אובססיה לתמונות – בעיה לצד פתרון

אובססיה לתמונות – מה זה?

בקטגוריה של אספנים כפייתיים ניתן למצוא גם אגרנים אשר אוספים מגוון נרחב של תמונות. אלו יכולות להיות תמונות משפחתיות, תמונות של אמנים, תמונות של נושאים מעניינים ואף פשוט מאוד תמונות מכל הסוגים. מה עומד מאחורי תופעת אגרנות מעין זו? ככול הנראה תסביך מסוים, אך לשם אבחון רציני יש לבצע בירור מקיף מול איש מקצוע מתחום הנפש. עם זאת, לאחר שפונים אל איש מקצוע וחלה השתפרות בהתנהלות האגרן, יש למהר ולהחזיר את הבית למצב שראוי לגורים, מבלי ששלל תמונות יהיו בסלון, על הרצפה, במבואת הכניסה, בחדר השינה, בשירותים ובאופן כללי מפוזרות בכול מקום.

כתובת אחת – מענה מלא

כיצד ניתן לפנות את כלל מערום התמונות? ובכן במיוחד עבור פינוי דירה של אגרן כפייתי קיים "מרכז הסיוע לאגרנים כפייתיים". מדובר במרכז אשר יודע גם להמליץ על אנשי מקצוע וגם להעניק עזרה קריטית בהחזרת הדירה להיות ראויה למגורים, ולו בעזרת שירותי פינוי, ניקוי וסידור מחדש.

"מרכז הסיוע לאגרנים כפייתיים" בעל ניסיון מוכח בכל הנוגע לפינוי דירות של אגרנים. החברה אינה נרתעת מדירות מזוהמות ועמוסות לעייפה בציוד מיותר, אלא היא גאה שיש לה חלק בהחזרת חיי האגרן לנתיב נורמטיבי ובריא. כיצד פועלת החברה? ראשית לצד ביטוח צד ג' והסכם עבודה מסודר, ושנית לצד תוכנית ייעודית ואישית עבור כל סיטואציה, ולצד מיטב כלי העזר הנחוצים (בין אם מדובר במנוף או בהזמנת מכולה עד לפתח הדירה).

סיוע במיון התכולה

אם מעט יותר נרחיב אודות שירותי החברה, נמצא שהחברה מסייעת עוד בשלב מיון התכולה, ולו כי לא פעם אגרן שיש לו אובססיה לתמונות מצליח לשים את ידו על מגוון יצירות שניתן למכור אותן בעד סכום נאה ולא פעם תופעת אגרנות תמונות כפייתית עשויה להוביל לאיבוד חומר משפחתי חשוב, ולו כיוון שהוא התערבב עם ציוד שיועד למכולה הקרובה.

 

שורת שירותים משלימים

לאחר שכלל התכולה ממוינת כהלכה, הצוות מפנה את כלל הציוד ליעדים האידאליים ביותר (מכולה מורשת, פחי מיחזור וארגוני צדקה), כאשר לאחר מכן החברה מייעדת צוותים ייעודיים עבור שורת משימות משלימות וחשובות לא פחות. מבקשים דוגמה? "המרכז הסיוע לאגרנים כפייתיים" מציע שירותי חיטוי והדברה, שירותי ניקוי לכלל התכולה שנשארת בדירה (וסידורה מחדש), ניקוי יסודי של כל נקודה בבית (כולל שירותים וארונות מטבח), ואף שירותי שיפוץ קלים ושירותי צביעה, כאשר כל פעולה מבוצעת באופן המקצועי ביותר.

סיוע מקצועי מבטיח ואדיב

לאור כל זאת, ניתן להסיק מדוע לקוחות "מרכז הסיוע לאגרנים כפייתיים" יוצאים פעם אחר פעם מרוצים ואילו האגרנים זוכים בגלגל הלצה חשוב ביותר. גם אתם רוצים סיוע מבטיח, מקצועי ואף אדיב ואנושי מעין זה? צרו קשר עוד היום עם "המרכז הסיוע לאגרנים כפייתיים". כיצד? פשוט חייגו  072-2770914 וגם עמכם נשמח ליצור קשר בהקדם!

 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן