אלטיזכן לפינוי בתשלום כפר יונה | 050-7454504

שי שירותי אלטיזכן כפר יונה

תושבי כפר יונה שימו לב, אנחנו ב-"שי פינוי דירה", נפנה, ננקה, נארגן ונסדר את סביבת המגורים שלכם באמצעות מספר פעולות מהירות ויעילות במיוחד. תושבי כפר יונה שימו לב, במידה וגם אתם מעוניינים לפנות משטח המגורים שלכם מגוון נרחב של פריטים וחפצים ישנים, זה הזמן להכיר את מכלול השירותים המקצועיים של "שי פינוי דירה". אלטיזכן כפר יונה, הינו שירות מיוחד המוענק לכל אחד ואחת מתושבי כפר יונה, והוא מיועד לבעלי דירות ונכסים ביישוב. השירות המיוחד מאפשר לכם ליהנות גם משירותי פינוי מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר בישראל, וגם ממגוון נרחב של עבודות ניקיון, ארגון וסדר המיושמים בשטח בו בוצעו עבודות הפינוי על ידי "שי פינוי דירה".

כל שירותי הפינוי במקום אחד!

במידה וגם אתם מחפשים אחר בעלי מקצוע בתחום הפינוי, ובמידה וגם אתם מעוניינים ליהנות מהשירותים המקצועיים ביותר בתחום, אין לכם מה לחפש במקום אחר… אנחנו ב-"שי פינוי דירה" נעמיד לרשותכם שירות מהיר, יעיל ואיכותי במיוחד, המאפשר לכם ליהנות מסביבת מגורים מאורגנת ומסודרת יותר בזמן הקצר ביותר.

שירותי הפינוי של "שי פינוי דירה" במסגרת שירותי אלטיזכן כפר יונה, כוללים: ביצוע עבודות מיון תכולה, שירותי פינוי בעזרת ציוד פינוי הולם, ראוי ומקצועי, שירותי איסוף התכולה והובלת התכולה המפונית לאתרי פסולת או לכל יעד אחר שייקבע מראש.

השירותים המקצועיים שלנו ב-"שי פינוי דירה", מאפשרים לכם ליהנות לא רק מהליך פינוי מקצועי ואיכותי במיוחד, אלא גם ממגוון נרחב  של שירותי ניקיון, ארגון וסדר, הנלווים להליך הפינוי. שירותים אלו מוענקים לכם בתוספת תשלום עם סיום הליך הפינוי והוצאת כל החפצים המיותרים משטח דירתכם. שירותים אלו כוללים בין היתר: ניקיון כל סביבת המגורים בה בוצעו עבודות הפינוי, חיטוי חדרי אמבט ושירותים, סיוד קירות, צביעת קירות, החלפת בלאי, שירות תיקונים, הרכבת אלמנטים חדשים בסביבת המגורים, שירותי הדברה ועוד.

כמו כן, אנחנו ב-"שי פינוי דירה", מאפשרים לכם ליהנות משירותי פירוק ארונות קיר ומטבח, שירות הריסת קירות לצרכי שיפוץ, שירותי פינוי חפצים כבדי משקל משטח הדירה או החצר, שירותי גיזום ופינוי גזם מתוך חצרות, שירותי פינוי מתוך מבנים ללא מעלית ועוד.

במסגרת שירותי אלטיזכן כפר יונה, אנחנו ב-"שי פינוי דירה", מאפשרים לכם למסור ולהעביר לבעלותנו, מגוון נרחב של חפצים ופריטים ישנים אותם אתם מעוניינים לזרוק. שירות זה מכונה "קונה ירושות" והוא מאפשר לכם ליהנות מכסף מזומן תמורת אותם חפצים ופריטים אותם אנו רוכשים מכם, או לחילופין, ליהנות מהנחה משמעותית במחיר עלויות שירותי הפינוי המקצועיים שלנו תמורת אותם חפצים.

זה הזמן להתקשר אלינו, ליהנות משירותי ייעוץ –חינם, בנוגע להליך הפינוי, וליהנות מכל היתרונות המקצועיים המוענקים לכם על ידי צוות הפינוי המוביל ביותר בישראל, צוותי הפינוי של "שי פינוי דירה".

להזמנת השירות וקבלת הצעת מחיר התקשרו אל 0522071171



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן