איך להתמודד עם הבן שלי חי כמו בפח זבל מסריח

איך להתמודד עם הבן שלי שחי בחדר מוזנח? 

מכירים את הילדים האלו, שכל פח אשפה נדמה בעיניהם כמו מכרה זהב? כל פעם שהם עוברים ליד פח האשפה הדמיון שלהם ניצת, הנה, יש להם כעת שוב הזדמנות לחפש ולדלות מציאות של ממש, כאלו שאי אפשר להשיג אותם בשום חנות ובעד כל הון שבעולם.

כך הוא נכנס הביתה

ובכל פעם שהוא מגיע הביתה יש לו בידיו מלאי חדש של חפצים וגרוטאות להכניס לתוך הבית. אתם ההורים מתחלחלים בכל פעם מחדש מהתעוזה ומהרעיונות שרק הולכים וגדלים, הולכים ומשתכללים עוד ועוד.

מה יש לו שם?

הוא מביא איתו חלקי רהיטים שבורים, פרזול לרוב, בהעדפה בולטת לברגים חלודים ומסמרים מעוקמים. גם טכסטיל ישן בא בחשבון. כך בהדרגה הלך והתמלא החדר שלו במיליוני חפצים וגרוטאות שכולם קרובים לליבו וחשובים לו עד מאוד!

אין יציאה!

אמנם כניסה לחדר יש ברוחב לב לכל חפץ. אבל יציאה? הוא לא שמע על כך, הבן שלכם החביב. גם כשמדובר במציאות היקרות לו כל כך. וכך גם כשמדובר בפריטים שהוא רוכש או שאתם רוכשים בעבורו.

הילקוט של כיתה א' – אילו זיכרונות!

כמה שנים עברו מאז למד בכיתה א'? הילקוט שלו נראה בלה ומיושן, גם הריח העולה ממנו הוא מהסוג שמתאים למחסנים טחובים. אבל הוא לא מסוגל לחשוב על פרדה מהחפץ הנוסטלגי הזה. לזרוק? מה פתאום!!

אין על מה לדבר!

ייתכן שכבר ניסיתם לדבר איתו על ארגון מחדש של החדר. יכול להיות שביקשתם ממנו למיין את החפצים שלו ולהשליך חלק נכבד לפח האשפה. אבל המשימה הזו נראית בעיניו כמו הר בלתי עביר. כבו מטלה שאינה ניתנת ליישום.

אולי תעשו זאת אתם בעבורו?

חושבים לעשות עבורו את העבודה? רוצים אתם לפנות עבורו את החדר ולהשליך לפח האשפה את כל מה שמיותר שם, ויש שם כל כך הרבה מיותר… מי אמר שהוא יסכים לחדירה שלכם לרשותו הפרטית? מדוע שיסכים לכם לחדור לטריטוריה הפרטית שלו ולעשות בה כבתוך שלכם?

האם אתם מסוגלים?

וגם אם הוא מסכים, הם יש לכם את היכולת לבצע את המשימה הגדולה הזו? האם יש לכם את הפנאי הדרוש ואת הסבלנות הנצרכת עבור מיון אלפי חפצים והחלטות כבדות משקל בדבר עתידם של הפריטים שתופסים כל כך הרבה מקום גם בחדר וגם בלב של הבן שלכם.

אז מה, אין סיכוי?

שלא תחשבו שבאנו לייאש אתכם. לא באנו בשביל להוציא לכם את הרוח מהמפרשים, ולא בשביל לשכנע אתכם שהמשימה הזו אינה ישימה וחבל בכלל לחשוב על חדר מפונה שמתאים למגורי בני אדם. להיפך, באנו לומר לכם שיש לנו מה להציע לכם!

ההצעה שלנו לחדר שלכם!

אנחנו חברת פינוי, שי פינוי דירות זה השם שלנו. ואנחנו אלופי הפינוי. מאחורינו דירות רבות שפינינו, חדרים עמוסי גרוטאות שרוקנו. חדרנו לתוך אוספים היסטוריים של פריטים עתיקי יומין. הרגשנו את ניחוח העבר המצטופף בינות לחפצים. וזה מה שאנחנו עושים על הצד הטוב ביותר!

הצוות שלנו לרשותכם

שי פינוי דירות מונה צוות מנצח של עובדים יעילים ומיומנים. פועלים כאלו שיודעים לעשות את העבודה הזו היטב. זה המקצוע שלנו. פיתחנו עבור מלאכה לא פשוטה זו שיטות וטכניקות ייחודיות לצורך ביצוע מהיר ויעיל.

עובדים קבועים ומיומנים

כל העובדים של שי פינוי דירות הם עובדים קבועים שיודעים את אשר לפניהם. יודעים כיצד ניגשים לחדר עמוס – דחוס חפצים ויודעים כיצד ניתן להפוך את החדר במהירות רבה למקום שניתן לדור בו בנוחות כמו בני אדם.

למה שהוא יסכים?

חושבים שהבן שלכם יתנגד לחדירה הזו? חוששים שהוא לא יסכים לכך שאנשים זרים ייכנסו לו לחדר וייעשו בו כבתוך שלהם? ישליכו באכזריות רבה חפצים לאשפה בלי להתחשב בחיבה הרבה שהוא רוחש להם.

אל דאגה, הירגעו!

אתם יכולים להירגע. הבן שלכם הוא לא הראשון שאנחנו נכנסים לתוך השטח הפרטי שלו. כבר ביקרנו בחדריהם של קשישים אספנים ובמטבחן של נשים אוגרות. כבר היינו בכל כך הרבה מקומות ואנחנו יודעים איך לדבר עם האנשים.

הכול נעשה מתוך רגישות!

אצלנו הרגישות לבעל הבית, ובמקרה שלכם לבן שלכם, בעל החדר הוא במקום ראשון. כי אנחנו בטוחים שהחוויה בתהליך הפינוי חייבת להיות חוויה חיובית. שאם לא כן זו עלולה להיות טראומה של ממש עבורו והוא לא יסלח לכם על זה כל החיים.

מבינים את הקושי

אנחנו בשי פינוי דירות מגיעים ממקום של הבנה והכלה. אנחנו מבינים כל כך את הבן שלכם, יודעים מה עובר לו בראש בכל פעם שהוא מכניס גרוטאה נוספת לחדר. יודעים מה הוא מרגיש כשהסביבה לועגת לו.

איכס. איך אתה חי כאן בכלל?

אנחנו יודעים גם שהוא מקבל משוב שלילי מהסביבה שלו. שאנשים ואפילו בני המשפחה הקרובה שלו מביעים סלידה מהריח הממלא את החדר שלו. שהחברים שומרים על מרחק ממנו ולא מעזים לנגוע בחפצים שלו.

נראה לכם שטוב לו?

ואנחנו בטוחים שהמקום הזה לא טוב לו. הדחייה הזו שהוא חש וסופג אל תוכו לא מיטיבה עם ביטחון עצמי של אף אדם. והוא קרוע בין הצורך לאגור ולשמור לבין הרצון האנושי להיות אהוד ומקובל על הסביבה ועל החברה.

אבל מה הוא יכול לעשות?

הוא פשוט נתון במצר. והוא באמת לא יודע מה לעשות. אם ישאיר את החפצים אהוביו כמו שהוא רוצה לעשות במושכל ראשון הוא מאבד חברים וקירבה. אבל אם ישליך אותם, המחשבה הזו קשה עבורו. כי איך אפשר?

פה אנחנו נכנסים לתמונה

כאן אנחנו נכנס לתמונה עם המון הבנה למצב המורכב שלו ועם רצון עז לסייע ביו לצאת מהמלכוד הזה בו הוא הכניס את עצמו שלא מרצון. אנחנו נדע איך לגשת אליו וכיצד לבצע את פינוי החפצים המיותרים מהחדר שלו.

קבלה והכלה

אנחנו נראה לו שאנחנו מכבדים אותו מאוד. והחדר שלו שנראה יותר כמו פח זבל לא דוחה אותנו. הוא יראה שאנחנו מעריכים אותו על כל חפץ נוסף שהוא מסכים לשחרר ונותן עליו אישור השלכה לפח האשפה.

כי אנחנו משרתים לקוחות

התפקיד שלנו הוא לשרת את הלקוח שלנו. ולתת לו את השירות המבוקש בצורה הטובה ביותר. ולפיכך אנחנו חושבים על הכול. גם על מצב החדר לאחר מתן השירות וגם על ההרגשה של מקבל השרות.

זה נושא רגיש!

אנחנו יודעים שזה נושא לא קל. שלאדם שהתעסק באיסוף ובאגרנות קשה להיפרד מכל המלאי שלו. שקשה לו להשליך ביום אחד בהיר את כל הרכוש והמטלטלים שלו. ורק מתוך הבנה ורגישות אנחנו מצליחים לקדם את התהליך.

יש לנו על מה לדבר!

בואו צרו עימנו קשר, ספרו לנו על הבן שלכם ועל החדר שלו. אנחנו נקשיב בהבנה למצוקה בו אתם נתונים. ונציע עבורכם תכנית פעולה כדי להחזיר את החדר של הבן שלכם למצב שפוי. שהוא לא יתבייש להכניס אנשים לחדר, ואתם לא תתביישו להביא ידידים הביתה.

פנו אלינו

פנו אלינו ונשמח לספר לכם על השירות שלנו!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן