איך מבצעים פינוי אגרנות כפייתית

פינוי איכותי 

אגרנות כפייתית היא הפרעה נפשית מוכרת לפסיכולוגים ופסיכיאטרים ברחבי העולם המשתייכת לקבוצת ההפרעות הטורדניות כפייתיות. אתם בטח שואלים את עצמכם מה הקשר בין ההפרעה לבין צוות פינוי דירה. בתים של אגרנים נוטים להיות מאוד מאוד מבולגנים, עמוסים בחפצים ובחלק גדול מהמקרים מהווים סכנת נפשות של ממש. ערימות החפצים מאיימות ליפול על יושבי הבית, לא ניתן לראות את הרצפה מרוב חפצים, שלא לדבר על לנקות את הבית. הבית כולו מהווה סכנה תברואתית אחת גדולה ולכן יש צורך בחברה מקצועית, מיומנת ואחראית שתבצע פינוי של הדירה מחפציה הרבים.

שלב ראשון- הזמנת צוות החברה

כאשר אתם מזמינים את צוות פינוי דירה לביצוע משימה שכזו, חשוב שתציינו כי מדובר בדירה של אגרן כפייתי. לרוב גם דירות המגורים המבולגנות והעמוסות ביותר, לא מגיעות לרמת חפצים וזוהמה כפי שקיימת בדירות של אגרנים כפייתיים. אי לכך, צוות החברה צריך להגיע לדירות מסוג זה עם ציוד מיוחד להובלת כמות כה גדולה של חפצים, עם משאית מתאימה בגודלה ועם ציוד מיגון מיוחד. עכשיו, כאשר הצוות ערוך ומודע למשימה, אתם יכולים להיות שקטיםאתם בידיים הטובות ביותר.

שלב שני- פינוי ברמה הגבוהה ביותר

כאשר אתם מזמינים את צוות פינוי דירה אתם מקבלים את החבילה הכוללת. גם ביצוע פינוי איכותי, מהיר ויעיל, גם עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר וגם הקפדה על שקט, מינימום אי נוחות ושירות אדיב ואמין לאורך כל הדרך. הצוות יגיע לבית המדובר, יפנה ממנו את כל החפצים והזבל שהצטבר לאורך השנים וידאג בסופו של יום לנקות את הבית ולהשאיר אותו במצב ראוי למגורים. כאשר מדובר בדירות של אגרנים כפייתיים, לרוב מצב הדירה מבחינה תברואתית הוא גרוע ביותר, ויש צורך להזמין הדברה וחיטוי של הדירה.

צוות החברה המגיע לדירות אגרנים כפייתיים הוא צוות המיומן לביצוע מלאכות כאלה. יש צורך בהכשרה מתאימה, ציוד מקצועי וניסיון רב שנים כדי לפנות דירות כה מורכבות. לנו בצוות פינוי דירה יש את המענה לצורך שלכם.

שלב שלישי- פינוי הפסולת

עכשיו, לאחר שכל החפצים מפונים מהדירה, בוצע חיטוי והדירה שוב ראויה למגורי אדם, כל שנותר לנו הוא להוביל את המשאית עם הפסולת לאתרי פינוי מורשים. אצלנו מקפידים על עבודה לפי הנהלים והחוק ולכן כל הפסולת מושלכת ליעדה המתאים




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו