כל המידע לאגרנים כפיתיים ובני משפחותיהם

אגרנים כפייתיים – כל המידע שאתם זקוקים לו 

אגרנים כפייתיים ובני המשפחה שלהם זקוקים לעזרה רבה. היות ותנאי החיים שלהם אינם נורמטיביים, והם עלולים להגיע למצבים חמורים מאוד. היות שכך חשוב מאוד כי ידע האגרן וידע גם בן משפחתו אל מי עליו לפנות על מנת לקבל את כל המידע לאגרנים כפיתיים ובני משפחותיהם. הפתגם אומר שידע הוא כוח, כאשר אנחנו יודעים מהי הבעיה מולה הננו מתמודדים, כאשר אנחנו מודעים למצבנו ויודעים מיהם אנשי המקצוע שיוכלו להושיט לנו יד לסיוע – המצב טוב יותר. 

אגרנים כפייתיים , הטיפול הנכון בנפש הסובלת

לפני הכול חובה לזכור ולהזכיר כי כאשר מדובר על הפרעה כפייתית כמו אגירה כפייתית מי שסובל זו הנפש של האגרן. הוא מתמודד עם מצב לא מאוזן בו דחף כפייתי משולל היגיון משתלט על קבלת ההחלטות שלו והוא מנהל את יומו ואת חייו באופן הזוי. יש דרגות שונות של אגירה כפייתית, וכל אגרן באשר הוא מבטא את האגירה באופן אחר. יש שיאגרו רהיטים ישנים ולא יצליחו לפנות מהבית חפצים שכבר סיימו את תפקידם. אגרנים אחרים יאספו גרוטאות מחוץ לבית, לעומת זאת יש אגרנים שעבורם אגירת מוצרי מזון זה הסימפטום. בכל מקרה לגופו יש להציע את הטיפול המתאים אשר יוביל את האגרן למקום של שפיות ומרגוע.

אגרנים כפייתיים , מידע ואנשי מקצוע

במקום של סבל וכניעה לדחף הכפייתי חשוב לדעת כי יש אנשי מקצוע מומחים בתחום, הללו מכירים את ההפרעה ואת מבנה הנפש. והם יודעים מה ניתן לעשות כדי להושיע את נפשו של האגרן מהסבל הרב שהם מנת חלקו. באמצעות טיפולים פסיכולוגיים או אחרים ניתן לרפא את הנפש, ולתת לאגרן את השליטה על קבלת ההחלטות שלו בכל מה שקשור לאגירה המטורפת אליה הוא נקלע. לאחר טיפול מקצועי האגרן מגיע למקום של איזון והוא מסוגל לשקול שיקולים בקור רוח וכך לקבל את ההחלטות שלו בשימת לב מתוך הבנה למצבו.

לפנות את הבית של האגרן

במצב בו האגרן מגיע לאיזון עדיין ניצבים בפני קושי בעניין הבית וארגונו מחדש. הבית עמוס בחפצים ותכולה מיותרת גודשת אותו. המרכז לסיוע לאגרן מציע שירות פינוי יעיל ומקצועי.

 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן