איך נפטרים מאגירת בגדים בבית ?

אנחנו עוזרים לכם להפטר מאגירת בגדים

אם גם לכם יש כמות גדולה של בגדים בבית, וברוב הבגדים אתם לא משתמשים, אתם ודאי שואלים את עצמכם איך נפטרים מאגירת בגדים בבית נשאלת השאלה איך אנשים מגיעים למצב שיש להם כל כך הרבה בגדים בבית? יש אנשים שממיינים את הבגדים שלהם כל תקופה ותורמים מחלקים או מוכרים את הבגדים שאין להם בהם שימוש.

אנשים רבים לא מוצאים זמן למיין את הבגדים

אנשים שאין להם זמן למיין ולהשליך בגדים, לא מצליחים לרוקן את הארונות המלאים בגדים, וליהנות מארונות מסודרים, מאורגנים שנוח להשתמש בהם. יש בתים שמצב אגירת הבגדים בהם הוא הרבה יותר חמור יש אנשים שאוספים בגדים בכל הזדמנות, מקבלים בגדים מאנשים, מקבלים תרומות של בגדים למרות שהם לא זקוקים להם. אוספים אפילו בגדים מהפחים.

סיבות לאיסוף בגדים

יד אנשים שרוצים להשתמש בבגדים האלה לכל מיני שימושים יש מי שאוסף בגדים למכור אותם יש מי שאוסף בגדים למטרות יצירה יש מי שרוצה לעשות מהבדים כל מיני שימושים אחרים אנשים שהם חובבי תפירה ויש גם אגרנים כפייתיים שאוספים בגדים רבים. זה פשוט קשה להם אחר כך להשליך אותם לזרוק אותם לפח במקום זה, הם אוספים אותם ונקשרים אליהם.

קושי להשליך בגדים

המחשבה על לזרוק את הבגדים גורמת לאגרנים ללחץ ולמתח ואפילו לחרדה אנשים כאלה פונים לטיפול פסיכולוגי וטיפול פסיכולוגי לאורך זמן לסייע להם להשתחרר מהצורך לאסוף את הבגדים ולא לזרוק אותם למרות שאלה בגדים מיותרים שאין להם בהם שימוש,

איך ניתן לטפל מעבר לטיפול פסיכולוגי רגיל?

טיפול פסיכולוגי לוקח זמן רב והתוצאות של טיפול לוקחות זמן. לכן גם בבית של אגרן כפייתי שאוגר בגדים, מומלץ וכדאי לפנות לחברת פינוי דירה שמפנה בין השאר גם בגדים מיותרים אפילו אם כל הבית עמוס בבגדים, בכל מקום פנוי, במעברים בכל מקום אחר. .אנו עובדים בצורה יסודית ומקצועית אנחנו נגיע ונפנה את כל הבגדים המיותרים אם תרצו אפילו נמיין איתכם את הבגדים כדי שתחליטו מה לתרום מה להשליך מה לשמור



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו