אגרנות משחקים כפייתית

 סובלים מאגרנות משחקים כפייתית? 

יש לא מעט בתים בהם ניתן למצוא שלל משחקי ילדים מפוזרים בכל חדרי הבית, וזאת כי זהו טבעם של ילדים – יותר לשחק פחות לסדר. עם זאת, לצד תרחישים רגילים מעין אלו, גם יש לקחת בחשבון שיש מצבים בהם אנשים מבוגרים אוספים בכול הזדמנות משחקים ללא סיבה הגיונית, ולו כי הם אגרנים – כלומר לוקים בבעיה נפשית אשר דורשת סיוע מקצועי.

לסייע מבלי לעמול

אם גם לכם יש בן משפחה אשר אוסף ללא הבחנה צעצועים, אם מהרחוב ואם מהחנות, ועל כן הדירה שלו עמוסה לעייפה וממזמן אינה ראויה למגורים – הרי שטוב לדעת שיש מה לעשות, וטוב לדעת שלא אתם צרכים להיות אלו שתעזרו בסידור הדירה. מה כן עליכם לעשות? שני דברים: האחד להיות תומכים וסבלניים ושנית ליצור קשר עם "מרכז הסיוע לאגרנים כפייתיים" (072-2770914)! 

כתובת מבטיחה

שי פינוי דירה מתמחה בכול מה שנוגע לאגרנים, כאשר מצד אחד הוא יודע להפנות את בני המשפחה (או את האגרנים עצמם) למגוון יועצים מומחים בתחום (כגון פסיכולוג או פסיכיאטר) ושנית הוא יודע לסייע להחזיר את דירת האגרן להיות מפונה מציוד מיותר ואף מסודרת ונקייה, כך שהאגרן מקבל כוח להמשיך עם תהליך ההבראה.

ניסיון עשיר בפינוי דירות אגרנים

מרכז הסיוע לאגרנים כפייתיים מתמחה בפינוי דירות של אגרנים, ועל כן הוא מורגל למראות של זוהמה, אי סדר וריחות מצחינים. אי לכך, הצוות אינו עסוק בלהיות מוטרד מכך, אלא הוא עסוק בפינוי כמה שיותר יעיל, חכם, מתחשב ורגיש.

התנהלות מקצועית

מבקשים דוגמה כיצד מתנהל פינוי דירה אצל לקוחות שיש להם אובססיה למשחקים? ובכן ראשית נציג מטעם החברה מגיע (ללא התחייבות מקדימה) על מנת לבחון במה מדובר ומתחיל לבנות תוכנית פעולה. לאחר מכן ביום הפינוי מגיעה בשעה שנקבעה כמות אנשי צוות מספקת, כאשר מראש כל אחד יודע מה עליו לעשות בכל רגע נתון.

עבור רווחת הכלל

להלן הצצה מיום הפנוי – ראשית הצוות מסייע למיין את כלל התכולה, ולאחר מכן הוא מייעד חלק למכולה מורשה, חלק לתרומה וחלק לפחי מיחזור – כך שכמה שיותר גופים יוצאים מרוצים.

פינוי מתחשב ודיסקרטי

הפינוי עצמו מתנהל באופן שקט מבלי להפריע למנוחת השכנים, אך גם מבלי לאפשר להם הצצה אל מהות התכולה. בתום הפינוי נכנס צוות חדש לפעולה, כאשר הוא מסייע לנקות את כל הציוד שנותר בדירה ולסדרו מחדש. במקביל צוות ייעודי מבצע פעולות חיטוי והדברה (במקרה ועולה הצורך), כאשר לאחר מכן כל הדירה מנוקה באופן היסודי ביותר ולצד הציוד וחומרי הניקון המתקדמים ביותר, כאשר אם עולה הצורך, גם ניתן ליהנות משירותי שיפוץ קלים ומשירותי סיוד.

משאירים את הבעיה מאחור

לאור כל זאת ניתן להיות בטוחים שבתום הפינוי לא יישאר זכר לתופעת  אגרנות משחקים כפייתית, אלא האגרן יזכה לעמוד מול דירה מבריקה, מסודרת ונעימה אשר טומנת ההבטחה עבור התחלה חדשה. בהצלחה!




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן