אלטיזכן לפינוי בתשלום צורן | 050-7454504

שי שירותי אלטיזכן צורן

מתגוררים בצורן? מעוניינים לפנות מדירתכם פריטי ריהוט או חפצים ישנים? אתם נמצאים במקום הנכון.אנחנו ב-"שי פינוי דירה", מתמחים במגוון נרחב של עבודות פינוי לכל צורך ולכל מטרה. במסגרת השירותים המורחבים שלנו, תוכלו ליהנות גם משירותי אלטיזכן צורן, שירות ייחודי המאפשר לכם למכור או למסור לידינו את כל החפצים הישנים העומדים לרשותכם.

שירותי אלטיזכן צורן, הינם שירותים המיועדים לכל אחד ואחת מכם, המעוניין להוציא משטח ביתו את כל אותם חפצים ישנים בהם הוא לא עושה שימוש, או לחילופין, כל אותם חפצים ישנים שעם השנים הפכו להיות גורטאות המונחות ברחבי הדירה.

אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מתמחים בביצוע כל עבודות הפינוי, ומעמידים לרשות כל אחד ואחת מכם, את מכלול השירותים המקצועיים, האיכותיים ומובילים ביותר בישראל. אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מעמידים לרשותך מגוון נרחב של שירותים העוסקים בכל צרכי ומטרות הפינוי. השירותים המקצועיים שלנו כוללים בין היתר:

פינוי פסולת משטח הדירה וסביבתה, פינוי תכולות דירה, פינוי ירושות, פינוי חדרי מדרגות, פינוי מחסנים, פינוי מקלטים, פינוי שטחים מסחריים ועוד. במסגרת השירות המקצועי המוענק לכל לקוח ולקוח, אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מבצעים את עבודות הפינוי בהתאם לצרכי הלקוח, מיקום הדירה או השטח המיועד לפינוי וכללי הבטיחות השונים.

בכל עבודת פינוי המבוצעת על ידינו, אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מאפשרים למזמין השירות, ליהנות ממגוון נרחב של שירותים הנלווים להליך הפינוי. שירותים אלו מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות מעבודות ניקיון, ארגון וסדר המבוצעות בשטח בו התקיים הליך הפינוי. שירותים אלו מתבצעים על ידי הצוות המקצועי והמנוסה שלנו, והם מיושמים מייד לאחר השלמת כל הליך הפינוי, הוצאת החפצים המיותרים משטח הדירה והעברתם לאתרי הפסולת או המחזור. שירותי הניקיון והארגון הנלווים להליך הפינוי כוללים בין היתר: פעולות שטיפה, ניקיון וחיטוי של כל שטח הדירה או המקום בו בוצעו עבודות הפינוי, החלפת בלאי ושירות תיקונים קלים, סיוד קירות, צביעת קירות, התקנת אלמנטים חדישים בשטח הדירה, שירותי הדברה ועוד. שירותים אלו הינם שירותים בתשלום נוסף מעבר לתשלום בגין הליך הפינוי, והם מתבצעים בהתאם לדרישות הלקוח ומזמין השירות, ובהתאם למצב הדירה בסיום הליך הפינוי.

אלטיזכן צורן הינו שירות ייחודי המאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות המקצועיים של "שי פינוי דירה", ולהרוויח פעמיים: פעם אחת מכל היכולות המקצועיות שלנו בענף הפינוי, ופעם שנייה מכל שירותי הארגון והסדר הנלווים להליך הפינוי.

חייגו עכשיו ותעשו סוף לבלאגן…

במידה וגם חלקים שונים בדירתכם הפכו עם השנים למחסן גורטאות, ובמידה וגם אתם מעוניינים לסלק אחת ולתמיד חפצים ישנים הנמצאים בסביבת המגורים שלכם, זה הזמן להכיר את מגוון השירותים המקצועיים של "שי פינוי דירה". חייגו אלינו עכשיו, ואנחנו נגיע אליכם בזמן הקצר ביותר, נספק לכם שירותי ייעוץ מקצועיים ונבצע עבורכם כל עבודת פינוי נדרשת!

להזמנת השירות וקבלת הצעת מחיר התקשרו אל 0522071171




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן