המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים

מי אלה המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים?

אגרנים כפייתיים אלו אנשים אשר מתמודדים עם תופעת נפש מטרידה אשר גורמת להם להתנהל בצורה משוללת היגיון. המצב הזה בו אנשים מתחילים לאגור חפצים, לשמור פריטים שבורים, ואף לאגור גרוטאות מהרחוב הינה תופעה כואבת ומציקה אשר פוגעת באיכות החיים של האגרן ושל בני הבית שלו. והתוצאה היא בית הפוך, עמוס וחסר שליטה. בית בו אי אפשר לאתר פריטים ולמצוא חפצים. בית מבולגן אשר אין כל שליטה על הנעשה בו.

אגרנים כפייתיים – איזה סיוע ניתן להגיש?

כאשר אדם מתמודד עם מציאות חיים קשה ולא נורמטיבית הוא זקוק לעזרה. חשוב כי הוא יקבל תמיכה מקצועית ועזרה מקצועית אשר תיתן לו את הכלים לצלוח את התקופה הקשה ולרפא את נפשו את ההפרעה ממנה הוא סובל. המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים מציע מענה מיוחד עבור אנשים כאלו. לאחר שנים של עבודה בתחום והיכרות מעמיקה עם אגרנים כפייתיים רבים, רכשה החברה המון ידע ויכולות להגיש סיוע לאגרנים.

איזה סיוע מגישה החברה?

המרכז לסיוע מגיש עזרה בתחומים שונים. ראשית יש לציין את ההיכרות הרבה שיש לנו עם בעלי מקצוע שונים בתחום. פסיכולוגים, פסיכיאטרים, מטפלים ומאמנים אישיים אשר יש להם התמחות מיוחדת בתחום האגרנות הכפייתית. כאשר פונה אלינו אגרן או בן משפחתו אנחנו יודעים אילו קשיים הוא חווה ואיזו עזרה הוא צריך כדי לעבור את התקופה הקשה הזו בצורה הטובה והקלה ביותר. מתוך היכרות רבת בשנים עם התופעה ואנשי מקצוע בתחום נוכל להועיל לכל אגרן ולכוון אותו לאיש המקצוע הנכון והמתאים שיוכל להושיע אותו.

הסיוע המעשי

היות והקושי המרכזי שלה אגרן הוא הקושי הטכני – הבית העמוס ושלל החפצים שמעמיסים על הבית, יש חשיבות רבה בהגשת סיוע מקצועי אשר יוכל להוביל את האגרן לשליטה על הנעשה בביתו וארגון מחודש של כל הפריטים שלו. היות ומדובר על תהליך קשה עבור האגרן, אשר כל החפצים שלו הם בעלי ערך סנטימנטלי עבורו, חשוב מאוד כי תהליך הפינוי יתבצע בצורה רגישה ומותאמת לשלב בו הוא ניצב. החברה שלנו רכשה המון יכולות והבנה, והאגרנים חווים אתנו תהליך ייחודי ונכון של פינוי תכולה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו