מחרות ובגדים. החפצים שנמצאים בבית הם אלו שאמורים לשמש אותנו בחיי היום יום. כל חפץ נוסף שקיים בבית – אחת דינו להתפנות. את התהליך הזה נבצע אנחנו – המרכז לסיוע לאגרנים.

מתוך הבנה לקושי של המצב ולרגישות העניין נגיע לשטח. וננהל את התהליך לרצונה של אמכם ועל פי הכללים שהיא תגדיר. ככלות הכול היא בעלת הבית, ואנחנו מבצעים עבורה את הפינוי בהתאם לרצונותיה ולדרישותיה. הפינוי יחזיר לבית את הצורה!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו