אוספת בקבוקים בבית – מי מפנה ומנקה בתים מוזנחים?

שי מנקה בתים מוזנחים 

בקבוקים מכל הסוגים ממלאים את הבית. על השולחנות, על השיש, על הרצפה וגם בתוך הארונות… אינספור בקבוקים מסוגים שונים מעמיסים על הדירה. מה עושים עם כל זה? איך אפשר להתאים את הבית לחיים נורמליים ושגרתיים? כיצד אפשר לטפל בעניין ולפנות אחת ולתמיד את כל התכולה המיותרת הזו?

פינוי מקצועי ויעיל

למען האמת חשוב להבין כי באופן עצמי קשה עד בלתי אפשרי לפנות את כל זה מהבית. כיוון שמדובר על כמות עצומה של בקבוקים שהצטברו במהלך שנות אגירה.

כמות כזו אי אפשר לפנות באופן רגיל. ככלות הכול מאות ואלפי בקבוקים מכל הסוגים והגדלים תופסים נפח רב וצריך יכולת מוכחת בתחום הפינוי כדי להשתלט על כל זה. מה גם שכל הבקבוקים הללו מלוכלכים ומפיצים ריחות לא נעימים. שייריי משקאות, חומרי ניקוי, יינות וגם תרופות מעלים עובש ומפזרים סביב ריחות דוחים…

מי מפנה את כל זה?

את הבית המוזנח ואת כל כמות הבקבוקים שהצטברה בבית יש לפנות באמצעות חברה מקצועית שמציעה שירות בתחום הפינוי וניקיון בתים מוזנחים. יש חברות מקצועיות אשר תחום העיסוק שלהם הוא פינוי אוספים וכמויות עצומות של חפצים מיותרים כמו בקבוקים, כלים ובגדים משומשים ובלתי שימושיים.

המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים מציע לכם את הפתרון ההולם, ועם צוות מקצועי ומסור של עובדים ינהלו עבורכם את תהליך הפינוי על הצד הטוב ביותר.

כאן – למענכם

החברה המובילה בתחום הפינוי פונה אליכם, אגרנים כפייתיים ובני משפחותיהם, למה לכם להמשיך לסבול? חבל על כל יום נוסף בו אתם שורדים את החיים בדירה עמוסה ובסביבת חיים שאינה מאפשרת לכם לנהל את היום שלכם באופן נאות.

במקום לסבול, פנו אלינו ואנחנו ננהל עבורכם את העבודה בצורה רגישה ומתאימה לרצון שלכם. אנחנו נפנה עבורכם את כל התכולה מהבית, ונשלים את התהליך כולו לרצונכם בדיוק. כי זה תחום העיסוק שלנו ואת זה אנחנו מבצעים ביום יום.

היכולות המקצועיות שלנו עבורכם

בואו וקבלו שירות מקצועי ומסור של פינוי תכולות מבתים מוזנחים. אתנו תהיו בטוחים שהכול יתבצע על הצד הטוב ביותר!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו